Mitt Nya Liv

Alla inlägg under juli 2011

Av Anneli Gustavsson - 11 juli 2011 14:58


Inatt har jag haft 2 drömmar som jag knappt kommer ihåg. Den första va i alla fall en mardröm, o den andra handlade om jobb o kärlek.


Jag jobbade på ett företag som heter Proloria,, jag måste googla o se om de finns ?!.


Pioloria.com  

Not yet registered typo domains for Poloria.com


De va vad jag fick upp i alla fall på google.. Jag har ingen aning om vad jobbet gick ut på nu,, de hade jag säkert koll på i själva drömmens värld.

Att jag blev kär på arbetstid va helt underbart, men hur de gick sen vet jag heller inget om.

Jag känner mig inte olyckligt kär eller nåt när jag vaknade så de va säkrt lugnt då =)


Att jag kommer ihåg Proloria är konstgit, men så fort jag vaknade så hade jag de ordet i huvet . Jag skyndade mig att skriva upp de.

De är lite skoj när man får till en massa utav inget.


Ska dricka upp mitt kaffe, gå ut med Teddy. Vill åka ner till apoteket o köpa skavsårs plåster när mamma har vaknat så jag kan ta mig en promenad. 

Jag känner för att gå världens runda ,, men jag vet inte om "skavet" fixar de.?.


Sen går jag o väntar på något som är sååå roligt. Ja jag sa nåt en annan dag som jag går o längtar efter... Ni kanske får veta mer i dag, i morgon eller nån annan dag snart.. 

Man kan säga att de är som en julafton då man väntar o väntar o väntar o väntar ännu mer.... 


Nä nu får ni ha en bra dag mina goa vänner. 


Puss I Pannan  ♥

Av Anneli Gustavsson - 11 juli 2011 01:07

Äntligen har jag hittat mina pippibilder.. 
Den är så söt. Tilda hittade den på backen, så jag la in den bland buskarna så inga djur som t ex mina katter skulle mumsa i sig den..
De är några år sen jag tog fotona.
NU är de natti natti o Puss I Pannan  ♥
     

Av Anneli Gustavsson - 11 juli 2011 00:25


Har pratat med Hea här från bloggeriet i flera timmar. De va första gången som vi pratade i telefonen o hon är så trevlig.

Hoppas att vi kan pratas vid snart igen. 

De blev mycket vikt, träning o mat prat. De va intressant faktiskt. Alltid lär man sig nåt. 


Hon föreslog att jag kunde gå in på en hemsida iForm för att kolla upp min promenadsrunda o de gjorde jag nyss..

Måste säga att jag blev jätteglad för nu kan jag hålla lite koll på mina rundor,, men jag blev även så besviken för jag trodde att jag o Camilla va på en längre runda än vi va...

Den slutade på 4,99 km...........  Jaja, de är ju som de är.. Men fan va lack jag blev.. Camilla trodde oxo att den va längre,, ca 7 km men tjiii fick viiii ...


Inget att gräma sig för ,, de är bara att ta nya tag o vara glad för att jag tog mig runt i alla fall =)


Ska snart stänga ner. De har strulat lite idag oxo med nätet o mailen. De funkade att skicka iväg 1 mail o de gick till mamsi, hoppas du fick de ?


Nu får ni sova så gott ni kan, de ska jag oxo försöka göra. 

Ha en toppenvecka, va rädda om er.


Puss I Pannan  ♥

Av Anneli Gustavsson - 10 juli 2011 18:39



Just nu sitter jag o äter mycket grönsallad,, ca 200 g.. Har dock inte vägt de.

1 skiva brynt falukorv,, lagom tjock o ett par msk gammaldags makaroner.


De är som ett litet mellanmål,, middagen har blivit lite försenad.. 


De är så gott,,, jaaa men joo jag tar ju självklart min egna dressing till oxo ett par msk......


Das ist alles !

Av Anneli Gustavsson - 10 juli 2011 18:05


Har precis varit ute på en ganska rask promenad med Camilla.. De va jättetrevligt, vi pratade om allt o inget =)


Tack vännen för sällskapet ♥


Ska mäta upp den rundan en annan dag, men tills dess skriver jag promenad på 1 timme.............


Härligt  =))

Av Anneli Gustavsson - 10 juli 2011 16:25


Ja då har snart den här helgen oxo gått. Men det går ju fort så de är snart helg igen.. 


Har ätit lite, dricker mitt kaffe nu utan äpple =)


Jag åkte ner till Konsum innan o köpte ett stort melonhuvud,, de va sista dagen som dom va billiga. Så självklart får den snåle (ekonomiske) passa på att handla.


Funderar på vad jag ska hitta på idag ?

Jag måste i alla fall plocka iordning ute på köksbänken, men de går fort. Skulle behöva dammsuga, men det finns ju en morgon dag.


Oj nu blir de snabba ryck, får höras om en stund......


Mamsi,,, min mail funkar inte o har inte gjort de på några dagar men vi har ju mobilen sålänge..


Puss I Pannan ♥

Av Anneli Gustavsson - 10 juli 2011 16:18



  Det är lite svårt att gissa vad den här bilden föreställer så jag ska avslöja de nu tänkte jag...


Det är Ingen tunga, o ingen nagel... De ärrrrrrrrrrrrrr


 


En klättervägg taaadaaaaam !!!

Det är lite sand på den för de är i våran lekpark =)

Gud så tråkig jag är,, men jag har såååå roligt hahahaha.. 

De kommer snart fler gissa-bilden bilder =)


Puss I Pannan  ♥

Av Anneli Gustavsson - 9 juli 2011 23:51


Här åker vi Lilla Lots,, Liam tycker att de går sakta
Detta va allt från oss på Liseberg.



 

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards