Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 20 juli 2011

Av Anneli Gustavsson - 20 juli 2011 23:30


Ett litet rött, paket med vita snöööööören.. Laa laaa laaa laaaaa osv.

Jag vet inte varför jag har gått o nynnat på den hela dan ?

Har tagit några bilder från igår o idag när jag har varit ute o gått. Men de är med mobilen o den kameran är bara skit.


Den här bilden tog jag bara för att den va faktiskt fin o färgrann, men det syns inte nu..


     



Älskar mina molnbilder,, ja just dom här är inte dom bästa.. Inte den över här, men den under är så mysig.


   


Tänk om man kunde hoppa på detta,, bara fluffa iväg..


Sen idag när jag, Eddie, Lollo o Fredrik va ute på promenad nr 2 hittade vi en kompis....


 


Jag blir så sur att jag inte har bättre kamera i mob.. Jag får skaffa mig en mindre som jag kan ta med mig när jag är ute.. 


Jag sa till Lollo att hon skulle lägga in ormen till kanten så den inte skulle bli påkörd.. Så hon puttade till på den o snirkelisnurr så ringlade den iväg o jag bara röööös... 


I morgon ska jag iväg på ett litet kalasande.. Ska bli roligt. 

Mer om de får ni veta då...


Puss I Pannan  ♥

Av Anneli Gustavsson - 20 juli 2011 20:26


Härligt härligt, men ont ont... 

Nu har jag gått en andra runda idag o de va så skönt. 


Första promenaden gick jag ju med Teddy, lite mer lunkedunkpromenix.. Ja vi tog ut oss då oxo.. 

Den första promenden va på   3,4 km  o den här va på  5,06 km........


Så idag har jag gått lite drygt 8 km.......... 


Nu är de en härlig dusch som väntar. 


  1. 20 juli 2011 - 20:24
  2. Övrig träning - Gång
  3. 5,06 km
  4. 1:00:00
  5. 11:51 min/km
  6. 0 / 0

Av Anneli Gustavsson - 20 juli 2011 18:51



Jag har ingen ro i kroppen. Nu får de hända nåt. Positivt alltså.

Av Anneli Gustavsson - 20 juli 2011 16:02


Idag va de jag o Teddy som va ute på en runda på 3,3 km.. Vi gick i hans takt bara för att han oxo ska få lite motion.. 

De gick jättebra, först går de lite sakta innan han har gjort sina behov men sen pinnar han på lite lätt. 


Jag blev väldigt skakig o matt efter ca halva rundan , så nu har jag druckit lite vatten. Ska ta mig nåt att äta oxo så blir de nog bättre.


20 juli 2011 - 16:01

  1. Övrig träning - Gång
  2. 3,35 km
  3. 0:40:00
  4. 11:56 min/km
  5. 0 / 0

Av Anneli Gustavsson - 20 juli 2011 13:14


Natten har varit väldigt lång med lite sömn. Men när jag äntligen somnade så sov jag o Teddy ända till kl 12....Ja ni behöver inte vara oroliga, Teddy fick kissa innan vi somnade tidigt i morse så de gick ingen nöd på honom =)


Grannen som ramlade i golvet gick de inte riktigt så illa för som dom först trodde.. De va "bara" ett brott på smalbenet.   Jag menar inte bara ett brott, men det kunde gått ännu värre än de gjorde.

Jag vill inte säga för mycket för jag vet inte riktigt om det är så,, jag ska höra mig för så får jag se vad som sägs.


Ska strax sätta på mig lite kaffe o ta ett gott äpple.. De är mumma för själen de,, ja även för lilla (läs stora) "maggen"....


Jag känner mig lite rastlös, jag vill göra nåt men jag vet inte vad ?

Hmm jag skulle ju kunna dammsuga lite. Ja de gör jag sen o de tar inte hela dan. 

Nä jag börjar med att sätta på lite kaffe.


Ha en bra dag allesammans, va rädda om er.


Puss I Pannan  ♥


Den här är bra


Look into my eyes and hear what I'm not saying, for my eyes speak louder than my voice ever will!!!

Av Anneli Gustavsson - 20 juli 2011 00:45


Jag ger upp.. 


Sov gott.


Puss I Pannan  ♥

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards