Mitt Nya Liv

Alla inlägg under januari 2013

Av Anneli Gustavsson - 13 januari 2013 23:26







 

Av Anneli Gustavsson - 13 januari 2013 21:43


Har suttit o pratat med min gamla faster i telefonen i 40 min.. Hon är faktiskt rätt rolig att prata med, hon är lite snurrig men hon skrattar så gott åt de.. 

Hon avslutade samtalet med  - Anneli, jag tycker FAKTISKT att du SKA skaffa dig en karl, så det blir människa av dig..

Det var inte första gången hon sa det, men hon menar det hahaha.. Jag fick mig ett gott skratt i alla fall. Jag får väl tänka över det hela =)


Jag var ute o gick lite med Teddy innan, fick så ont så jag kunde inte sitta still. Ja, vi gick inte så värst långt, bara runt skogsligen o hem igen. Men det räckte för det var ganska kallt ute så det var väl inte riktigt skönt för min värk.. 


I morgon ska jag träna igen kl 13, det ska bli skönt. Känner av min nya övning i armarna, men det är bara en skön känsla.. 


Ska snart lägga mig tror jag. Ah, jag får se.. 


Hoppas att ni har haft en mysig kväll. Var rädda om er o varandra. 

Dröm sött...


Puss I Pannan ♥



Av Anneli Gustavsson - 13 januari 2013 16:13


Ja då är helgen snart över för den här gången, de går i rasande fart. 

Sitter o tittar på Brokeback mountain, har sett den innan men jag kommer inte ihåg allt.. De är en bra film. 

 

Har sovit ganska bra dom sista nätterna när jag väl har somnat. Men jag har sån värk efter den nya övningen jag gjorde sist hos sjukgymnasten.. Det känns att det tog där musklerna SKA finnas i stället för gäddhänget =)

 

Har ont i nacken, axlarna, ryggen o det strålar ner i benen.. Har kramper fram på låren igen. Det känns som om du har småstötar som jobbar hela tiden..  Jaja de är som det är.. 

 

Ska kolla vilka dagar jag kan träna nästa vecka, men nu ska jag ut med Teddy för han har börjat gnissla lite =)

 

Ha en mysig kväll. 

 

Puss I Pannan ♥

 

Av Anneli Gustavsson - 13 januari 2013 00:56


 

Av Anneli Gustavsson - 12 januari 2013 19:09


Sitter o tittar på lite bilder på Liam o Jack. Jag längtar så efter dom. Men väntan är snart över för jag ska ha dom på tisdag... Det blir första gången jag har lille Jack då ,, de är spännande.


Fammoo älskar ER ♥♥♥


 

Av Anneli Gustavsson - 12 januari 2013 00:08


Min stjärna sitter så fint i sitt fönster. 

Vi önskar er en God Natt med söta drömmar.


Puss I Pannan ♥


 

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards