Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 1 december 2012

Av Anneli Gustavsson - 1 december 2012 22:48


Då har jag o Liam varit i pulkabacken, men de va bara Liam som åkte pulkan o fort gick de.. 

Idag ville han ha pannkakor så de har vi ätit båda två, jag har sen jag gjorde operationen börjat älska pannkakor. De har jag inte gjort innan.. 


Vid 4-tiden kom Marcus, Nina o lille Jack så jag fick gosa med mitt minsta troll oxo. Han är så härlig, han pratar o skrattar för fullt. Han blir 5 månader nu på måndag, tiden går så fort. 


Jag hann med att fota lite, de är ju ett måste när barnen är här eller när jag träffar dom. De är mysigt att sitta o titta på o komma ihåg vad man gjorde den dagen då bilden togs.. 


 

Lille Jack pratar för fullt ♥

 

Liam o jag skriver brev till tomten ♥


 

Fammoos lille charmtroll ♥


   

Liam kämpade i backen, vi skrattade som bara den.


 

En gosig liten hand. Jack ♥


 

Gurgel gurgel ♥


 

Teddy ligger däckad efter ett dygn med Liam =)


 

Så här lång blev önskelistan till tomten, fast den första va mycket längre =)


 

Rosiga gosiga kinder på en gosig kille ♥


 

♥♥♥


 

De räckte inte att dra Liam i pulkan, de skulle vara snö i oxo =)


 

Brrrrruuuummm brruumm ♥


 

När jag står o gör pannkakor så låssas Liam att de ringer i hans telefon o att de är nån som vill prata med mig. Men jag måste säga till att jag inte kan prata så de säger han till den som ringde =)


     

♥♥♥


   

♥♥♥


 

Jag älskar mina barnbarn över allt ♥ Marcus är alltid nr 1 även att jag kanske inte skriver de lika ofta som jag skriver om mina troll. 


   

En av mina orkideér som blommar för fullt.. 


Ja de va lite bilder. Nästa gång Liam kommer hit ska jag oxo åka pulka med honom, men då måste nån ha Teddy annars blir de för kallt för honom att bara stå still.. 


Som vanligt känns de tomt när Liam har åkt hem. Men vi ska träffas snart igen ..


Hoppas att ni har haft en bra dag. Va rädda om er o varandra. 

Dröm sött. 


Puss I Pannan ♥




Av Anneli Gustavsson - 1 december 2012 11:33


God morgon, hoppas ni har sovit gott. 

Igår åkte jag o Liam o handlade lite gott till kvällen. Ja självklart blev de godis. Jag sa att dom inte inventerade på fammoos Ica igår så de gick att handla godis.


Vi ska köpa allt godis fammoo, så de inte finns nåt kvar.. Ja självklart sa jag o vi gick till godiset.. Jag höll påsen medans Liam plockade godiset. 


Jaha tänker ni då,, så han får plocka på sig hur mycket som helst ? NÄ de får han inte. Han tog ca 2-3 bitar av några sorter + att jag tog några till mig. De va så längesen jag åt mitt godis, jag har istället ätit popcorn på helgen.. 


Vi åkte hem o jag gjorde i ordning en liten skål till honom.. Nu är de ju så att jag klipper sönder hans godis sen säger jag att han har fått såååååå mycket godis.. De ser ju självklart mycket mer ut när jag gör så =)


Han blev jätteglad o smaskade på... Jo då,, han åt kvällsmat oxo annars hade de inte blivit nåt godis.


Sen kommer vi till mitt godis,, jädrans i min låda så gott de är med bubs godis. Jag älskar dom bitarna.. Men när jag hade ätit några så börjar de kriga i magen på mig. Jag tänkte inte mer på de utan åt några bitar till. Sen va de kört. 


Jag dumpade, jag lovar att de blev världens liv i magen på mig. Jag kunde inte gå på toan eller nåt utan magen svällde upp o jag mådde pyton, jag hade riktigt ont i magen. 

Jag har haft ont i magen hela natten, kunde fortfarande inte gå på toan men fick gå upp o pinka 7 ggr. Tarmen tryckte antagligen på blåsan.. Men efter ett par timmar när jag höll på att glida in i en härlig sömn small de till o jag höll på att ramla ur sängen. Jag har ju Liam mellan min säng o en skänk o på den här skänken sparkar Liam för fullt för han kan inte ligga still. Så natten har bestått av pinkeri från min sida o smällar från Liams sida. Jag kan säga att jag är så glad att han vaknade kl 10 i morse.. Härligt, riktigt härligt.


Vi har ätit frukost, o nu sitter han o kollar på spöket Laban.  Ja, sitter o sitter han studsar upp o ner i fåtöljen =)

Teddy ligger i sitt fönster o halvsover. 


Vi ska snart ut så Teddy får göra sitt, sen ska Liam få åka lite pulka.. 


Ha en bra dag allesammans, va rädda om er o varandra. 


Puss I Pannan ♥


Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards