Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 10 december 2019

Av Anneli Gustavsson - 10 december 2019 16:46


Har sovit gott inatt, när jag var uppe så såg jag att det hade snöat lite o det ligger fortfarande kvar, men det är inte mycket. Det är snorhalt ute o jag är så rädd att halka. Jag har sånadäringa halkskydd men dom är försmå till dom skorna jag kan ha ny, jag kan inte ha mina kängor pga sprickorna i fötterna, dom är så svullna. Jag får försöka fixa det sen sen för jag vill banne mig inte ligga med några brutna ben.

 

I morse blev jag så rädd när mobilen ringde. Jag var yr i mössan o harklade fram ett hallå.. Jag tittar på klockan o hon är kvart i nio.. Det är min hudläkare som ringer ,, han skulle inte ringt förrns 10 halv 11 men jag var bara glad att han hörde av sig.

 

Jag tog upp mina frågor o han hörde på mig att jag var orolig för att börja äta den nya medicinen toctiono.. Det är massor med biverkningar men det är ju inte säkert att jag drabbas av dom, men är man "mig" så gör man det absolut o särskilt det med att tappa håret.........

 

Jag frågade om det inte fanns andra mediciner som inte var såna, han sa att det finns andra att ta till men dom var ännu "hårdare" biverkningar på o dom tog på immunförsvaret o han sa att det inte var bra när jag precis har varit så sjuk o haft blodförgiftning o det håller jag med om. Det känns skönt att han bollar tankarna med mig så jag får vara med på ett hörn o höra hur han tänker.

 

Som sagt va så ska jag börja äta dom o sen ska jag till honom om ca 3 månader.. Skulle det hända något så skulle jag höra av mig innan o det känns skönt. 

 

En viktig fråga till som jag hade var om jag inte kunde få behålla honom för det kändes tryggare, han sa att han förstod o sa att jag Är hans patient, tack o lov =)

 

Ja nu så får jag se hur den här funkar.. Håll gärna tummarna att jag inte får några biverkningar, jag vill absolut inte tappa mitt hår igen.

 

I morgon ska jag åka ner o ta mina blodprover som jag inte kunde ta i går för jag inte var fastande, miss av läkaren, men nu vet jag ju det. 

 

Har precis duschat lite, plåstrat om fötterna o väntar på att tiden ska gå så jag får åka in o hämta mamma i stan. 

 

Bailys vill absolut inte gå ut idag, han har bara varit ute en gång o det var i morse. Han har låda inne så det går ingen nöd på honom.

 

Ha en fin kväll där ute. Var rädda om er o varandra. 

 

Puss I Pannan ♥

 

Av Anneli Gustavsson - 10 december 2019 13:04


 

 

2002 fick Marie diagnosen cancer, hjärntumör som hon besegrade o kämpade med i många år. Men nu gick det inte längre , kroppen orkade inte. Hon blev endast 61 år.

 

Hon var en fantastisk artist. Hon är saknad. Vila i frid ♥



https://www.youtube.com/watch?v=k2C5TjS2sh4



#fuckcancer

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2019 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards