Mitt Nya Liv

Alla inlägg under juli 2011

Av Anneli Gustavsson - 9 juli 2011 21:26


Nu har jag suttit o klippt ihop lite filmsnuttar från när vi va på Liseberg.. Den sista håller fortfarande på att laddas upp här så jag ska slänga mig i duschen innan jag börjar lägga ut lite filmisar.


Så snart får ni se våran underbara dag med mycket skratt.



Puss I Pannan  ♥


Av Anneli Gustavsson - 9 juli 2011 19:16


Lovisa hade rätt om den första bilden.. Visst är de ett rött vinbär...



    

 


MEN vad föreställer den andra bilden ???




Av Anneli Gustavsson - 9 juli 2011 18:56





Sitter nu o äter lite bandpasta med vanlig grönsallad istället för ett äpple..

Jo, jag har min min egna dressing på oxo,, de är ett måste.


Har invigt mina nya gympaskor nu o dom va så sköna..  Jag lånade som vanligt Eddie o vi gick rundan på 4,0 km... Jag är faktiskt väldigt stolt över mig själv som gick för jag har fortfarande väldigt ont i musklerna..

Jag gick hemifrån kl ;  17;51.... När jag kom till ladugården vid änganäs va kl; 18;09.. Har inte klockat där innan, så jag ska försöka komma ihåg de till nästa runda.

Jag va hemma igen kl; 18;37,,, men då hade vi stannat 2 ggr o pratat med hundägare. Låt oss säga att de rörde sig om ca 5 min tillsammans så de va inget att orda om egentligen.

Jepp,, nu har jag tränat den här dagen oxo.  



 

Av Anneli Gustavsson - 9 juli 2011 16:53


Är det någon av er som använder Windows Live Mail   ?


Jag har haft problem länge nu ,, jag kan inte skriva nytt, jag kan inte svara eller skicka de vidare...


Så här ser de ut så fort jag ska försöka mig på nåt av detta.

Detta meddelandet får jag upp både när jag ska försöka skriva nytt eller svara.


 


När jag har klickat på OK, ser det ut så här.

 

Då har jag Inte alls försökt att sända det vidare...

Vad är de som händer ???  

Av Anneli Gustavsson - 9 juli 2011 16:35


Ser ni tråden som spindeln "spinner" när han våldgästar mitt hem ?

Han fick inte stanna kvar,, o han va alldeled för stor för att ha ihjäl. Jag klarade inte av de, så han fick komma ut i de fria.

(klicka på bilderna så blir dom större)


 

Han fick skjuts på flugsmällaren,, UTAN att bli smälld =)


   


Äcklig,, men läcker  =)

Av Anneli Gustavsson - 9 juli 2011 14:56



Rated R - Justin han va BARA där för henne....... Bullshit !!!

Kvinnor


Kasey vill BARA skydda Alis hjärta o gjorde en tatuering för att bevisa detta ?!... Oh  vad läskig han är. Han beter sig precis som mitt X.

Han är som en blodigel som suger sig fast. Han är oxo sån som älskar den han får.


Frank som blåste henne rejält.


Av Anneli Gustavsson - 9 juli 2011 14:52


Jaha då va de dags igen för ett avsnitt..  Det ska bli intressant nu när alla kommer tillbaka,, hoppas hon ställs inför svåra frågor...


Är jag elak ?

Ja... 

MEN hon va så falsk i förra avsnittet..


Av Anneli Gustavsson - 9 juli 2011 00:57


Jag förstår inte vad det är för strul jag har med min mail ?

Det verkar inte vilja funka alls för mig.. Jag försöker att svara på dom

mailen jag har, men jag kan knappt öppna dom än mindre svara på dom.

Jaja, de löser sig kanske snart annars får jag väl ta i med hårdhandskarna =)


Nu är de dags för tant att stänga ner o lägga sig. Hoppas att jag sover lika gott inatt som jag gjorde igår natt. 


Hoppas att ni sover gott nu. Ha en underbar lördag precis hela dan =)


Sen är de ju så att jag har GISSA BILDEN/BILDERNA igen..


Finns de någon som kan gissa vad bilderna föreställer ???


Puss I Pannan ♥


 



 

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards