Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 17 juni 2023

Av Anneli Gustavsson - 17 juni 2023 19:40


Jag köpte nya glasögon i december förra året, så snygga.. Men, jag kunde inte ha dom för jag har haft så ont i näsan o bakom öronen. 

Jag har varit uppe x-antal gånger o fått dom fixade med det ena än det andra o inget har hjälpt. 

 

Det är så att jag har försört min näsa pga att jag har "missbrukat" nässpray i över 20 år. Jo det är sant så att min näsa är förstörd. 

 

Jag har hål i skiljeväggen o sen har jag sammanväxningar i näsan. Jag har även där sadlarna är inget mer än bara ben,, näsben så dom andra har åkt ner hela tiden för dom var större än dessa nya. 

 

Dom har verkligen gjort allt för att hjälpa mig o nu fick jag även en ny båge o jag är så otroligt tacksam för det. Det är sånt här som gör att man går tillbaka till dom, för den hjälpen man får o att dom tar sig tid. Jag kan verkligen rekommendera Smarteyes om ni ska skaffa glasögon eller byta till nya. 

 

 

Jag tog ett kort på mina "gamla" inne i butiken innan jag åkte hem. Dom är fina men dom var stora. T.o.m skalmarna är så långa så dom fick böja till dom jättemycket bakom öronen o det gjorde så att det skavde.  Den här bilden gör dom inte rättvisa.

 

 

Detta är mina nya o dom sitter än så länge jättebra på o jag har inte alls lika ont. Skalmarna är inte lika långa o dom är inte lika tunga. Jag får se om jag kanske får åka in o "rätta" till dom lite sen, justera dom lite men annars är jag nöjd. Mamma har en likadan båge men en annan färg som är jättesnygg.

 

 

Sen hade jag 5 par glasögon hemma, jag frågade förra gången om dom tar emot dom o skickar dom vidare o det gjorde dom så dom fick dessa. Hoppas att nån får användning för dom.  Det är bra när man kan hjälpa till på alla sätt o vis. 

 

När jag backade ut från parkeringen o var nästan ute så kom det en bil o körde med en jädrans fart rätt in i baken på mammas bil så jag skrek högt. Det gungade till i hela bilen. Dom körde in på vänster bak men det blev inget som tur va.. Jag skakade som bara den sen när jag skulle åka hem o vågade knappt köra. Att folk inte kan se sig för. När jag klev ur bilen så kom det en annan bil med 3 killar i som frågde hur jag mådde o jag sa att jag blev lite skärrad. Dom sa att det var den andra bilens fel. Satans skit !!!

 

När jag kom hem gav jag Neo lite mat o sen gick vi ut. Mamma hade gjort mat,, färskpotatis, rökt skinka till mig o sill till mamma med lite gott till. Jag var så hungrig =) 

 

Vill säga igen,, när jag skrev innan. Tänk er för om o när ni använder nässpray det är farligt. Min läkare sa till mig att jag skulle vara glad att jag inte hade fått cancer, det gjorde att jag slutade. 

 

Hoppas att ni har haft en bra dag där ute. Var rädda om er o varandra. Dröm Vackra Drömmar. BE SAFE. Puss I Pannan   

 

 

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2023 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards