Mitt Nya Liv

Alla inlägg under december 2012

Av Anneli Gustavsson - 23 december 2012 19:06


Hej, jag heter Anneli och jag är 46 år. Vi har det så bra här i Sverige och många andra länder, vi har allt och lite till. Men det finns många barn och vuxna som far illa och behöver all hjälp dom kan få. Jag ska försöka på detta sättet att samla in lite pengar till dom som behöver det mest. Snälla HJÄLP mig att samla in pengar. HJÄLP dom som verkligen behöver vår HJÄLP..

 

Klicka på bilden så kommer du till min insamling.. 

 

Snälla ge ett litet bidrag. De finns en ruta där du kan bestämma ditt egna belopp. Nån liten tia eller en hundralapp betyder så mycket...

 

 

Av Anneli Gustavsson - 22 december 2012 20:46


Jag tjuvstartar med fjärde advent. Jag fick en jättefin julgrupp av mamma innan som hon har gjort själv. De är den som de står God Jul på. Tack mamma för den fina gruppen.


Nu kommer snart Tomten. Jag hoppas att de blir en kall o snöig dag... 


Ha en trevlig fjärde advent. 


Puss I Pannan ♥



   

Av Anneli Gustavsson - 22 december 2012 17:03


Ja nu längtar jag verkligen efter julafton så jag kan åka in till sonen, svärdottern o mina barnbarn. Ja de är ju svärdotterns föräldrar o lilla Daphne oxo som är med, så de ska bli roligt.


Nu har jag haft migrän i 4 dygn, men peppar peppar ta i trä. Nu har jag inte känt av nåt på några timmar så nu har jag t o m hunnit dammsuga. Ska slå in lite julklappar sen så jag blir klar med dom. Resten blir som de blir.. 


Ska upp till min granne o lämna ett julkort o en after8,, de blir bara nåt litet.. Hon brukar få nån choklad av mig o Teddy..

De känns som de är fredag idag, men de är bara för att jag "missade" gårdagen pga skallen..  

Idag har jag fått kramp i nacken, ryggslutet o framsidan på låren. Dom småkrampar hela tiden o de gör ganska ont. Jaja,, de finns ju dom som har de mycket värre så nu ska jag sluta klaga. 


Vad tror ni,, får vi behålla snön nu eller ska den slaska bort ??

Hoppas att de blir mer snö så barnen kan vara ute o leka... 


Nu får ni ha de så bra, va rädda om er o varandra.


Puss I Pannan ♥


Av Anneli Gustavsson - 21 december 2012 23:26


De är då f-n oxo ,, nu kommer migränen tillbaka igen. Ja jag ska väl inte gnälla för jag har "bara" haft skallevärk nu i ett par timmar så jag har väl haft de bra då.


Nu säger jag god natt o sov gott. Dröm söta drömmar.


Puss I Pannan ♥


Av Anneli Gustavsson - 21 december 2012 21:47


Ja de lär väl finnas många olika golfbollar..??!!.. 

Inte vet jag, för jag har inget som helst intresse när de gäller golf. 


De närmaste jag kommer golfen är min moster o morbror som är golftokiga =)

Den dagen dom inte golfar nåt,,, är absolut ingen bra dag för dom.... Tror jag ?


Jag vet inte om dom kan säga om dom här bollarna är dom bästa =)


 

Av Anneli Gustavsson - 20 december 2012 22:10


Jag vill tacka för den här tiden med alla goa vänner o bloggare. Ni har varit underbara på alla sätt o vis. Stöttat mig då jag har mått dåligt o skrattat med mig när jag har skrattat. Ja ni har säkert skrattat åt mig oxo o de bjuder jag på. 



Nu är de ju så att världen kommer att gå under i morgon o jag ville inte missa att tacka er så ni får den här bilden av mig...


NÄÄÄ, jag ska ingenstans. Jo jag ska ut med hunden o jag tror nog att vi klarar oss i morgon oxo. Världen skulle ju redan gått under så den blir inget den här gången heller =)

Nä jag hoppas att vi fortsätter att "ses" i bloggvärlden..


De har inte varit nån bra dag, när jag kom hem från träningen så fick jag tillbaka min migrän igen så nu har jag sovit i några timmar. Ska bara ut med Teddy sen blir de sängen igen. Ska bara ställa mig i en skållhet dusch o mjuka upp musklerna lite..


Va rädda om er o varandra. Dröm söta drömmar.


Puss I Pannan ♥


Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards