Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 5 december 2019

Av Anneli Gustavsson - 5 december 2019 23:57


Många säger att man absolut inte ska svara på hemligt/skyddat nummer men jag säger emot dom..

 

Man ska absolut svara ifall det skulle vara något. Det kan hända att ditt barn har råkat illa u t o inte kan ringa från sin egna telefon utan har lånat någon annans. Ditt barn kanske har fått åka in till sjukhuset... Så ja, svara även på hemligt nummer. Skulle det vara nåt annat så är det bara att lägga på o inte bry sig nåt mer.

 

Tidigare ikväll så ringde ett hemligt nummer till mig o när jag svarade så var det från hudmottagningen.. Sköterskan hade pratat med läkaren som sa att jag skulle få göra pricktestet för att se om jag har nån allergi.. Jag vet redan vissa saker men det får jag väl säga till dom då.. Detta skulle inte bli förrns efter julen så, ja jag är bara glad att dom gick med på det nu. Jag skulle ju gjort det när jag låg inne o var sjuk men jag fick avboka dom tiderna..

 

Jag passade även på att fråga om dom hade hört nåt om min biopsi ?? Jo ,, den hade kommit men läkaren hade inte hunnit signera det än så hon kunde inte säga nåt. Jag vet ju att det bara är läkaren som får säga nåt så jag får snällt vänta tills det dimper ner ett brev i brevinkastet ...

 

Fick 2 nya sprickor under trampdynorna. Det är så konstigt att det är på samma ställen o att det spricker upp samtidigt.. Är fötterna så synkade med sprickorna så att dom säger till varandra att ju jävla ska vi ställa till det,, hänger du på ?? Ja, vad ska jag tro ??

 

I morgon ska jag ringa till frissan o höra om hon har nån klipptid till mig, annars får det bli nästa vecka. Men jag vill klippa mig o slinga håret nu.

 

Dags för en dejt med John Blund. Hoppas att dagen varit bra där ute. Var rädda om er o varandra. Dröm Vackra Drömmar.

 

Puss I Pannan ♥

 

Av Anneli Gustavsson - 5 december 2019 13:25



 

Jag vet inte om ni har sett att jag skrivit om dessa unga tjejer som försvann o var borta ett tag innan dom tyvärr hittades döda.


 

2 söta tjejer, Wilma o Emilia , båda hade hela livet framför sig men några tog sig friheten att avsluta deras liv..

 

Vad får en del människor att göra såna här saker ? Är det något dom funderar på länge eller är det bara något som händer just då ?

 

Idag som det ser ut så vågar man inte gå ut längre, allra helst när det är mörkt o man ska absolut inte vara ute ensam utan alltid se till att ha nära vänner med sig.

 

Många tänker att detta händer inte mig, men det kan det göra. Allt är så skruvat idag med allt.. Dom som har gjort detta nu får lite smäll på fingrarna ,, sitta inne ett par år o sen komma ut o göra om det igen...

 

Ska det verkligen vara så här ??

 

Undra vad föräldrarna till dessa som har gjort detta tänker ??

Dom kanske är av samma skrot o korn, ja att dom inte tycker att det är så farligt det deras barn har gjort ??

 

Men jag antar att deras föräldrar är helt förtvivlade nu o inte vet hur dom ska fortsätta sina liv som dom gjorde innan. Hur dom ska kunna se människorna i ögonen som dom har gjort innan.. Vad ska deras vänner säga om vännernas barn ?

 

Det är  bara att hoppas att föräldrarna har riktiga vänner som kan stötta dom i detta elände nu..

 

Jag hoppas verkligen att Sverige tar o skärper till sina lagar o inte bara rycker på axlarna o säger att dom var nog inte så friska när dom gjorde detta. Det är allvarligare än så..

 

Vila i frid Wilma o Emilia ♥

 


Av Anneli Gustavsson - 5 december 2019 01:14


 


Jag sover till o från. Sover ett par timmar men sen vaknar jag o tänker på dig.

Jag blir både glad o ledsen när jag ser korten på dig. Glad för att jag har så jag kan titta o tänka tillbaka, o ledsen för att jag vet att det aldrig mer blir några nya kort.

 

Dom sista dagarna  har varit hemska. Du är som en snuttefilt för mig. När jag mår dåligt så gråter jag efter dig, vill krama om dig, vill pussa dig men jag kan inte.

 

Jag saknar att se dig sitta i ditt fönster. Jag hade fler blommor innan men dom plockade jag bort så du kunde få din plats där, du älskade att sitta där o hålla koll på vad som hände runt omkring dig.

 

Jag hade din urna i ditt fönster tills för några dagar sen, du fick flytta in till mitt fönster men din lykta står kvar där o visar dig vägen så att du alltid ska hitta hem.

 

Ditt hem är i mitt hjärta o kommer alltid att vara så.

 

Det har blivit bättre med tiden men det är ändå fortfarande väldigt jobbigt med den här saknaden.

 

Många tycker att jag borde "lägga av" o ta "mig i kragen", det var ju "bara" en hund.

NEJ, du var mer än så, du var min bebis, mitt allt, mitt hjärta.

 

Det har gått 3 år o 8 månader nu, jag kan inte förstå att jag har varit utan dig så länge ..

 

Tiden står stilla men åren går. Vet inte vad jag ska tycka om det.

 

Men jag är ändå tacksam för alla år vi fick tillsammans. 15 år med mycket kärlek, glädje o bus.

 

Saknar dig lille tuttenutte ♥

 

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2019 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards