Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 13 december 2019

Av Anneli Gustavsson - 13 december 2019 16:02


Vaknade kl 8 men somnade om o sov till halv 11, det var så skönt för jag var så trött o har sån värk i musklerna.

 

När jag vaknade så letade jag efter en handduk i sängen, jag lyfte på täcket o kuddarna, letade på golvet men den fanns inte.. Då kommer jag ihåg att jag drömde om att jag hade en handduk i sängen ,, ja så det kan bli =)

 

Åkte ner till VC o tog prov på sköldkörteln så nu hoppas jag att inga fler prover är glömda utan att det är bra nu... 

 

Åkte sen till Ica o handlade lite, hem o åt frukost o tog medicinen .. Fick ett sms från apoteket som sa att min medicin hade kommit, men jag orkade inte åka ner utan tar det på måndag.. Får inte glömma o ringa till hudmottagningen då o säga att jag börjar den dagen så dom vet om det. Det är bara för att dom ska kunna skicka tider till mig när jag ska ta nya prover o hålla lite koll på mig,,, det är jag så TACKSAM för.

 

Jo, när jag kom hem så fanns det ett litet paket i brevinkastet från hyresvärden så det var ju lite roligt. När jag öppnade det så var det choklad o det såg så gott ut,,, men,,,, det var även med hasselnötter o det stod inte i vilken chokladbit det var så det kan vara farligt. Jag tål inte dom nötterna... Jag ringde ner till dom o tackade så mycket o sa att det jag skulle säga till henne inte var något gnäll utan att det kunde vara bra för dom att veta o det höll hon med om,, hon skulle föra det vidare till den som hade beställt chokladen. 

 

Texten var ganska lite oxo men jag såg den, sen finns det kanske dom som ser väldigt dåligt o inte kan läsa texten.  Det är gott med choklad men jag får vara lite försiktig. 

 

Nu ska jag ta av mina plåster på fötterna o se hur dom ser ut, o sen ta en varm o go dusch.. 

 

Hoppas att ni har en fin Lucia... Puss I Pannan ♥

 

 

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2019 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards