Mitt Nya Liv

Direktlänk till inlägg 7 januari 2012

Spela PlockePinn Kanske / Foton

Av Anneli Gustavsson - 7 januari 2012 18:24


De blev ett sent inlägg idag. Har inte hunnit med förrns nu. Ja, jag har inte haft så mycket att göra mer än att jag har legat i sängen ganska länge . Sen va de middag inne hos mamma med syrran o hennes familj. 


Vi har fått jättegod mat o efterrätt..


(klicka på bilderna för att få dom större)


                        

Ja ni ser ju all den goda maten..  Näst sista bilden är Risalamalta o den är supergod..

Mamma gör åt hundratals tandpetare så hon fick 3-pack i julklapp för skojs skull .. Jag köpte dom på ÖoB men dom är värdelösa... Mamma sträckte fram handen o frågade om vi ville ha tandpetare när hela burken öppnar sig o ut flyger 200 tandpetare på golvet..

Jag kunde inte hålla mig utan började skratta.. Tur att Tilda va där o hjälpte mormor att plocka upp dom.. Annars kunde vi spela lite plockepinn =)


De är riktigt skitväder ute. Den lilla snön som vi har är på väg att regna bort, de är så trist. De kunde väl få stanna kvar lite till. Låta de bli något kallare ute oxo..      


Jag hade ett intressant mail när jag öppnade upp datorn innan som jag har svarat på nu.. Så snart händer nåt =)

Ja ni får se då vad det blir...                                         


Natten har varit hemsk. Jag somnade först vid 6 i morse, så de va därför som jag låg ganska länge. Jag kunde inte slappna av helt enkelt. 

Hoppas jag somnar gott inatt istället. 


Ha en mysig kväll. 


Puss I Pannan  ♥


 
 
Kaisa

Kaisa

7 januari 2012 18:51

Står du fortfarande och plockar tandpetare? :))) Har idag köpt mig en egen jacka med luva, världens varmaste, den andra hade nog blivit för tunn om det blir några minusgrader.....

Kram på dig plockepinn! ♥♥♥

http://andestyrka.blogspot.com

Anneli Gustavsson

7 januari 2012 19:00

Hahaha ja du man skulle kunna tro de.. Nä de va tur att Tilda va där så hon fick plocka upp alla.

Din jacka såg så skön ut. Jättefin är den. Jag vill oxo ha en sån, men de finns väl inte i min storlek ,,,,än.

Ha en mysigpysligkväll kramar ♥♥♥

 
[FOTOBLOGG] o livet med ADD

[FOTOBLOGG] o livet med ADD

7 januari 2012 19:03

Hej, jag undrar om du kanske kan tipsa dina läsare om min blogg?
jag är en brud på 17 vintrar och har kommit ut som homosexuell. sedan sommaren 2011 lever jag med diagnosen ADD och berättar i bloggen om hur det är att ha en diagnos. lägger också upp väldigt mycket fotografier jag tagit & skriver om mitt förflutna som består av dödsfall, självskadebeteende och alkoholism.

jag vill uppmärksamma mer folk om att vi med diagnos/annan läggning inte är annorlunda.
och att oavsett uppväxt så klarar man allt bara man vill! (:
kram

http://www.shadowzplay.blogg.se

 
Bim HD

Bim HD

7 januari 2012 19:52

Ja, det går att handla på ÖB - om man väljer bland det som finns, tihi... Man får ibland vad man betalar för??? Men, tandpetar borde knappast vara något felaktigt??? :P
Snacka mat dock, ojojoj...
Gubben fick dille - blev något utöver det vanliga... barnasinnet kvar? tihi...
Må så grankott...
Bim

http://sjoebacka.se/wordpress

Anneli Gustavsson

7 januari 2012 22:48

Jo visst får man de man betalar för.. Men som du säger så borde tandpetare kunna vara bra o inte trilla isär =)

Barnasinnet måste man ha kvar, de klarar man sig inte utan ...
kram ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anneli Gustavsson - Tisdag 16 april 20:45


      Som veterinär kallades jag in för att undersöka en 13-årig hund som hette Batuta.Familjen förväntade sig ett mirakel.Jag undersökte Batuta och upptäckte att han hade cancer och skulle dö av detta och att det inte fanns något att göra för...

Av Anneli Gustavsson - Torsdag 11 april 20:45

    Den här bilden följer mig i graven. Den har jag tatuerat in på min arm =)       I dag har det varit en jobbig dag, det är det alltid den här dagen. I dag är det 9 år sen du somnade in o jag ser allt framför mig än, vilket är jobbigt....

Av Anneli Gustavsson - Torsdag 4 april 21:00

  Det är så mycket att hålla reda på när man är hemma o är sjuk. Inte nog med att jag har min fibro o allt annat.. Jag går ju o bryter tån,, ja för ca 2 år sen.. Sen halkade jag ju 22a dec 23 o slog i rejält.    Men nu så har jag pratat med Fol...

Av Anneli Gustavsson - Lördag 30 mars 21:02


      Ja nu tjejer får vi ta fram rakhyvlarna, epilatorerna mm o se   till så att vi har lena o sexiga ben =)          ...

Av Anneli Gustavsson - Lördag 30 mars 20:35

  I dag har det varit skönt väder, härligt att klä sig lite lättare. I dag skulle jag även gå hem till Rohde o plocka med mig lite kläder o lite annat smått o gott.   Det är så att hon har kommit till ett korttidsboende för hon har varit sjuk. ...

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards