Mitt Nya Liv

Alla inlägg under juni 2011

Av Anneli Gustavsson - 20 juni 2011 20:30


Idag har jag verkligen kämpat med min träning...

Som ni vet gick jag o Helena upp till berget o vände.. De tog 50 minuter..

De va faktiskt väldigt tungt, men det va skönt när de va klart.


Nu på kvällen satte jag mig på min cykel o trampade på.. Jag trampade inte lika fort som jag brukar för jag ville försöka att cykla lite längre än mina 30 min..


Jag trampade o trampade o de kändes riktigt bra.. Jag svettades som en gris.. Jag förstår inte varför man säger gris för.. Men jag svettades nåt så fruktansvärt mycket, t o m mellan fingrarna o de har jag nog aldrig gjort innan.. 

Men som sagt,,, skönt va de. 


Nu lägger jag ut lite bilder istället för att skriva hur "långt" jag kom med min cykel.

Jag ville ju ha bildbevis ☺


 Kom ihåg att så här får ni Aldrig mer se mig . Man ser gäddhänget hur väl som helst ☺

                           


Förstår Ni att jag är så glad över min träning idag.. Nu är jag lite trött, o har mycket ont i musklerna....

Its amazing ☺    


Av Anneli Gustavsson - 20 juni 2011 19:08


Jisses säger jag bara.. Ja ni kan aldrig gissa vad jag precis har gjort ???


De är helt otroligt...


MEN  jag hinner inte skriva om de nu.. Snart



Puss I Pannan  ♥

Av Anneli Gustavsson - 20 juni 2011 17:30



Kom igen nu,,, gissa vad bilden föreställer...


   


Ledtråd ; Det är lite ljummet till att börja med !

 


Av Anneli Gustavsson - 20 juni 2011 16:10


Oj oj ooojjj vad jag har kämpat nu.. 

Jag o Helena har varit på en promenad ... Jag blev dock lite besviken på mig själv för att jag inte klarade av de bättre. Jag hade lite tungt att andas ett tag men det blev bättre sen.


Vi gick upp till Tabergs topp. För er som inte vet hur de ser ut, kan jag säga att de är 343 m ö h..... Så de är en liten småjobbig tripp. 


De tog oss ca 50 min att gå.. De va jätteskönt, men något tungt.


 

Kortet tog jag med mobilen,, jag måste få lite bildbevis på att jag Verkligen gick upp dit ☺

De är taget från parkeringen.. 

Jag pustade o frustade när vi kom upp, så jag sa till Helena att nu hoppar vi ner... 

Ja de är några stycken som har tagit sitt liv från detta berg.


Vi tror att promenaden va ca 4 km... Jag är så dålig på sånt.. 


Vi hade i alla fall tur med vädret... Jo visst,, klart som f-n att de började dugga när vi kom ut o de höll på en stund.. Sen när vi hade kommit hem började molnen skingras o nu skiner solen  .. De kunde inte bli bättre ☺


Magen är mätt, Teddy måste kissa o golvet ska dammsugas.. Så ha en fin kväll för de ska jag ha..


Puss I Pannan ♥

Av Anneli Gustavsson - 20 juni 2011 00:21


Då har jag gjort mitt för natten så nu är de bara att krypa ner i den goa sängen.. Den är redan upptagen, men det gör inget.

  Jag delar mer än gärna den med världens goaste..


Dröm söta drömmar. Hoppas jag slipper mardrömmar inatt. Natten som va hade jag en hemsk mardröm, den vill jag inte ens skriva om.


Ha en toppenvecka o va rädda om er.


Puss I Pannan ♥


Av Anneli Gustavsson - 19 juni 2011 23:18



Är de någon som kan gissa vad det är på den här bilden ???


 

Av Anneli Gustavsson - 19 juni 2011 22:57



Ladies, de är helt okey att skratta när man har sex.. 

Men peka för guds skull inte ☺



Av Anneli Gustavsson - 19 juni 2011 22:02


För de första är jag glad att jag har varit duktig o tränat så mycket veckan som har gått...


Sen är jag ännu gladare för att jag får på mig mina gamla ringar Utan att behöva truga på dom på tjockefingrarna...


             Den här ringen är inte lika gammal som dom andra båda. Men jag älskar den.


      Diamantringen fick jag när jag fyllde 25 år har jag för mig.


           Min camé har jag haft i många år....


Nu ser de ut som att ringarna sitter hårt på mitt finger men det gör dom inte, o de är de som gör mig gladast ☺


Puss I Pannan ♥

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards