Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 27 juni 2011

Av Anneli Gustavsson - 27 juni 2011 22:29


Visst har det varit underbart väder dom 2 sista dagarna ?

Ja de har de i alla fall varit här i Jönköping.. 

Idag satt jag inte ute i solen för jag vaknade med skallevärk o ville inte utmana ödet.. Jag hoppas att det ska bli fint i morgon oxo, då får jag passa på en stund..


Jag måste ta med mig kameran ut snart o ta lite bilder.. De finns inte så mycket att ta på här mer,, jag tycker att jag har fotat precis Allt ☺

Nåja,, de har jag väl inte riktigt gjort,,,, än ....


Det är bara skit på tv;n, ja de är visst nån film med George Clooney ,, snyggingen. Han är  s e x i g ... Men jag gillar inte filmen som går nu ikväll..


I morgon måste jag ta mig till apoteket o hämta ut lite värkisar. Sen får jag se om jag kanske åker o letar efter några gympaskor ?

Måste även åka till Ö&B för att handla lite Nutrilette, yopp jag ska köra några dagar o hoppas att vikten får sig en skjuts,,, i rätt riktning alltså. 


Även att solen har tagit siesta så lägger jag upp min egna lilla sol till er.. 


Puss I Pannan  ♥


 

 

Av Anneli Gustavsson - 27 juni 2011 22:00


Jaha då va de dags igen..

Kan Ni gissa vad bilden föreställer ???



 

Av Anneli Gustavsson - 27 juni 2011 19:38


Ja som jag sa innan så va de inget svårt val.... De va bara att ta sig i kragen o ge sig ut...

Jag bytte bara ut hunden först,,,en vit mot en svart.......


Eddie går lite fortare än Teddy gör.. Ja Teddy är jätteduktig oxo på våra snabba promenader, men han tycker inte om när det är så här varmt så därför lånade jag Eddie...


Han är helt slut nu.... Hade de inte varit för att jag får så ont under fötterna så hade jag fortsatt en stund till. Men jag har helt fel skor,, de bränner som eld,, särskilt under hälarna... 

Jag måste köpa ett par skor, för nu tycker jag t o m att de är så skönt att komma ut..

OM jag bara kunde slappna av o gå som normala människor gör, men jag spänner mig så. Jag får så ont i axlarna, men de har jag alltid fått så de är inget nytt.


Den rundan på 3,3 km som jag brukar gå gick jag,, men jag gick ännu längre idag. 

Ner till åsasjön, upp till sågen, över hästarna, ner nissanvägen ända ner till undergången i tabger ,, uppför klockmakarnbacken o hem igen. De är en liten runda de.. Ska mäta ut den nästa gång jag är ute med bilen...

De tog i alla fall 45 min så de va riktigt snabbt.. Ibland kändes de som jag knappt fick med mig benen... Men det gick jättebra. 


Nu blir de en härlig dusch....


Puss I Pannan alla goa människor ♥



Av Anneli Gustavsson - 27 juni 2011 18:11


Har nyss ätit lite god lasagne med mycket sallad.. Dricker vatten till de efter en stund så jag får behålla näringen bättre.


Va ute med Teddy innan o pratade med Mina "vårlökar" tanterna på hörnet.. Dom är hur gulliga som helst. De är så roligt att prata med dom , o Teddy älskar när dom gosar med honom hela tiden.


Har inte gjort mycket idag så jag funderar på OM jag ska göra nåt eller inte ?

Göra ? Eller Inte ?

Behålla kalorier ? Eller Bränna Dom ?


Enkelt Val.........................


Puss I Pannan  ♥


 

( måste bara visa detta kortet. liam ville att pappa oxo skulle färga håret när dom hade klippt sig. dom blev så fina )

Av Anneli Gustavsson - 27 juni 2011 15:46


Ibland blir man inte klok på saker o ting.. Jag förstår inte hur man ska kunna förstå nåt man inte vet nåt om ??  

Ska man gå o ha tankarna att något kan vara fel hos någon ?


De funkar inte , när man ändå inte vet vad allt handlar om ?!.


Nåja, de är som de är många gånger när de inte blir som man vill kanske.


Sonen med familj har kommit fram helskinnade till Öland o till den gården dom har hyrt. 

Mormor o morfar är oxo med, så nu har Liam fullt upp med alla... De är roligt för dom att komma iväg.. 

Jag önskar att jag kunde göra nåt,, ta med dom någonstans.. Men allt är ju så fruktansvärt dyrt.


Tänk OM jag kunde få vinna lite,,, bara så de räcker till något av de som jag vill ha.. Jag begär inte mycket,,,, men en liten förbaskade slant skulle sitta fint ☺


Teddy ligger jämte mina fötter o gnisslar,, undra om han vill ut ?

Han Kan gå ut,, han har sin lina på sig men han vill vara jämte mamma.. Han är en riktig mammegris ☺


Fast vi ska gå ut strax, jag ska bara dricka upp mitt kaffe..


Jo, mamma kom in igen med sin mobil o den har låst sig o hon kan inte göra nåt.


Mamma - Nu är de nåt som har hänt igen !!!

Jag - Va är de nu då ?

Mamma - Nu har "den" rutan kommit upp igen. Telefonen är värdelös , man kan ju inte trycka på några knappar utan att de ska bli fel.

Jag - VA mamma du trycker väl Aldrig på några knappar ??!!..

Mamma - Jo men det måste jag ju....


Jag tittar på telefonen o försöker få bort de hon har "trollat" dit. De går inte att stänga av ,, utan jag måste öppna luckan o ta ut batteriet. 


Jag - Så här får man inte göra, man måste stänga av den först innan man tar ut batteriet men nu gick de inte.

Mamma - De är en skit telefon.

Jag - Ja ja,, men pilla inte på en massa knappar hela tiden så blir de inte så här.

Mamma - Men jag måste ju annars kan jag inte låsa upp den.

Jag - Jo men sen när du har låst upp den så pillar du Inte på den knappen.

Mamma - Hmmmm !!!


Mamma är nöjd o telefonen funkar.. Nu är de Teddys tur att bli nöjd o glad så nu traskar vi ut.........


Ha en fin dag. Kom ihåg att vara rädda om er när ni är i solen.


Puss I Pannan  ♥

Av Anneli Gustavsson - 27 juni 2011 01:35


Nu har jag haft ett mycket trevligt telefonsamtal i över 1½ timme... 

De är tur att de finns goa män trots allt ☺


Natti natti o ha en toppen vecka.


Puss I Pannan ♥


Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards