Mitt Nya Liv

Alla inlägg under januari 2013

Av Anneli Gustavsson - 10 januari 2013 22:21


Jag har torr o taskig humor, men vart i den här nya serien ligger humorn ? Det var det mest tråkigaste jag har sett o då har jag sett mycket skit,, ja på tv;n alltså.. 

Nä jag tittade bara en liten stund sen fixade jag med lite bilder till fb istället. 


Jag kan inte se Hells Kitchen med Ramsay för trean funkar inte.. Det är väl så jäkla typiskt. Det har med strömavbrottet att göra innan, alla,, precis alla andra kanaler funkar men inte trean. Som jag har längtat efter min Ramsay, ja nu får jag lägga mig utan honom ikväll.. Hoppas att jag kan sova nu ;o)


Jag kan ju säga att vi har fått massvis med snö, det har varit snöstorm idag.. Ja inte rikigt men det har stormat lite i alla fall.. 


Nä jag måste se om jag kanske kan kolla på Ramsay´s avsnitt på nätet...  Det började ju även en ny serie som jag missar nu.. Hmm den kanske man oxo kan se på nätet ?


Puss I Pannan ♥


Av Anneli Gustavsson - 10 januari 2013 19:03


Jag satt här o kollade runt lite på nätet medans jag satt i telefonkö till Telenor.. Allt bara tystnar o blir kolsvart ,, även utanför... 

Hela Taberg svartnade..... NÄÄÄ nu ljög jag lite, o de får man inte göra =)

Hela området blev kolsvart i alla fall. Det blev sådär kusligt tyst på en gång, Teddy började skälla som bara den. Han tyckte väl att det blev lite läskigt.. Jag fumlar iväg för att hitta min vad heter de ???  Lysmanick ??..... Jooo nää,,men då..............JO ficklampa =)

Den hade jag i köket så att jag skulle kunna hitta den om de blev så här.. De var bara det att jag hade inte stängt igen diskmaskinen så jag gick rätt in i den.. Ja den klarade sig, o de gjorde jag oxo. 

Jag säger till Teddy att vi ska gå in till mormor så inte hon går där inne o fumlar o slår sig.. Men hon o Sanna hade tänt ljus medans Sanna satt o åt.. Precis när jag ska in till mamma så dyker min granne ut o ser lite förvirrade ut hahaha.. Han hade inte sett att det va svart ute oxo, så han frågar; Jahaa vem hör man av sig till nu då hahahaha.. 

Hoppas inte att maten blev förstörd för dig =)

Det va bara 5 min ungefär så de var smärtfritt...


Ikväll kommer det lite på tv;n igen som jag ska se.. 


Jag tänkte se farmen, det har jag inte gjort än.


Farmen 
19:30 - 20:00 tv4

 

Sveriges roligaste klipp 
20:00 - 21:00 tv4  Älskar ju sånt här, hoppas jag får skratta rejält nu.

 

Last resort 
21:00 - 22:00 tv3

 

Hell's kitchen 
22:00 - 23:00  tv3..... Detta får jag bara inte missa .. Älskar Ramsay.

 

Sen om man tycker att roligaste klippen var jättebra kan man se de igen på natten. 

Sveriges roligaste klipp 
00:00 - 01:00

 

Skattjakt i dödens käftar 
01:05 - 02:00 tv10

Kan jag inte sova så tittar jag på detta, de handlar om ett gäng som letar diamanter. De t är ganska intressant. 

 

Ja nu vet ni vad jag ska göra ikväll. 

 

I morgon är det träning igen,, kan ju säga att jag har lite ont, ondare idag från i går.. Men de är bara att bita ihop. Det kändes skönt efteråt i alla fall. 

 

Hoppas att ni har haft en bra dag. Ha en mysig kväll.

 

Puss I Pannan ♥

 

 

ps,,,,,,2 fall har drabbats av svininfluensan i Jönköping... Inte bra.

 

 

Av Anneli Gustavsson - 10 januari 2013 17:58


Hahaha så himlans bra...




Av Anneli Gustavsson - 10 januari 2013 17:48


"Många lever med en så förbluffande rutin att det är svårt att tro att de lever för första gången."
Stanislaw Jerzy Lec
 
 

Av Anneli Gustavsson - 9 januari 2013 21:59


Efterlyst behöver din hjälp att hitta Simon Arnamo... 

Dela vidare till så många som möjligt.


EFTERLYSTS FACEBOOK 



 

Av Anneli Gustavsson - 9 januari 2013 17:32



Idag var det jättejobbigt att träna. Cyklingen gick ganska bra, men sen var det precis som om musklerna inte orkade något. Jag var stum i benen när jag gick på bandet... Jag är glad att jag tränade, men inte alls nöjd över resultatet... Hoppas de känns lättare på fredag..

Tack o lov var jag inte ensam om att tycka att det var jobbigt. Både Stefan o jag kämpade på =)

Vi är bra ändå =)

  1. Anneli Gustavsson
  2. 9 januari 2013 - 17:29
  3. Styrketräning - Allmänt
  4. 0 km
  5. 2:00:00
  6. 0:00 min/km
  7. 0 / 0
  8. Cykel 1 mil 20 min
    Alla redskapen
    Gåbandet 2 km, kommer inte ihåg tiden men det tog lång tid idag. Hade svårt att träna efter uppehållet. 

    Träning 120 min

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards