Mitt Nya Liv

Direktlänk till inlägg 27 december 2011

Trevligt Besök / Film

Av Anneli Gustavsson - 27 december 2011 23:31


Ja inte har de ju blivit som jag sa att de skulle bli med besöken hos er. Har inte hunnit de än,,,, sorry men jag tar de i morgon.


Jag fick trevligt besök innan ikväll.. Hea, Kalle, Kewin o bus Alwin stannade till när dom åkte hem från Dalarna. De va så trevligt o tiden bara skenade iväg. Dom kom strax efter kl 20, o när klockan va 21;40 trodde jag inte Hea när hon sa de. Det kändes ju  som dom precis hade kommit. Dom åkte vid halv 11 tiden give or take.


De är så roligt att träffa henne, o ja nu hennes familj. De är bara Jonna som jag inte har träffat men de hoppas jag att jag gör snart.


Jag förstår inte vad jag tänker med ? Nä tänker ni nu,,, de har vi funderat länge på hahaha... Jag hade laddat kameran så jag skulle ta lite kort MEN tror ni jag kom ihåg de ?

NEJ,,, inte förrns dom skulle åka hem spelade jag in en liten snutt med Alwin..  Jag ska åka o hälsa på henne snart så då blir de många kort.


Jag fick en fin julblomma så den har jag fotat i alla fall . Den passar bra till mitt nya namn,,,, Lelli.. De är Alwin som har döpt om mig =)


Tack så mycket ♥




Alwin va ute o kissade Teddy så nu ligger Teddy o sover gott i min säng. De är tur att man har dom små pojkarna som kan hjälpa till när man själv inte orkar =))))


Här kommer en liten hälsning till Liam från Alwin


Nu är de snart dags att stänga ner o försöka sova lite.


Hoppas resan hem gick bra Helena o tack för ikväll.


Dröm sött, va rädda om er o varandra.



Puss I Pannan ♥



   

 
 
elfina

elfina

28 december 2011 10:12

god fortsättning!!

http://www.elfinas.blogg.se

Anneli Gustavsson

28 december 2011 15:35

Tack desamma ♥

 
Helena

Helena

28 december 2011 23:28

Underbart att träffa dig igen:) Men vad tiden bara springer iväg då..
Ja,vi måste ses snart en hel helg:)
Och tänk till sommaren så får Liam följa med till havet och bada lite med Alwin,skulle vara underbart:)
kramizar

http://hea71.bloggplatsen.se

Anneli Gustavsson

28 december 2011 23:33

Ja de va så roligt att träffa dig oxo.. Ja hela familjen, bara Jonna som fattades.
Va precis in o skrev hos dig =)
De skulle vara så roligt om jag fick ta med mig Liam o hälsa på er. Ska prata med dom redan nu så dom hinner vänja sig vid tanken hahaha.
Kramar ♥

 
Helena

Helena

28 december 2011 23:30

Hejsan:)

Nu startar en ny utmaning.
Mån den 2 Jan till 26 mars,alltså 12 veckor.
Hänger du med?
Har du flera i din närhet som kanske vill gå ner i vikt ,eller kanske bara komma igång med en träning..Säg till dem att kika in och anmäla sig.
Det är alltid lättare att vara flera som kämpar tillsammans !
Titta in på min blogg hur den går till och är det något du undrar hojta till
**Mass utskick**
Kramizar

http://hea71.bloggplatsen.se

Anneli Gustavsson

28 december 2011 23:41

Pust, stön o stånk =)
Kramar ♥

 
Helena

Helena

29 december 2011 01:33

Japp nu ska vi stöna och stånka:)
Vi måste komma igång igen
Och klart killen ska med till havet och busa med Alwin..de kan ha minst en helg barnledigt:)
Eller så får de väl följa med då..haha
Tittade just på filmen..mys mys..han har ju lite svårt att vara stilla min bus Alwin..hihi
Kramizar

http://hea71.bloggplatsen.se

Anneli Gustavsson

29 december 2011 22:01

Uff så jobbigt då.. MEN jo,, de får allt blir lite ordning på torpet =)

Ja jag ska verkligen försöka få med mig trollet så vi kan bada i havet o ha roligt.

Han är rolig lille Alwin,, som en liten gummiboll =)

Dom är mysiga dom små liven.

Kram kram ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anneli Gustavsson - Tisdag 16 april 20:45


      Som veterinär kallades jag in för att undersöka en 13-årig hund som hette Batuta.Familjen förväntade sig ett mirakel.Jag undersökte Batuta och upptäckte att han hade cancer och skulle dö av detta och att det inte fanns något att göra för...

Av Anneli Gustavsson - Torsdag 11 april 20:45

    Den här bilden följer mig i graven. Den har jag tatuerat in på min arm =)       I dag har det varit en jobbig dag, det är det alltid den här dagen. I dag är det 9 år sen du somnade in o jag ser allt framför mig än, vilket är jobbigt....

Av Anneli Gustavsson - Torsdag 4 april 21:00

  Det är så mycket att hålla reda på när man är hemma o är sjuk. Inte nog med att jag har min fibro o allt annat.. Jag går ju o bryter tån,, ja för ca 2 år sen.. Sen halkade jag ju 22a dec 23 o slog i rejält.    Men nu så har jag pratat med Fol...

Av Anneli Gustavsson - Lördag 30 mars 21:02


      Ja nu tjejer får vi ta fram rakhyvlarna, epilatorerna mm o se   till så att vi har lena o sexiga ben =)          ...

Av Anneli Gustavsson - Lördag 30 mars 20:35

  I dag har det varit skönt väder, härligt att klä sig lite lättare. I dag skulle jag även gå hem till Rohde o plocka med mig lite kläder o lite annat smått o gott.   Det är så att hon har kommit till ett korttidsboende för hon har varit sjuk. ...

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards