Mitt Nya Liv

Alla inlägg under januari 2013

Av Anneli Gustavsson - 20 januari 2013 15:19


Sitter o njuter av mitt kaffe, ska snart göra det sista o sen åka till ÖoB o sen A6.. Måste upp med min mobil för den funkar inte som den ska. Hoppas butiken kan hjälpa mig för när man ringer teknikerna så säger dom att dom inget mer kan göra. Jag vill säga Bullshit, dom har inte varit hjälpsamma sen jag gick över till dom. Detta är Telenor jag pratar om. TRE har alltid varit trevliga o hjälpsamma men jaja de är som det är.


Inatt har jag sovit gott,,, igen. Helt otroligt, men jag har drömt en massa som vanligt. Jag drömde att en tjej skulle berätta något i förtroende till mig,, att hon skulle säga nåt om sig själv o precis när hon börjar prata så drömmer jag om att jag vaknar. Men jag vaknade inte utan de va i drömmen.


Ha nu en härlig dag. Var rädda om er o varandra.


Puss I Pannan ♥


Av Anneli Gustavsson - 19 januari 2013 23:54


Nu ska vi krypa ner i nytvättade sängkläder, det ska bli så skönt. 


Det börjar en film på fyran nu, det handlar om en kvinna som hittade en annan kvinna död. Hon som hittade den döda kvinnan ringde till polisen o det gillade inte hennes mamma. Hon skällde ut dotter, hon är hemsk kärringen.

Usch vad hemsk hon är, hon trycker ner sin dotter totalt.. Kallar henne hora, att det var hon som skulle dött istället för sonen.. Nä den måste jag se ..


Nu så säger vi god natt o sov gott.. 

Var rädda om er o varandra.. 


Puss I Pannan ♥



Min gamle man ♥



 

Av Anneli Gustavsson - 19 januari 2013 22:21


Om man tvingas få en kroppsdel bortopererad kan man då få tillbaka den för att begrava den? Ja den frågan har nu ställts till socialstyrelsen som ger sitt godkännande.

 

En jurist vid socialstyrelsen skriver att det inte finns några hinder att lämna tillbaka kroppsdelar så länge det inte finns någon risk att smitta sprids eller att hanteringen skulle medföra en olägenhet.


 

Hur tänker man egentligen ?

Var ska kvinnan begrava sitt bröst ?

 

Det kanske är enda sättet att sörja det man har förlorat ?

 

Brösten är ju det som gör kvinnan, ja inte så utan det är en viktig del av kvinnan. Skulle jag bli av med mitt/mina bröst så skulle jag sörja jättemycket.. Dom är inget vackra, dom hänger o slänger men dom är mina o jag tycker om mina skinnlappar =)

 

Men jag skulle aldrig vilja begrava dom. Att få se dom så en sista gång,, näää det är inget för mig.

 

Skulle du vilja det ?

 

 

Jnytt.se

Av Anneli Gustavsson - 19 januari 2013 20:47


Jag skrev innan att himlen var lika vit som snön,, den var verkligen det. Innan när jag var ute så hann det mörkna på lite så himlen är mer blåvit nu istället.. 


Det är så kallt ute, så det låter som man går på frigolit. 


 

Teddy han hoppar o skuttar, han älskar att köra ner nosen i snön o känna alla dofter..


Jag försökte filma lite innan, men han ville inte dansa runt som han brukar så de blir en liten puss mellan Teddy & Snobben istället =)



 

Nu har jag tvättat klart o städat tvättstugan.. Nu ska det bara in i garderoben. Undra om det är nåt bra på tv;n ? Har inte kollat det än.


Puss I Pannan ♥


Av Anneli Gustavsson - 19 januari 2013 15:23


Jag var spekulant på en bil som var ganska läcker. Hon som hade bilen jobbar på ÖoB o jag har pratat med henne flera gånger, men jag känner henne inte. Hur som helst så fick jag låna bilen o känna mig för lite.. Den gick jättebra o den var ungefär som jag ville ha den. 


Jag tog bilen till Vetlanda där sonen o svärdottern hade köpt ett radhus. Dom hade nästan precis flyttat in så det stod lite kartonger i hallen men annars hade dom fått det fint. 

Liam ville visa mig sitt nya rum så vi gick dit, det var riktigt fint.. Han hade även tagit med sig Jack in på sitt rum, han låg i Liams säng o jollrade.. 


På kvällen skulle jag o Nina ut o dansa lite så vi drack lite vin o smaskade lite gottigt. När vi kom ut på kvällen så var det fullt med folk ute. Eftersom jag inte hade varit ute på många år tyckte jag att det var lite jobbigt, men vinet gjorde mig ganska säker.


Vi blev hur fulla som helst o det var dags att åka hem. Vi gick till bilen, satte oss i den o körde hem. Ja, jag körde hem bilen trots att jag var full. När vi kom hem så parkerade vi bilen, gick in, gjorde oss i ordning o la oss. 


Nästa dag var jag tvungen att åka hem o lämna tillbaka bilen, jag hade inte riktigt bestämt mig än om jag skulle köpa den.. Jag sa hejdå till dom, pussade barnen o gick ut till bilen.


Var fasen hade jag ställt den ? Den stod inte på deras parkering. Hur såg den ut ? Jag hade ju glömt hur den såg ut, vad det var för märke... Jag tog nyckeln o knäppte med den för att se om någon bil öppnade sig. Så jag gick runt där på parkeringen o knäppte .. En bil öppnade sig men den såg inte alls ut som den jag hade lånat. Den var blå bak till o den jag hade lånat var svart,,, tror jag ?


Jag gick runt o letade på dom andra gatorna men ingen bil reagerade. Jag hittade en bensinstation så jag frågade om det kunde hända att andra bilar kunde reagera på om jag försökte öppna min bil o de var hur vanligt som helst. 

Jaha, där gick allt åt skogen.... 


Vad skulle jag göra nu ? Jag måste ju hitta bilen. Skulle jag ringa till henne o låtsas att jag satt inne hos sonen o han ville ha uppgifterna för att jag inte orkade gå ut till bilen o kolla på pappret ? Jag gick tillbaka in till dom o frågade Marcus om han kunde följa med mig ut o leta ?!... Jag frågade även Nina om hon kommer ihåg vart vi hade ställt bilen, men hon visste inte heller det. 


Marcus skällde ut som o sa att ni får skylla er själva om ni kör fulla, för det var ju precis det vi hade gjort. Han följde med mig ut i alla fall o han gick fort som 17 så jag hann inte med, han skällde hela tiden på mig att jag skulle skynda mig för han skulle åka o träna.. Han hade inte tid med detta. Hans kompis kom o hämtade upp honom o där stod jag o visste inte vad bilen hade tagit vägen. 


Ja jisses vilka drömmar. Vilken tur att de bara var en dröm för jag har då inte kört full o jag har inte slarvat bort nån bil heller =)


I morse när jag gick ut med Teddy så var himlen precis lika vit som träden o snön, allt gick i ett o det var både lite kusligt o fint =)

Det är så kallt, men ändå friskt o skönt.. 


Ja jisses nu måste jag ut till tvättstugan.. Ha en bra dag go vänner. 


Puss I Pannan ♥



Av Anneli Gustavsson - 18 januari 2013 21:47


Har precis varit ute med Teddy o de va så kallt. Sån där kyla när man äter glass för fort så man får ont i pannan,, det fick jag nu när jag var ute. Tack o lov att man har tak över huvudet..


Ja som rubriken säger så kommer det många bilder nu, tror närmare bestämt att det är 69 st =)


 

Jag har inte många bilder på varken Marcus eller Nina så jag passade på att ta ett när hon satt med Jack.

Så det är min svärdotter Nina =)


 

Han undrar nog vad jag står o flamsar för =)


 

Fammoos stora troll, han är precis lika galen som jag är =)


 

Oh lilltrollet, här pratade han med mig =)


 

Stolen är lite stor till honom så därför får jag ha ett badlakan runt om =)


 

Kärlek.. Detta go vänner är MINA barnbarn, mina skatter, mina troll. Dom allra bästa barnbarnen i hela världen ♥


     

Ta kort på mig fammoo =)


 

Nu igen..


 

Nu är jag cool fammoo =)


 

Men jag kan oxo vara otroligt söt ...


 

Killen kan både vara cool o titta på tv samtidigt hahaha


 

En grym en =)


   

Laid back =)


 

Jack låg o plockade med sitt gym, han snurrade runt o ville ju inte ligga stilla.. Lilltrollet..


 

Klappa klappa magen..


 

Så tjatar vi lite till =)


   

En go o knubbig liten hand. Med mitt hårstå =)


 

Liam tyckte att det var roligt att leka med pilates pumpen =)


 

Tittut =)


 

Oh vad han brummar med munnen =)


       

Saliven flög hahaha


   

Klappa händerna =)


 

Så söt man kan vara då =)


   

Nu drar jag =)


 

Hejdå =)


 

Världens knubbigaste små fossingar =)


Ja se här hamnade jag =)


   

Liam leker så snällt i bakrunden o Jack är nyfiken.


 

Bröderna bus =)


   

Här börjar han ladda,,,,,


,,,,, lite till ,,,,


   

O lite till,,,,,,,,,,,


Oh här gick munprutten av hahahaha


   

Liam var hungrig så han käkade två stora mackor..


Hahahaha han är allt en liten räv =)


   

Helt underbar =)


 

Så här grym kan bara Liam bli =)


       

Ja han har stilat o ätit mackorna ,,, inte illa =)


   

Här flirtar han med fammoo =)


 

Här kommer Marcus o Nina, men han har inte sett henne än.


 

Nu så,,, hej mamma =)


 

Så tokig hon är min mamma =)


Jag vet inte vad Liam gör här, men han är koncentrerad i alla fall =)


 

Min fina son 


       

Flirt flirt flirt


 

Det här kortet tog Liam på sig själv.. Han tycker om att fota han oxo =)


 

Fammoos lilla knubbis =)


   

Titta vilka goa fötter =)


 

Jack håller i mitt finger 


 

En gosig hand,, ja två gosiga händer man ser Liams oxo =)


 

Bruuum brrrruuum brrruuuummm


 


Ja jag vet att det är många bilder, men jag älskar varenda bild.. Jag hade flera men dom är likadana som dom här =)


Puss I Pannan ♥



Av Anneli Gustavsson - 18 januari 2013 17:01


Idag var det jobbigt igen. Redan efter 3 km på cykeln höll jag på att ge upp.. Men jag klarade av det jag ville så jag är nöjd.

  1. Anneli Gustavsson
  2. 18 januari 2013 - 16:57
  3. Styrketräning - Allmänt
  4. 0 km
  5. 2:15:00
  6. 0:00 min/km
  7. 0 / 0
  8. Cykel 1 mil på 22 min
    Redskapen
    Gåbandet 5 km på 55;45 min

    Träning 135 min

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards