Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 6 december 2021

Av Anneli Gustavsson - 6 december 2021 14:00


Jag förstår inte varför mamma ska envisas med att köra bil när det är mörkt för det kan varken hon eller jag... Men,, nu hade hon kört när det var ljust men behövde komma hem oxo. 

Jag fick ett sms där det stod att jag måste komma o hämta henne, men jag sa att det är ju mörkt o jag vågar inte köra men fick ge mig ut i alla fall.

 

Ni vet sånadär söndagsgubbsåkande gubbar som sitter med hakan på ratten för att se bättre,, jopp det var jag när jag åkte o hämtade mamma.. När jag kommer till Eva så sitter hennes son i soffan o hejar inte ens,, medans dottern tjatar på hela tiden. Eva ville visa det hon stickade på o det var bara ett rakt stycke o jag frågade vad hon skulle göra ? Det skulle bli så här för hon kunde inte sticka efter mönster men hon ville ju oxo göra nåt eftersom dom andra stickade så fint. Herregud tänkte jag,, jaja det kan ju bli hur långt som helst för dom träffas 1 gång i månaden o det var redan långt. 

 

Sen kommer världens sötaste hund,, en golden o Eva skrek högt ,,, akta dig för hunden för han biter o han är så olydig, det är ingen som kan ta honom. Men hunden kom till mig o jag sa till Eva att sätta på lite musik så jag lyfte upp framtassarna på hunden o hon la huvudet mot min axel o jag dansade lite med henne. Hon var så lugn o mysig o jag tänkte att dom ska verkligen inte ha hund om dom inte kan ta hand om en sån snäll hund.. Bitas ? Nää det gjorde hon inte, hon var så lugn o fin. Lite ovårdad i pälsen o klorna var långa,, jättelånga så jag ville inte lämna kvar henne hos dom.

 

Sen ville hon lägga sig o sova lite. Då står Evas dotter i köket o håller på med något o rätt som det är så hoppar det upp en stor katt på diskbänken. O dottern ville visa hur hon brukade göra för att mata henne med nåt extra gott. Hon tar katten o ställer henne på mina axlar,, lägger lite mat i håret på mig o jag sa att hon inte skulle göra så, men hon fortsatte.. Sen tog hon mjukost från en tub o sprutade ut o då blev jag arg o sa att man inte gör så. Men hon sa att det var det bästa katten visste. Herregud vilka människor, jag höll på att krevera. Jag viskade till mamma o sa att kommer du inte med nu så åker jag själv för här stannar jag verkligen inte. Men,, jag måste komma på ett bra sätt att smuggla ut hunden för henne ville jag inte lämna kvar .... 

 

Ja,, nu var det ju bara en dröm detta så inga djur har farit illa på något sätt =) 

Hur tusan får man till drömmarna ? Ja det är knasigt =) 

 

 

Av Anneli Gustavsson - 6 december 2021 11:17


 



Äntligen kan jag packa ihop o flytta till mitt älskade Spanien. Jag har tittat på flera hus o drömt mig bort. Jag vill ha nära vill havet o jag vill ju självklart ha en pool. Extra rum när min lilla familj kommer o så självklart ska mamma ha ett eget rum. 


 


Jag hittade detta vackra hus för nu kunde jag äntligen köpa det. Jag vann massor med pengar o jag pratade med en bra mäklare om mäklararvode o allt gick smidigt o bra. Huset är mitt så nu är det bara att ta med mig det jag vill ha, resten ger jag bort eller slänger. Har inte så mycket av värde,, ja inte i pengar =) 


 


Lille Neo ska ju oxo följa med mig, han älskar att bada så jag får mysa med honom, det är så roligt att se hur han njuter i vattnet. 


 


Mina barnbarn älskar oxo att bada, så det ska bli så roligt när dom kommer o hälsar på mig.


 


Ja min dröm är ju att flytta till Spanien, har alltid varit sen jag var liten då mamma tog med mig o min syster till Benidorm för första gången, jag var inte gammal, jag var ca 13 år o det var underbart. Ja drömmar kostar ju inget. 


 


Men jag vet precis vad jag ska göra OM jag vinner stort =) 


 

 

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2021 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards