Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 20 december 2021

Av Anneli Gustavsson - 20 december 2021 15:09


 


Den spanske operasångaren Carlos Marín är död.

Il Divo-stjärnan vårdades på sjukhus för covid-19.

”Det kommer aldrig finnas en röst eller själ som Carlos”, skriver bandet på Instagram.


Il Divo-sångaren Carlos Marín är död.

“Det är med tunga hjärtan vi behöver meddela att vår vän och partner Carlos Marin har gått bort. Han sörjs av sina vänner, familjen och fansen” skriver gruppen på Instagram.

Sångaren blev sjuk i covid-19 och lades in på sjukhuset i Manchester den 8 december. Sedan dess har han legat i koma.

Brittiska medier uppger att Marín var vaccinerad.

Ställde in turnén

Bara en vecka före insjuknandet uppträdde bandet i Southend i Bournemouth. Efter spelningen lade operastjärnan upp ett inlägg på Instagram där han pratade entusiastiskt om gruppens kommande konserter.

Den 6 december var sista gången han stod på scenen. Två dagar senare lades han in på sjukhus och bandet meddelade att man skjutit upp alla kommande shower.


”Kommer sakna vår älskade vän”

”I 17 år har vi fyra varit på den här otroliga resan med Il Divo tillsammans och vi kommer att sakna vår älskade vän”, skriver bandmedlemmarna David Miller, Sébastien Izambard, och Urs Bühler.

Il Divo bildades av musikmogulen Simon Cowell år 2004. Gruppen har släppt totalt nio album och turnerat världen över.

Carlos Marín blev 53 år.


AFTONBLADET;


Jag sitter o lyssnar på Hallelujah nu när jag skriver. Dom är så underbart bra. Jag var på en konsert 2007 tror jag det var i Globen. Vilken upplevelse det var. När dom sjön vissa låtar så kom tårarna, ja det kan det göra än i dag. Det är en stor sorg att Carlos har gått bort. Han blev bara 53 år, han var vaccinerad o det står inget om några andra sjukdomar. En ung kille som förlorade kampen mot corona,, covid - 19.. Det är för jävligt. Är det så konstigt att jag går här o är fången i min egna rädsla ??

Man vågar väl knappt ge sig ut snart. Men jag måste handla men det är oxo allt det får bli nu.

Var rädda om er o varandra,, håll ut o hå´ll avstånd   



Av Anneli Gustavsson - 20 december 2021 14:24


 


Ja tänk om alla kunde värna lite mer om miljön, det räcker inte bara med att några av oss gör det. Medans vi gör det så smutsar dom andra ner det vi har gjort rätt för oss. 

 

Ta bara det nu när jag fick till lite roligheter på Åsaplan med en ny pumpbana där barnen älskar att cykla. Vi fick även en ny grill med tillhörande soffor o det är så fint. Jag har bett om att det ska finnas en papperskorg där oxo, men den har tyvärr inte kommit upp än.. Men om man kunde börja smått som tex med många fler papperskorgar överallt så skulle det genast se lite bättre ut där vi bor. För det är inte trevligt när det ligger massa skräp på gatorna eller i skogen. 

 

Sen har vi jo dom stora miljöbovarna med nergrävda oljor, bensin mm som faktiskt förstör vår natur. Många vet inte hur dom ska gå tillväga men man kan höra av sig till en företagsjurist så får man den hjälp man behöver. 

 

Börja med att lära dina barn att plocka upp efter sig,, ser dom att du gör det så för du över det till dina barn.. 

 

 

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2021 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards