Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 6 juli 2011

Av Anneli Gustavsson - 6 juli 2011 23:21


Nu har jag fixat o trixat,, ja   t o m duschat.. De va så skönt så.....

Är så gott som klar inför morgondagen,, so bring it on =)


Har jag sagt att jag längtar ??  =)

Jag längtar ..... De ska bli så roligt...


Finns de någon som kan gissa vad jag ska göra ? 

Nä jag vet att de finns hur mycket som helst att gissa på,, men ett litet försök =)


De blir till att gå upp jättetidigt, så jag måste ställa klockorna.. Sen har jag beställt väckning till halv 8  OM de inte glöms bort =)


Nu ska jag titta in en snabbis till er oxo.. Hoppas att ni har haft en bra dag.


Dröm sött, va rädda om er.


Puss I Pannan  ♥

Av Anneli Gustavsson - 6 juli 2011 21:13


Vilken stor skillnad de är på min "puttupp" push up BH... 

Nu har tuttarna äntligen hamnat där dom SKA vara,, på "hyllplanet" o inte hängandes på magen =)


Härligt, ljuvligt ,, underbart.


Har mannekängat för mamma o Tilda, dom tyckte att kläderna va jättefina.. De Är dom faktiskt,, o jag är så glad för dom.


Det är dom FÖRSTA kläderna som jag köper efter min operation... Jag har inte velat handla nåt för jag vill gå ner mer i vikt, men nu kände jag att dom "fet"kläderna började bli alldeles för stora. 

Innan har jag tyckt att dom har "börjat" passa mig ,, sen har de varit skoj att dom har blivit lite stora för då får jag ju verkligen plats i dom utan att de sitter som korvskinn på mig. 


Nu hängde de, så jag började lyssna på vad alla sa till mig.. Att de va dags för längesen att inhandla lite nytt.


TACK Nina för ditt stöd o hjälp,,, du vet hur mycket det betydde för mig. 


Jo jag måste ju berätta att jag gjorde en tjej som jobbade på H&M lite smått förbannad hahahaha...

Jag hade plockat på lite kläder,, ja Nina hade hjälpt till så de va bara att gå o prova.. Jag sa hur många plagg jag hade,, o jag fick inte ta med mig alla 8 plaggen in,, för man fick bara ta med sig 7 plagg in.


H&M - Ja men du kan ju lämna ett plagg här, o prova resten sen kommer du ut o lämnar av lite o hämtar detta ..


Jag - Så de går bra med 7 plagg o INTE 8 plagg ?


H&M - Ja tyvärr är de såna bestämmelser.. 


Jag - Nina,, jag tar 5 plagg så tar du 3 plagg så får vi med oss alla samtidigt.


Nina - Ok,,, 3 plagg =)))


Jag - Bra de löste ju sig =)))))


Tjejen på H&M blev så snopen så hon kunde inte göra annat än att ge oss varsin bricka så vi fick gå in.... Hon blev så förbannad men sa inget,, men OM blickar kunde döda hade vi suttit i väggen hahaha..


Oh vad jag skrattade åt hennes min.. Stackars Nina,, men hon är ju van vid mig. Hon vet precis hurdan jag är.... 


Man får inte vara dum.. Vi gjorde ju helt rätt.. Jag hade "bara" 5 plagg =))))


Ska alldeles strax hoppa in i duschen... Förberda lite tills i morgon.. De mina vänner kommer att bli en UNDERBAR dag på alla sätt o vis......

Ja ok,, på många vis i alla fall. Sen kan man inte påverka allt hehehe... 


Toodles o Puss I Pannan  ♥

Av Anneli Gustavsson - 6 juli 2011 17:12


Idag har jag varit på stan,, eller rättare sagt A6 med min svärdotter.. Jag tyckte att de va trevligt, trots att jag måste prova en massa kläder. 

Jag hittade mycket fint, så nu är jag mer än nöjd.


De va jobbigt innan jag fick reda på vad jag har för storlek nu,, men jag kan ju säga att den har minskat =)))

Så lite glad är jag..

Lägger ut lite bilder på de jag har köpt. 

Ha en mysig kväll..


Jag är helt slut nu,, ska vila lite.


Puss I Pannan  ♥


 

 

 

Av Anneli Gustavsson - 6 juli 2011 11:07


Vad trött jag va i ögonen när jag vaknade men nu känns de bättre för nu sitter jag o äter frukost o dricker kaffe.... Utan äpple =)


Snart ska jag o svärdotter hitta på nåt o de ska bli spännande på ett sätt.. Förklara mer om de sen...


Hoppas ni har sovit gott,, min natt kunde varit bättre. Har sovit dåligt. Min värk är inte rolig, sen har jag fått så ont i vänstra muskelfästet på höften.. De gör riktigt ont.. Jag sa de till mamma igår då säger hon att jag tränar för Mycket !!

De har aldrig nånsin hänt att jag har tränat,,, än mindre tränat för mycket =)))


Jag blev lite full i skratt,,, jag tränar ??!!...  De är inte klokt,, men de stämmer ju,, jag tränar ju faktiskt. Haaa tokigt.


Nä nu måste jag sätta fart. Ha en bra dag, va rädda om er.


Puss I Pannan ♥

Av Anneli Gustavsson - 6 juli 2011 00:08


Ja då har vi gått in på en ny dag igen... Onsdag hela dagen lång.. Idag ska jag fixa o trixa lite... De ska bli roligt. Jag kan ju avslöja att jag ska göra nåt med min svärdotter Nina, men mer säger jag inte nu...


Mamsi ,, Hea o Ingrid (på fb) gissade rätt på gissa bilden.  Visst va de en hästrygg.. 

Hästen va jättefin, jag såg den när jag va på min promenad då passade jag på att fota den. 


 

 

 


Tänk om man hade en häst.. Ja man skulle ju självklart ha tid, ork o pengar  annars funkar de inte. Mao har jag ingen häst heller =)


Nu är de natta o nu ska jag strax släcka ner så jag kommer isäng lite tidigare än jag har gjort dom senaste nätterna. 

Ska bara runt o önska er en god natt oxo sen är de min tur. 


Så dröm sött o ha en härlig dag när ni har vaknat.


Puss I Pannan ♥


Vill passa på att önska Jonna ett stort Grattis på hennes födelsedag ♥


Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards