Mitt Nya Liv

Alla inlägg under juni 2011

Av Anneli Gustavsson - 29 juni 2011 17:19


Äntligen,,, äntligen efter drygt 10 år har jag vågat göra de... Vågat göra de som jag har längtat efter så mycket...

Varför har jag inte gjort de då ?

Jo jag har inte velat visa mig bland folk. Jag har vägrat att vara ute bland kända o okända människor..

Jag har Inte velat klä av mig för att visa upp mig i en baddräkt o kunna må gott i en svalkande sjö...

NÄ jag har hållit mig inne, där jag har känt mig trygg o där ingen har sett mig halvnaken. 

Jag har visserligen gått ner ca 44 kg, men har ca 20 kg till som jag vill gå ner för att jag ska känna mig riktigt nöjd.

Jag är både stolt o glad över mina hittills förlorade kilon ..



Det va fruktansvärt jobbigt precis innan jag skulle klä av mig o hoppa i eftersom vi inte va ensamma vid sjön. Men jag hade Tilda med mig o hon stöttade mig mer än hon nånsin kommer att förstå.

Eftersom hon själv är så avslappnad o " bara är" så gick de mycket lättare att slänga av mig kläderna o gå i badet.


När jag kom ner på stranden så knep jag tårna om sanden,, o de va en sån härlig känsla för jag gick rakt ut i vattnet.. De va så skönt så jag blev nästan gråtfärdig.

Ni tänker säkert att de är väl inget, de är ju bara att bada för guds skull... MEN det är de inte.

Det är hemskt när man känner så som jag har gjort i alla år.

Dom som va där o badade hade ingen aning om vad jag gick igenom just då.. Dom va helt ovetande om att jag  va så gott som skräckslagen...

Jag hade så många tankar , men jag lyckades att slå bort dom o gjorde de jag Ville...

När jag tog av mig glasögonen så såg jag knappt, jo jag ser men de är väldigt suddigt så jag låssades att dom som oxo va där hade lagt "sina" glasögon på standen o såg lika suddigt som mig ,, knäppt ☺




Jag höll för näsan o doppade huvet,, ja hela jag bara sjönk för en liten härlig stund... 

Tilda blev lite förvånad o sa ;

Tilda - Va doppar du dig så ?

Jag - Ja de är ju så skönt.

Tilda - Ja de är de, men de hade aldrig mormor eller mamma gjort..

Jag - Nä men jag är inte rädd om min frisyr för jag har ingen..



Vi skrattde o hade så roligt. Jag hade tänkt ta lite kort på henne medans hon va i vattnet, men de va för många på bryggan så jag vågade inte gå upp just då.. Men Tilda gick upp o tog några bilder på mig,,, ja jag skiter fullständigt i hur jag ser ut för jag ville verkligen se de med egna ögon... 

Ett litet bildbevis... Så här kommer våran härliga, underbara kväll som Vi hade tillsammans ♥



      Sexig fot ☺

 Här är jag helt under vattnet ☺  Jag hatar att vara under vattnet, jag får panik men de va inte värre än att slänga av sig kläderna ..

 Flyter säkert på fläsket ☺

 Sprattel sprattel 

 Dessa bilder har Tilda tagit ,, hon är så duktig.

 Här va hon lite frusen stackarn o jag ville bada en gång till ☺

   Hon är min sötnos ♥

  Här blev hon arg på Alla "flygor",,, hon sa fel ☺

  Det är så otroligt vackert i Bondstorp

   

    

    

  Så mysigt är de,, o de tar inte lång tid att åka dit heller med bil.

   

  Det sägs att det spökar i det här huset... Undra om  jag fick med mig några andar hem ☺

              Sista bilden för nu, men det kommer en liten filmsnutt oxo strax.............


Tack älskade Tilda för att du följde med din gamla moster o badade.. Jag hade så roligt o jag hoppas att vi kan göra om det igen ,,,, mycket snart ♥♥♥



Puss I Pannan från en som är stolt över sig själv ♥

                                     

Av Anneli Gustavsson - 29 juni 2011 14:41


God eftermiddag alla goingar.. Här är de 30 grader i skuggan. Just nu är de lite molnigt men solen skiner för fullt annars.


Har fått ett brev på posten idag om att jag har ett stort kuvert att hämta ut inne i stan......


MEN avsändaren har inte betalat tillräckligt så jag måste först,,, åka till stan för att hämta de, sen betala 52 kr...........


De finns ingen avsändare, o dom vet inte vad det kan tänkas innehålla så de får snällt stanna inne i stan för jag vill ju Inte betala för grisen i säcken sas......


Nu ska jag ut i solen en stund... Ha en bra dag.


Puss I Pannan ♥


(lite senare kommer de upp bilder från gårdagen)

Av Anneli Gustavsson - 29 juni 2011 00:46


Idag blev de Ingen träning,, de får jag ta igen sen så de hinner jag med.


Jag orkar inte lägga ut bilderna som jag tog innan på de som jag o Tilda gjorde.. Jag ska lägga ut dom senare idag när jag har vaknat.. 


Bloggen har strulat lite för mig , men nu verkar den funka igen.. Såg att jag har flera kommentarer som jag låser upp o svarar på sen oxo... Tack.. 

Jag tittar även runt till er senare när jag har sovit en stund, är lite trött nu.. Den här dagen eller rättare sagt de vi gjorde idag tog lite på krafterna för de va ganska nervöst...


Hur som helst här kommer svaret på gissa bilden.......... Tack för att ni gissar.

Mamsi gissade rätt ,,, grattis ♥♥♥


Hoppas att ni har haft en härlig dag. Dröm söta drömmar...


Puss I Pannan  ♥


  Den här är utklippt från bild nr 3.....



Masken va pytteliten, den va i storlek som en ärta fast avlång ☺

   

 

 

Av Anneli Gustavsson - 28 juni 2011 23:13



Ja de tog mig drygt 10 år,,,,



MEN



jag gjorde de !!!





Kommer mer om de alldeles


strax.





Av Anneli Gustavsson - 28 juni 2011 18:41


Är det någon av er som kan se min blogg ?


Alltså mina inlägg,, för när jag ska titta så står de att sidan du söker finns inte...

Det är helskumt !!!



Japp nu ska jag snart iväg o göra nåt alldeles fantastiskt  ☺



Av Anneli Gustavsson - 28 juni 2011 18:22


Tidigare när jag kom hem från min handling så gick jag in till mamma o hämtade Teddy o lämnade lite Ramlösa till henne..


Hon sitter o stirrar neråt o jag frågar vad hon gör ?


Mamma - Stanna där !!!

Jag - Va, varför då ?

Mamma - Titta på den lilla myran, han går med en liten brödsmula.. 


Myran pinnade på som attan.


Jag - Jaha du,, de gör han visst..

Mamma  - Vad han sliter,, o vad långt han går.. 

Jag - Ja dom sliter hela tiden.

Mamma - Undra vart han ska för då kunde jag hjälpa honom att "bära" brödsmulan.


Hahahaha,,, ja lilla mamma hon kan hon ♥

Av Anneli Gustavsson - 28 juni 2011 17:45


Idag är de ganska varmt,, men de är så skönt. Har suttit ute en liten stund innan jag åkte till apoteket o handlade lite... 


Jag kollade upp rundan jag gick sist o den va bara på 4 km...... Jaja,, de är ju mer än jag brukar..


Sitter o äter lite gott nu.. 


Sen ska jag göra nåt som jag inte har gjort på många många år................

Mer om de sen.


Har haft lite problem med nätet men nu verkar de funka igen. De har väl "klabbat" i hop i värmen ...


Puss I Pannan  ♥

Av Anneli Gustavsson - 28 juni 2011 00:47


Har suttit o kollat lite på tv;en, men de va inget att se så nu stänger jag ner o tar natt...


Hoppas att ni sover gott nu. Ha en bra dag o va rädda om er.



Puss I Pannan  ♥


 

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards