Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 24 januari 2013

Av Anneli Gustavsson - 24 januari 2013 21:29


Jag har världens bästa läkare o sjukgymnast.. Jag har bara haft en läkare som jag har varit nöjd med innan o honom hade jag i många år. Tyvärr lever han inte idag, han var underbar o han lyssnade på Mig. O han frågade alltid hur min familj mådde,, även Teddy.. Han frågade varje gång om jag hade träffat nån kärlek, men det hade jag inte =)


Den läkaren jag har idag är oxo lika underbar som Dr Gadd.. A Petersson lyssnar på vad jag har att säga, han förstår mig utan att ifrågasätta något.. Klart att han frågar om han undrar något, men allt flyter på så bra o jag har saknat honom när han har varit hemma en längre tid o varit pappaledig. Nu är han tillbaka så nu är det ordning på torpet igen o jag får mina mediciner utskrivna utan en massa tjafs... Tack.


För många år sen hade jag en läcker sjukgymnast,, lång o ja han var snygg. Så det var roligt att gå till honom,, men det var även en trygghet för han läste mig rätt av. Efter M Johanneson har jag haft stolpskott ända tills nu då jag ville gå till en sjukgymnast igen. Maria är fantastisk, hon lyssnar, hon är mjuk, rolig, ger beröm, föreslår olika saker utan att tvinga på nåt ,, ja listan kan göras lång. Innan idag när jag tränade så kommer hon in med en yngre kille...

Vilken kropp han hade.. Jädrans i min låda, vilka muskler.. Ja det var inte överdrivet, utan precis lagom. 

Precis när hon kommer in o ska visa honom lite vad han ska göra så är jag på min ligga på ryggen övning med pilatesbollen.. Den övningen ska jag ligga o "jucka" upp mot taket så långt jag kan.. Där ligger jag o stönar o smygtittar på honom. Dom gick ut ganska snart igen så jag fortsatte mina övningar.  Det gjorde ju att jag orkade träna ännu bättre.. En liten morot =)


När jag kämpar för fullt med gå bandet så kommer hon in för jag ville prata med henne om mina handleder att jag är helt förslappad i dom så hon visar mig övningar som jag ska göra. Sen säger jag till henne att nästa gång hon kommer in med en kille som har en sån läcker kropp så får hon inte gå ut så snabbt igen.. Hon började skratta o sa att hon hade väntat på att jag skulle säga nåt sånt =)


Jaja,, man måste ju få ha lite snyggt att titta på.. Jag tror att jag ska smyga in i hennes kalender o se vilka dagar han ska träna.... Nää de kan jag ju inte. 


Jaha, nu kom jag på vad jag skulle göra i köket för en stund sen.. Jag skulle hämta vatten för andra gången men gick o satte mig här istället.. Trött jag blir på mig själv =)


Nu är det snart Hell´s Kitchen o sen får det nog bli sängen..


Jovisst ja, när jag var klar med träningen så skulle jag åka till Ica o handla lite keso, så jag ringer mamma o frågar om hon behöver något. Men det är inte hon som svarar.. Jag blir förvånad o frågar varför Marcus svarar i hennes mobil.. Jag får till svar att han var där o åt middag så jag blev lite sur o frågade varför han inte kunde komma till mig när jag har sagt till honom ?

Han fattade inget,, o då hör jag att det inte är Marcus utan Linus.. Dom var så lika på rösten,, ja de var tur att jag inte hann börja sura.. 


Nu är det slut o punkt på allt för den här kvällen.. Har bara några bilder som jag ska lägga in på facebook sidan.


Dröm söta drömmar..


Puss I Pannan ♥


MISSA INTE TÄVLINGEN MED HASSE PÅ SJÖKANTEN



Av Anneli Gustavsson - 24 januari 2013 18:04


  1. Anneli Gustavsson
  2. 24 januari 2013 - 18:02
  3. Styrketräning - Allmänt
  4. 0 km
  5. 2:15:00
  6. 0:00 min/km
  7. 0 / 0
  8. Cykel 1 mil på 22 min
    Redskapen
    Gåbandet 5 km på 55 min.

Av Anneli Gustavsson - 24 januari 2013 13:30


Ja de är mitt mellanmål nu innan träningen. Har ont i huvudet, det sitter sådär jobbigt fram i pannan..Skönt att det inte är migrän i alla fall =)


Jag har drömt en massa konstiga saker inatt, jag drömmer tillbaka till andra olika drömmar som jag har haft. Ställen som jag har varit på i drömmarna med dom olika människorna.. 

Jag kommer inte ihåg dom tillräckligt så jag kan inte berätta om dom heller,, det var väl skönt =)


Nu ska jag fixa det sista sen ska jag åka o träna. Ha en bra dag allesammans.


Puss I Pannan ♥




MISSA INTE TÄVLINGEN


Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards