Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 8 oktober 2012

Av Anneli Gustavsson - 8 oktober 2012 21:46


En härlig låt ♥

Av Anneli Gustavsson - 8 oktober 2012 18:56


Sen jag gick över till Telenor har jag fått kämpa som bara den för att ens kunna ringa.. De saknas täckning hit o dit. De går inte att ringa pga att jag befinner mig i de området jag gör osv. 

Att gå ut på nätet via mobilen har sällan funkat o de har jag fått svar på att de beror på min täckning.. Allt beror på täckningen så INGEN har velat hjälpa mig. 

De har varit sån jävla dålig service så de har blivit skrattretande..... 


Jag loggade in på mina sidor för första gången nu på Telenor o när jag fick se min räkning höll jag på att smälla av.. Jag fick så ont i skallen o blev nästan hysterisk... 


Jag har sen jag skaffade mig mobil ALDRIG nånsin behövt betala så mycket som jag ska göra nästa månad.. 

Alltså har Jacob som har ringt åt Telenor sagt en sak o gjort en helt annan.. Så nu har jag pratat länge med en mycket,, mycket trevlig kille.. Ja han va den FÖRSTA trevliga människan som jag har kommit i kontakt med under min tid hos dom o han har hjälpt mig... Tänk att jag trodde Inte att de fanns några trevliga människor där, jag har trots allt pratat med väldigt många.. Ja de har väl inte antecknats för när man har pratat med dom så finns de helt plötsligt INGA anteckningar .... Hmmmm ,, är jag förvånad ? Nä inte längre. 


Så tusen tack Erik Olofsson supporten/kundtjänst Telenor för ditt trevliga  o hjälpsamma sätt.. 

 

 



Av Anneli Gustavsson - 8 oktober 2012 17:55


Passa er för att ringa samtal som tickar på utav bara håvete... 

När de strulade för mig inne på fb så försökte jag komma i kontakt med dom men de är inte lätt, näst intill omöjligt . Så jag ringde en snabbis till eniro för att se om dom hade nr till fb vilket dom inte hade. Han sa att de inte går att kontakta dom mer än via deras sida o de va allt som sas.............

De tog inte ens 2 min,, men eftersom dom räknar / min så blir de som de blir o de är dyrt.


 


Så tänk er för innan ni ringer dit,, de kostar skjortan, surt som bara den o ännu surare OM du inte får nån hjälp !!


Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards