Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 26 juni 2023

Av Anneli Gustavsson - 26 juni 2023 19:44


I dag var det dags att ta nya prover, det är hudmottagningen som vill ha det pga mina mediciner som jag äter. Det kan ge vissa biverkningar så det är bra att dom kollar det. 

 

 

I väntrummet har dom den här tavlan o jag får rysningar varje gång jag ser den. För mig är det döden, men det finns säkert dom som tycker att den är fin.

 

 


Jag var ensam i väntrummet i dag, skönt det. Det var så varmt där inne.

 

Jag var 10 minuter tidigare än vad jag skulle vara där så när en personal kom ut från provtagningen frågade jag om jag kunde få komma in lite tidigare o det fick jag. 

 

Det finns 2 datorer där dom skriver in patienterna, en rakt fram o en direkt till höger. 

Hon gick till den som var rakt fram, tittade på datorn o sa att jag kunde sätta mig till höger. 

 

Precis innan jag skulle vända mig om hör jag ett GÄLLT O HÖGT HEEEEJ... Hjärtat hoppade till o jag höll på att ramla baklänges o jag skrek högt för jag blev så fruktansvärt rädd. Jag blev så varm så det kändes som att det började koka i kroppen på mig. 

 

Dom tittade på varandra o visste inte hur dom skulle reagera nu när dom hade skrämt en patient så mycket,, men jag började skratta o då lättade dom oxo upp lite. 

 

När jag skrek till så blev även dom rädda så det blev en kedjereaktion ,, men vi skrattade gott åt det sen. Jag sa att jag ÄLSKAR att skrämma folk så det är inte mer än rätt att jag oxo åker dit ibland =) 

 

Det gick i alla fall bra,, första försöket o sen var det klart.

 

Därefter gick jag till apoteket o hämtade ut lite medicin. Det var ett äldre par som oxo hade varit där inne men stod utanför nu så jag tryckte på knappen så dörren åkte upp. Tanten tjurade till o sa att det kunde gått illa,,, men dom stod säkert 2 meter från dörren.

 

Tanten - Ja det kunde gått illa.

Jag - Nä det var inte så farligt.

Gubben - Nej det var ingenting.

Tanten - Jo det kunde gått illa.

Jag - Ja,, men tur att vi har vårdcentralen så nära då.. Sen gick jag. 

 

Ja det finns människor till allt.

 

 

 

På vägen hem så hamnade jag bakom en jäkla unge som körde moped. 

Han var så dryg i trafiken. Han såg mig men brydde sig inte om att låta mig köra förbi. Han körde vingligt fram o tillbaka över hela gatan. 

Tittade i sin spegel o slog ut med ena armen lite drygt som att ja där kan du köra efter mig.

 

Han körde kors o tvärs länge,, enda gången han körde intill var när han fick möte. 

 

Jag fattar inte hur man kan hålla på på det sättet,, det kommer att hända nåt o då hoppas jag att ingen oskyldig är inblandad.. 

 

Det har varit så hemskt varmt i dag så det har inte gått att göra nåt.. Men nu är det svalt o det blåser. Får se om det blir nåt regn o åska sen ?

 

Hoppas att ni har haft en bra dag där ute. Var rädda om er o varandra. Dröm Vackra Drömmar. Puss I Pannan   

 

 

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2023 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards