Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 13 oktober 2012

Av Anneli Gustavsson - 13 oktober 2012 22:22


Jag tror aldrig att ni har hört mig säga att jag älskar min son , svärdotter eller mina barnbarn =))


De är sån lycka de här med barn o barnbarn. Jag va ju inne o hämtade Liam idag , då passade jag på att mysa med lille Jack oxo.. Han pratade o skrattade o han är bara helt bedårande o jag längtar så till den dagen jag kan ha honom hos mig oxo..  Ja jag gosade även med lilla trolltjejen Daphne som är världens busigaste lilla valp.. 


Jack somnade i min famn så jag la ner honom i hans säng, sen åkte jag o Liam o handlade på Ica Maxi.. Liam ville ha en egen liten vagn så den drog han runt med. Han är jätteduktig o gör nästan alltid som jag säger,,, läs noga jag skrev nästan =)


Vi plockade lite här o lite där , jag letade efter gurkan men såg den inte. Så jag sa till Liam att han skulle  fråga killen som jobbade där vart dom fanns. Sagt o gjort, Liam frågade honom o sen visade han mig vägen till dom.


Precis innan vi skulle betala så finns ju ALLT godis, men de gjorde inget för de är lördag o de är godisdags. Liam plockade i sin påse o vi betalade för oss. Medans vi stod o plockade i kassorna så skojar killen bakom oss att vi hade köpt upp allt godis så de inte fanns nåt till honom.. Liam blev skitglad för att han hade köpt allt o sen säger han att de är tur att de va lördag idag för dom inventerar alla andra dagar. Killen började skratta o sa att de va de bästa han hört nån säga.. Jag förklarade att jag körde samma trick med min son som idag är 27 år.. Så har ni tjatiga barn eller barnbarn så kan ni köra med att dom måste inventera =))


När vi är på väg till bilen så får jag ett skrattanfall,, jag får för mig att dumma mig lite så jag viskar till Liam att han ska gå o fråga fiskegubben om dom har nån blåval......... Liam springet glatt dit o frågar, men dom hade ingen för den va för stor.. Men här hemma säger Liam att dom kan ju faktiskt dela på den med en vass kniv .. Inte illa.. Fiskegubben o jag fick oss ett gott skratt.. Jag älskar att busa så här o Liam tycker oxo att de är skoj. 


Vi har varit inne hos gamlemormor , Tilda o Sanna o fikat .. Sen nu ikväll så åt jag o Liam lax med citronsås o potatis.. Sen blev de godis dags.... Vi gick o la oss vid halv 10 tiden o han somnade ganska direkt.. Men när jag låg där o såg hur han somnade så kom jag att tänka på när Marcus va lite. 


Jag älskade varje vaken minut med honom, kvällarna då han skulle sova så låg jag jämte honom o vi pratade om hur dagen hade varit. Ja han va i samma ålder som Liam är nu.. Jag låg o "smekte" Marcus ögonbryn o panna så han klarade knappt av att vara vaken.. Jag för desamma med Liam nu o de va väl därför som jag kom att tänka på Marcus som liten. Jag önskar så att man kunde önska tillbaka den tiden bara för ett kort tag. Inte för att jag skulle gjort något annorlunda, för de skulle jag inte. Men bara för att få uppleva Marcus kramar, hans knubbiga små händer som gosar o kramas.. 

Men jag är lyckligt lottad som har två underbara barnbarn o Liam är ju så lik Marcus så de är ju nästan som att se honom när han va liten.. 


Tänk att de finns föräldrar, mor o farföräldrar som väljer bort sitt/sina barn o barnbarn. Usch vad hemskt. Fruktansvärt... 


Jag skulle aldrig klara av att leva utan min lilla familj. Jag älskar dom allihopa så mycket. Även Nina har kommit att betyda så mycket för mig.. Jag hoppas att hon vet de, jag har sagt de till henne flera gånger. 


Ja de va skönt att få drömma sig tillbaka i tiden lite, jag hör hur Liam ligger o snusar i min säng. Vi ska dela på min säng inatt för mamma har in tältsängen till sig för Sanna o Tilda ska sova över hos henne. Så de är bara barnbarn i källarplan =)

De har blivit många goa skratt idag.

Hoppas att ni har haft en härlig dag. Va rädda om er o varandra.


Puss I Pannan ♥


Av Anneli Gustavsson - 13 oktober 2012 22:14

 

Av Anneli Gustavsson - 13 oktober 2012 22:13

 

Av Anneli Gustavsson - 13 oktober 2012 13:09


Natten har varit jobbig igen, har hoppat upp o ner i sängen pga värken. Så nu va de färdig gnällt.


Dricker kaffe o väntar på att tiden ska gå så jag kan åka in till the big city o till min lilla familj.  Idag är de ingen härlig sol ute.. O de blir nog ingen riktig promenad heller för min del.  Får se om de blir de i morgon ?


Inatt drömde jag om att jag skulle gå ut o dansa,, jag hade en kortkort som va skitsnygg .. Hade en liten väska o i den fick de bara plats nycklar o lite pengar.  Jag hade i vanlig ordning glömt att sminka mig o raka benen.. Jag hade ju hela vinterpälsen på benen, jag fick panik.. Någon fick köra hem mig i mammas bil,, den hade gått sönder i rutan på min sida.. Vi hittade inte vart jag bodde för jag bodde på 2 olika ställen. O jag kommer först inte ihåg i vilken lgh jag hade min stora väska o min vin flaska... Men vi hittade dit till slut. När jag letar efter min svarta väska så ser jag min BH ligga på soffan så den hade jag glömt att ta på mig,,, igen. Jag vet bara att jag tog på mig den o sen kommer jag inte ihåg mer av drömmen.


Varför glömmer jag om att jag är utan BH, håriga ben o en massa konstiga saker ?  Jo de kan ju vara så att jag inte har rakat mina sexiga ben nu, men jag ska ju heller ingenstans =))

Jag SKA raka dom snart så kanske jag slipper drömma om dom.. 

Nä nu måste jag skynda mig lite. Ha en underbar dag,, de ska jag ha.


Puss I Pannan ❤❤❤



Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards