Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 13 juni 2011

Av Anneli Gustavsson - 13 juni 2011 22:01


Ja då va det dags igen för en bachelorette... Den Amrikanska varianten ☺


Hur ska dom kunna återgå till sina normala liv när dom lever i lyx nu ?

En kille där beter sig exakt som mitt X....... Han är en stalker...

Kasey 27 år har tatuerat in en ros o lite mer krafs pga att hon ifrågasatte hans känslor o hans sätt att vara mot henne.  Men han har inte vågat berätta om tattisen än,,, undra om han ska utnyttja de nu när dom ska skriva nåt romantiskt till henne ??


Nja,, de finns några där som jag själv skulle kunna tänka mig om dom vore lite äldre ☺


Nu ska den sliskige läsa sin dikt.. Den va gräslig............... Han är Inte den rätta för henne........


Nä nu ska jag titta vidare......


Puss I Pannan  ♥

Av Anneli Gustavsson - 13 juni 2011 21:39


Innan när jag stod i duschen så njöt jag för fullt, men samtidigt fick jag nästan lite ångest,,, de är väl inte rätta ordet. Men jag kände att vi är så bortkämda o vi räknar med att vi   S K A   ha Allt.. 


Allt ska funka, gör det inte de så blir vi förbannade.. Där stod jag i en varm o go dusch med en underbart doftande tvål..


Fryser vi kan vi ta en varmdusch, svettas vi så kan vi kyla av oss oxo. O det bästa av allt är att vi kan dricka vattnet o det smakar hur bra som helst.


Blir vi sjuka så har vi oftast medicin som gör oss friska. 


Vi har tak över huvet, mat i våra magar. Vi slänger ofta det som blir över, jag har blivit bra mycket bättre på att spara maten..


Stanna vi upp o se allt de vi har ?  Tar vi tillvara på allt  ? 

Jag vet att jag är väldigt tacksam för många olika saker, o dom sakerna tänker jag på ofta.


T e x att saker o ting kunde sett helt annorlunda ut för mig idag på flera sätt..


Stanna Upp & NJUT  ♥

Av Anneli Gustavsson - 13 juni 2011 19:00


Oh vad skönt,, jag har cyklat klart nu.. De är så tungt för benen o jag får nästan kramp under fötterna.. För att inte tala om att röven somnar ,, de är mindre skönt.


Nu ska jag dammsuga sen blir de en lång o härlig  d u s c h ... Wunderbar !!!



Time - 32 min


Distance - 10,1 km


Calories - 371,1

Av Anneli Gustavsson - 13 juni 2011 18:20



Man får vara glad för det lilla


som Pigan sa när hon satte


sig på nappen.



Av Anneli Gustavsson - 13 juni 2011 18:15



Nu är jag Het som


Kärringa sa när


hon laddade en tampong


med chilli...



Av Anneli Gustavsson - 13 juni 2011 14:19


De är ganska kallt idag oxo.. Ja, de är helt otroligt att jag tycker de men vi har ca 18 grader.. De är ju bara lite kallare när solen har gömt sig vilket den är så gott som hela tiden.

Jag frös inatt igen,, yes de är så skönt. Jag kryper ner helt under täcket o flåsar mig varm , sen smyger jag försiktigt upp med huvet utanför täcket igen o bara njuter....


Syrran o Sanna ligger på playan i Turklandet o har de riktigt gott. Linus kom hem från Lisseberg i går o va lite sjuk.. Tilda mår bra som tur är.

Det är ju inget roligt väder för dom nu på sommarlovet, men de blir säkert bättre snart.


Jag lovar att innan årets slut kan jag berätta vad jag är glad för, jag kan inte säga mer nu om vad det är eller när det är. De är lite oklart än ☺

Så B kommer absolut efter A mamsi ☺


Jag är sugen på att ta med mig kameran ut o fota lite, men jag har ändå ingen riktig lust ☺

Jag ska i alla fall dammsuga idag, de är ett Måste. Sen ska jag cykla, japp de är oxo ett måste... 


Jo ett måste till är att kolla upp synen, jag ser så dåligt o ögonen har börjat rinna på mig. De är lite jobbigt.  Usch, onödiga pengar,, tunga pengar att slänga ut baah. 


Nä, jag ska se om grannen är hemma så jag kan gulla lite med bebis..


Ha en bra dag mina vänner o va rädda om er.


Puss I Pannan  ♥

Av Anneli Gustavsson - 13 juni 2011 14:05


Ni har säkert läst detta innan, men jag tycker man får skratta lite i alla fall ☺



Om alla toaletter vore som damernas !

På flyget till Chicago hade en herre ett antal gånger försökt att gå
på toaletten, men det var hela tiden upptaget.

Flygvärdinnan såg mannens problem.
'Min herre', sa hon. 'Ni kan få låna damernas om Ni lovar att inte
röra knapparna där inne'.

Mannen gjorde det som han var tvungen att göra och medan han satt där
uppmärksammade han de där knapparna som han hade lovat att INTE röra.

Varje knapp var identifierad med bokstäver: VV, VL, PP, samt en röd
knapp med bokstäverna ATB.

Han funderade en stund.
Vem skulle få veta om han tryckte på knapparna?

Han tryckte på VV.
Då spolades Varmt Vatten försiktigt i baken.

Vilken härlig känsla, tänkte mannen. Herrarnas toalett hade minsann
inga sådana trevliga förnödenheter.

Han tryckte på knappen med bokstäverna VL.
Varmvatten ersattes med Varm Luft, som mysigt torkade bakdelen.

När varmluften tog slut, tryckte mannen på knappen PP.
En smärre 'Puder Puff' smekte då hans ända, samtidigt som en doft av
vår började spridas i rummet.

Vilken helt underbar känsla, tänkte mannen och njöt i fulla drag.
Damernas toalett var verkligen mer än bara en toalett, det var ett
helt rum fyllt av kärlek, omtanke och ödmjukhet.

När puderpuffen var avslutad kunde han inte motstå frestelsen att
trycka på
ATB-knappen.
Jag kommer att vara i extas tänkte han, helt otroligt!'

Sen blev allt   s v a r t .

När mannen vaknade till liv igen, låg han på sjukhuset i Chicago.
En sköterska tittade ner på honom med ett snett leende på munnen.
'Vad hände egentligen', frågade mannen?
'Ni tryckte på för många knappar', svarade sjuksköterskan och
fortsatte:
'Den sista, röda, knappen ... är en Automatisk Tampong Borttagare'.




Er snopp ligger under kudden...


Ja så går de när man inte kan hålla fingrarna i styr

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards