Mitt Nya Liv

Alla inlägg under juli 2011

Av Anneli Gustavsson - 20 juli 2011 13:14


Natten har varit väldigt lång med lite sömn. Men när jag äntligen somnade så sov jag o Teddy ända till kl 12....Ja ni behöver inte vara oroliga, Teddy fick kissa innan vi somnade tidigt i morse så de gick ingen nöd på honom =)


Grannen som ramlade i golvet gick de inte riktigt så illa för som dom först trodde.. De va "bara" ett brott på smalbenet.   Jag menar inte bara ett brott, men det kunde gått ännu värre än de gjorde.

Jag vill inte säga för mycket för jag vet inte riktigt om det är så,, jag ska höra mig för så får jag se vad som sägs.


Ska strax sätta på mig lite kaffe o ta ett gott äpple.. De är mumma för själen de,, ja även för lilla (läs stora) "maggen"....


Jag känner mig lite rastlös, jag vill göra nåt men jag vet inte vad ?

Hmm jag skulle ju kunna dammsuga lite. Ja de gör jag sen o de tar inte hela dan. 

Nä jag börjar med att sätta på lite kaffe.


Ha en bra dag allesammans, va rädda om er.


Puss I Pannan  ♥


Den här är bra


Look into my eyes and hear what I'm not saying, for my eyes speak louder than my voice ever will!!!

Av Anneli Gustavsson - 20 juli 2011 00:45


Jag ger upp.. 


Sov gott.


Puss I Pannan  ♥

Av Anneli Gustavsson - 19 juli 2011 21:51


Tack o lov för Facebook.. Ja de är kanske inte alltid så roligt att läsa allt man ser där jämt o ständigt.


Man får reda på många roliga saker,, o framför allt så får man reda på de väldigt fort för alla är vi snabba med att skriva ut dom där.. 


Vad vissa inte tänker på är att man faktiskt kan se om något stämmer eller inte. Låt oss säga att man har bestämt något o sen blir de inte av, då kan man få en otrolig förklaring som inte alls stämde in.


Eller så kan man få reda på att man har varit elak mot en vän utan att man själv visste om de. 

Är jag otroligt korkad då som inte har förstått de ?  Ja att jag har sårat den här vännen ???


Om man blir ombedd att ligga lågt för att vännen mår dåligt o själv hör av sig då personen mår bättre igen så respekterar man ju självklart de.. Ja de kanske inte är alla som gör de,, men jag gör de.. Trodde jag i alla fall.

Jag har gått här o väntat på ett samtal för då visste jag ju att personen i fråga mådde bättre då vi pratade igen. 


Nä så va de inte alls. 

De va bara tur att jag såg texten på facebook om att man har sumpat si o så många års vänskap... 

När jag läste de, så kände jag mig som världens största frågetecken .. Jag förstod ju att de va mig de gällde, men jag fattade inget.


Jag har visst pikat personen var och varannan dag. De visste jag inte heller att jag har gjort.

Jag frågade vad det är jag har pikat om, men får inga svar. 

Får man inga svar,, hur f-n ska man då kunna förstå allt ?

Som sagt va, jag gör inte de. Jag ber om ursäkt att jag är så trögfattad . 


Jag är en helt vanlig människa som alltid har värnat om mina nära o kära,, irl eller i cybern.. 

Ja,, de va vad jag trodde...


Men jag måste ju gjort nåt, skrivit nåt hemskt ?!.

Men vad ?


Nä de är bara Hej Då !

Av Anneli Gustavsson - 19 juli 2011 21:17



I Love Gordon Ramsay..... 

Sitter o tittar på Hells kitchen nu.. Än så länge är han lugn, men dom har inte börjat laga nån direkt mat än..


Att den karl inte får hjärnblödning så arg som han alltid blir ?


Av Anneli Gustavsson - 19 juli 2011 19:57


Ja då har jag o Eddie varit på en promenad igen. Ja nu va de några dagar sen Eddie va med mig, men han är så go o han följer med mig hur lätt som helst..

Tack Rohde för lånet o tack för att du tar mitt lilla gnufsegull.


Det började regna ganska rejält o blev så svart på himlen så jag trodde att de skulle smälla till ordentligt. Jag vågade inte gå den vanliga rundan ner till undergången utan höll mig uppe vid "mitt"... Men jag gick på bra ändå med lite slingror hit o dit.


Har ritat upp rundan inne på jogg.se.


Jag vet inte om ni kan följa min träning genom att klicka på den --> HÄR <--   Länken


OM ni inte kan se

Träningspass på rundan

DatumDistansTidTempoPuls
2011-07-194,39 km00:50:0011:23 min/km0
Så nu är de duschen som ska få jobba lite med att massera mina onda axlar o rygg...
Toodles ♥

Av Anneli Gustavsson - 19 juli 2011 17:23

Ja nu ska här snackas skit så de står härliga till.
Vet ni vad ?
Nä de kan ni ju inte veta heller ! 
Men nu är de så att,,, hmm vad är de ?
Ja de kan man undra =)
Nä, skämt o sido.. Nu ska jag ta o "kamma" till mig o vara ordentlig.
Jag har ju kämpat, o jag kämpar ju fortfarande med träningen o maten. O jag anser själv att jag är duktig nu. Nu är jag inte den där lata soffpotatisen som jag alltid har varit.. 
Nu tycker jag t o m om att gå mina rundor,, de är lite motigare med motionscykeln för den har varit så jobbig med benen ..
Jag måste på något sätt få mer ork i benen när jag cyklar,, jaja hur som helst.
Jag vägde mig i morse igen.. Nä,, nu blev de fel så jag flyttar på vågen o hoppar upp..
Nää, undra om batteriet börjar ta slut här oxo ,, de gör den ju alltid på telefonen.
Nää jag ställer mig en sista gång så får jag se vad han säger. 
Ja de är en han,, man ska aldrig stampa på en kvinna =)
Jo jag står på vågen o den visar,,, som jag tror helt fel  på - 1 kg.
Waaaoooooowww,, nu har jag gått ner 46,6 kg
46,6 kg... Herregud.. Ska de Äntligen börja gå åt rätt håll ?
Hmm hoppas inte att de är batteriet som tar slut =)
Kul är de i alla fall.
Puss I Pannan  ♥

Av Anneli Gustavsson - 19 juli 2011 15:18


Ja här satt man o väntade på besök som inte dök upp,,,, igen. Hade handlat mat o gott tills idag men det är ju skit samma.


Ska ut med Lilleman o sen ska jag hacka till mig en stor skål med grönsaker..

Regnet hänger i luften, tvi o bläääh.


Ja, jag är lite besviken.


Ha en bra dag.


Puss I Pannan  ♥


Av Anneli Gustavsson - 19 juli 2011 01:30


Oj oj nu är klockan mycket igen. 

Har ännu en gång pratat slut på batteriet i telefonen.. 

Kan ni gissa vem jag pratade med ?


Visst va de Hea,,,,igen =)

De är så roligt att pratas, jag förstår bara inte att klockan skenar iväg så fort när vi gör de.. 


Nu är de dags för lite sömn,, hoppas jag i alla fall.


Ha en härlig Tisdag, va rädda om er.


Dröm sött.


Puss I Pannan  ♥

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards