Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 9 december 2019

Av Anneli Gustavsson - 9 december 2019 16:01


Vaknade strax efter kl 8 med migrän, upp o ta lite medicin o sen försöka somna om men det gick inte. 

 

Ringde till mamma o pratade med henne. Hon är ju i Stockholm, hon o Sanna hade precis varit nere o ätit frukost på hotellet. Sen skulle hon gå lite på stan innan hon träffade Arne ...

 

Jag åt lite frukost o tog den andra medicinen o åt lite frukost. Ringde mina samtal o hudmottagningen ringde upp efter en stund.

 

Jag ville prata med min läkare O för jag fick inga svar ang medicinen som jag ska börja med av den andra läkaren E för hon var så flurrig o snurrig. Så han ska ringa upp mig i morgon så jag blev så glad att jag fick en tid så snabbt. Men hon förstod att jag var orolig o visste att jag skulle börja med den här nya medicinen ticontino med alla biverkningar,, men nu behöver jag ju inte få allt men jag vill ändå höra mig för lite..

 

Jag ringde till Rohde o sa att vi skulle åka ner,, först skulle jag ta prover som läkaren hade skrivit ut. Satt o väntade innan jag fick komma in o när jag sitter där inne så frågar han mig om jag var fastande ??? NEJ FÖR JÄKELEN det är ingen som har sagt till mig att jag ska vara.

Jag skällde inte på honom men han bad så hemskt mycket om ursäkt ändå o jag sa att han inte kunde rå för det. Han märkte väl att jag blev så besviken o frågade om jag kunde komma tillbaka snart igen, så jag ska ner dit på onsdag o vara FASTANDE !!!

 

Jag tycker att det är så dåligt av läkaren som sa detta med proverna att jag skulle vara fastande men missade det.. Visst kunde jag kanske frågat det men det tänkte jag inte på. Det är svårt att hålla reda på allt som det är.

 

In till apoteket o hämta ut medicin plus att jag beställde ticontino, dom trodde att det skulle komma den här veckan.. Det tar visst lite tid med tanke på att det är på licens.  

 

Efter det åkte vi till Ica o handlade lite sen hem o plocka upp varorna. Tog det lite lugnt, kollade datorn, läste Aftonbladet o sen åkte jag ner o hämtade syrran för hon ska ha mammas bil i morgon. Men hon lämnar den efter jobbet för jag ska åka in o hämta mamma som kommer hem från Stockholm. Då blir nog Bailys glad när hon kommer hem =)

Det går ingen nöd på honom, han är inne hos mig oxo..

 

Väntar på att min hyresvärd ska höra av sig för jag vill veta lite hur hyrorna har legat till för jag ska kolla upp det med f-kassan. Jag kommer inte ihåg när jag sökte sist ?

 

Regn, blåst o grått,, riktigt skitväder. Som jag längtar till våren o sommaren. 

 

Ha en fin kväll där ute. 

 

Puss I Pannan ♥

 

 

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2019 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards