Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 6 januari 2012

Av Anneli Gustavsson - 6 januari 2012 23:53


Vill ni leka lite med färger på facebook så kan ni göra de nu.. 

Svårt ?

Jaaa... Nä de är de inte.. 


Klicka  HÄR 

De laddas ner o installeras på din dator.


Det kommer att se ut så här efter nedladdningen ;


   

Ser ni den färgade rutan med ett f i ? 

Den klickar ni på så kommer de upp en ruta där ni kan ändra vilken färg ni vill ha. 

 

KLART  =)

Av Anneli Gustavsson - 6 januari 2012 23:01



"Tala alltid sanning om du inte kan säga en bra lögn."
 okänd
Ja tala alltid sanning, men lögner hör inte hemma i min värld !

Av Anneli Gustavsson - 6 januari 2012 22:03


Ja jädrans,, de kunde slutat med pannan rätt i asfalten bara sådär.. 

Ja de va väl inte bara sådär egentligen.. Teddy ville gå ut o självklart går vi ut.. När jag har öppnat ytterdörren till huset o ska kliva ut så tvärstannar han o jag flyger ut för jag vill ju inte kliva på honom. 


Jag lovar,, jag höll på att slå i backen. Medans jag fångar upp mig själv så råkar jag släppa av en rökare.. Ja de är ju helt naturligt, men tänk om de hade kommit nån efter mig.. Då hade jag sagt nåt i stil med att ;

- Såg du den killen som precis gick ut här ? Jag har inte sett honom innan o han måste varit dålig i magen.. Känner du de ?


Ja jag hade slingrat mig kan jag lova hahahaha... 


Men hallå vilka jubelidioter de finns på alla olika sidor... Har ni inte sett till några så titta in på vildawebben bla.


Nä , skit är de på tv;n... Tråkigt på sidorna o klockan är inte läggdags än...


Om jag ska ta o ringa o dumma mig till någon ?  Nä de är inte värt.


DubbelSuck !!!


Puss I Pannan ♥




Av Anneli Gustavsson - 6 januari 2012 19:45


Ja de är väl inte mycket som har blivit gjort som jag skulle göra.. Jag håller på att baka mina knäckebröd nu o de ska bli gott sen.


Jag har hållit på i över 2 timmar med fotot på Teddy, de ville inte bli som jag ville. Jag fick lägga på en kant på fotot för att få de rätt,,, ja inom ramen sas... Fast jag ska inte ha nån ram till tavlan =)

Det blev en tavla på 40 x 60  - 323,50 allt som allt.... 

De tar 5-8 arbetsdagar innan jag får tavlan o jag är så spänd på hur den ska se ut. 


Känner ni för att beställa en canvas tavla så passa på nu när de är halva priset på SMARTPHOTO

om ni behöver en kod så är de       smartphoto62

Ja eftersom de tog sån tid med fotot så blev dammsugningen lidande, får ta de i morgon istället.


Precis nu luktar de cigarett rök här inne. Nu har jag besök,, undra vem de är av alla mina spöken ?

Dom får gärna röka på altanen istället eftersom jag själv inte röker längre  =)))


Mmmm tog några knäckisar o lite kaffe, ah vad gott.


Puss I Pannan ♥

Av Anneli Gustavsson - 6 januari 2012 15:00


Jag fattar inte att de ska vara så svårt att hålla balansen ?!...

Jag är en fara för mig själv om jag inte står med båda benen i golvet.. Innan när jag skulle ta på mig skorna så lutade jag mig ändå mot dörren så att jag inte skulle dratta i golvet...

Vad händer ?

Jag va bara några centimeter från golvet, men jag hann o få tag i min byrå.. 


Tänk er då hur de ser ut när jag ska zumba ?!.  De har du inte alltid båda benen i golvet samtidigt kan jag säga o de är Inte lätt att få vänstern o högern att samarbeta... Jag vinglar runt i hela rummet...

Jag måste öva upp balansen innan jag slår pannan i nån tröskel.


Har precis varit nere o handlat lite.. Charken hade ju inte öppet idag vilket jag hoppades på .. Teddy var utan skinka så jag fick köpa färdigpaketerat ,, han är inte så förtjust i de men de får gå tills jag handlar nästa gång. 


OM han är bortskämd ??? 

NÄÄÄ då , varför tror ni de ;o)


Jag löste in nya lotter för de jag skrapade fram så nu får ni hålla tummarna att jag vinner igen.. Jag vill vinna stort, ja vem vill inte de ?


På listan idag står ;  bakning av knäckebröd o dammsugning. Ja blommorna måste få lite kärlek o vatten oxo.. Teddy ska få sitt givetvis =)


Jag ska även kolla ut nu så att fotot passar att göra en tavla av, men jag tror inte att de ska vara några problem.. Funkar de så har jag snart fått tillökning =)


Ha nu en underbar dag/kväll. 


Vi har haft strålande fint väder idag, men nu har solen gått o gömt sig. 


Puss I Pannan ♥



Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards