Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 21 december 2019

Av Anneli Gustavsson - 21 december 2019 18:09


Vaknade i morse med en helvetes migrän, det kändes som nån stod o slog med en slägga jag hade t.o.m ont i ögonbrynen.. Åt lite frukost o tog medicin,, försökte sova lite till men det gick inte men jag slappnade av i sängen ...

 

Rohdes son ville att jag skulle komma bort till henne när dom var där o hälsade på. Men jag klarade inte av att gå dit till middagen så jag kom lite senare. När jag kom så delade dom ut julklappar o hade det mysigt.

 

Vi satt o pratade en stund, deras barn är så söta o så duktiga, dom pratade så glatt.

 

Sen rätt som det är så går David ut på balkongen o kommer in med en "låda" som jag trodde att han skulle ge till Rohde men sen började han o prata med mig,,, o tacka mig för att jag alltid finns där för Rohde så jag blev så förvånad o paff o självklart glad..

 

   

Allt detta fick jag, så det ska verkligen smaka gott sen.. Har aldrig fått nåt sånt här men det fanns mycket att välja på. Kexen ser väldigt goda ut,, spröda men det ska jag spara till nån annan kväll när jag känner att jag mår lite bättre. När dom åkte från Rohde så kom Lilly o kramade om mig så gott, det gjorde även Sigge sen,, oh det var så mysigt att få lite kramar, det behövde jag ..

 

Jag fick även med mig mat hem ,, kasslergratäng, potatis, kokta morötter o sallad så det åt jag när jag kom hem, det var så gott.

 

När jag la mig i sängen sen o skulle vila så somnade jag. Jag har så fruktansvärt ont i mina händer så jag kan knappt ta i något. Det är massor med små sprickor. Jag kan inte räta ut dom för då spricker det upp.. Mamma har hjälpt mig att tvätta lite idag,, Tusen TACK snälla mamma för att du alltid ställer upp ♥ Jag är så Tacksam.

 

Ska pallra upp mig med kuddarna o försöka slappna av lite till så kanske värken blir bättre.

 

Hoppas att ni har det bra där ute. Var rädda om er o varandra. Önskar er redan nu en God Natt med Vackra Drömmar.

 

Puss I Pannan ♥

 

 

Av Anneli Gustavsson - 21 december 2019 12:15


Att barn kan vara så fruktansvärt hemska ,, elaka det är för jävligt. Det mobbas hit o dit o så ska det inte vara..

 

Vi ÄR alla olika men vi är alla fantastiska människor. Vi har alla ett lika värde o ska inte behöva bli utsatta för mobbing.. Värst är det när vuxna går på barn, det är hemskt. Skolorna brukar vara så slappa o när dom är med barnen ute på rasterna så ser dom inte vad som pågår för dom står o pratar med varandra eller har mobilen i händerna så får det bara inte gå till.

 

Barnen i skolan sa till pojken att INGEN skulle säga - Grattis på födelsedagen till honom men när det kom ut på nätet så hände det saker.. Han blev väldigt gratulerad, det är helt otroligt.

 

 

 

Den här lilla killen har blivit retad i skolan i hela sitt liv på grund av att han har utslag över hela kroppen. Han hade inga vänner och de andra barnen i skolan gick till och med så långt att de några dagar innan hans elfte födelsedag sa till honom att ingen skulle säga Grattis på födelsedagen till honom på grund av hans sjukdom..

 

Efter att den här bilden lades ut har folk från hela världen börjat skicka födelsedagsgratulationer till honom och han har fått över 200 000 meddelanden i skrivande stund och över 20 000 delningar av hans foto..

 

Snälla, sluta mobba,, ta hand om varandra det är så mycket bättre ..

 

 

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2019 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards