Mitt Nya Liv

Alla inlägg under december 2012

Av Anneli Gustavsson - 12 december 2012 19:18


Oj vad de hettar i munnen på mig. Har precis ätit en jättegod omelett med kräftstjärtar idag igen .. De är chili i för hela slanten =)


Jag åkte ju ner o tränade innan, jag tränade i 130 min o de kändes. De va riktigt jobbigt, men skönt. De blir nog inget mer den här veckan för mamma ska åka bort. 

Jag får ta igen de nästa vecka.. Jag tränade ju faktiskt 6 timmar för 2 veckor sen o de måste ju räknas =))


Jag har börjat prata lite med dom som är där, ja vissa hejar man bara på medans de är kul att prata med dom flesta.. 

De finns några som man kan skoja med o de behövs när man sliter som ett djur.. Stefan är en kille som tränar han har lovat att ställa upp på bild så jag kan lägga ut så ni får se den.. Vi pratade om lite poser som han kunde ställa upp med.. 

Njae de va ju inte riktigt nån sanning i de, men jag försöker i alla fall =))

Jag har frågat Stefan om de är ok att skriva om honom här o de fick jag göra, så ni vet de. Annars berättar jag inget..


Jag pratade lite med min sjukgymnast Maria oxo om vattengympa.. Jag vet inte om jag är redo för de än ? Jag vill helst inte visa mig för någon, inte än. Jag får se hur jag gör, men jag vill så gärna göra de men de tar emot.


Nåja, jag är glad att jag kan träna o att jag har kommit igång med den. De är mycket tack vare Maria som har gjort att de inte har känts så farligt att "visa" upp sig där.. Hon berömmer mig väldigt ofta, ja de är fler som gör o de känns så bra. Jag blir glad i hela kroppen.. 


Ja på tal om glad så måste jag berätta vad jag gjorde idag när jag hade tränat klart. Stefan körde benpress o han tog 120 kg,, då har han skadat sitt ben/knä så jag blev lite rädd när han skulle testa. Han tog de med ett ben o jag är snabb som bara den o ska testa.. Men jag tog båda benen o jag klarade oxo 120 kg.. Men jag är ju sån så att jag ska banne mig visa att jag oxo kan så jag testade med vänster ben för att se om jag klarade de o de gjorde jag.. Så jag körde på höger oxo o de gick ju för fasen där med =))


Jag tycker i alla fall att de va bra gjort av mig.. 


Nä här blir de inga barn gjorda.. Bäst att hitta på nåt annat =)


Puss I Pannan ♥


Av Anneli Gustavsson - 12 december 2012 16:53


  1. Anneli Gustavsson
  2. 12 december 2012 - 16:50
  3. Styrketräning - Allmänt
  4. 0 km
  5. 2:10:00
  6. 0:00 min/km
  7. 0 / 0
  8. CYKLADE 1 MIL PÅ CA 23 MIN
    REDSKAPEN
    GÅBANDET gick inte så bra idag. Jag hade ingen ork, men jag gick 4 km på 47 min.. Att de ska kännas när man inte har tränat på 1 vecka ?? Dåligt !!!

    130 min

Av Anneli Gustavsson - 12 december 2012 12:47

Klicka på bilden för att komma till fb-sidan.


Av Anneli Gustavsson - 12 december 2012 00:21


Nu har jag duschat o rakat benen så jag kan träna i morgon utan att skämmas =)

Teddy ligger redan i sängen , o jag ska strax hoppa in där oxo.


Hoppas ni har haft en bra dag. Va rädda om er o varandra.


Puss I Pannan ♥


 

Han gäspar så gott ♥


 


Av Anneli Gustavsson - 11 december 2012 19:00


De ringde på dörren innan ikväll o utanför står en släkting till mig som är med i kyrkan i Månsarp.

Dom är o delar ut blommor vid den här tiden på året till en del människor, o jag är en av dom. 

Om jag ska vara ärlig så vet jag inte varför jag får den, men jag har fått den i ganska många år nu o jag är jätteglad

varje gång jag får den. 

Dom är så fina, stora som bara den.

Tack så mycket för den fina blomman ♥



Sen är de ju redan andra advent, tiden går fort. Snart kommer tomten, så nu får vi allt vara snälla.. 

Några klappar hoppas jag att jag får =)


 


Jag har precis ätit lite mat,, jag gjorde en omelett på kräftstjärtar, de är så gott. Jag kryddar jättemycket med en stark chili.. De blir så starkt så tårarna rinner o de sticker i tandköttet =)


I morgon ska jag ner o träna, de ska bli skönt. Sen åker mamma bort då kan jag inte träna nåt för hon måste ha Teddy.. Får se om nån annan kanske kan ställa upp =)


Nu blir de kaffe, ha en mysig kväll.


Puss I Pannan ♥


Av Anneli Gustavsson - 11 december 2012 00:02

 

Så här ser de ut när Teddy har sina ben, dom ska alltid med i sängen.. Han lägger upp de på täcket sen ska jag gömma de åt honom.


 


Liten ligger i sin gose säng o drömmer. Men han kommer att hoppa upp till mig nu när jag lägger mig.


Dröm sött.


Puss I Pannan ♥



Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards