Mitt Nya Liv

Alla inlägg under maj 2013

Av Anneli Gustavsson - 18 maj 2013 21:34


Roberto Bellarosa - "Love kills"


Såg inte den här för jag la Liam.. 



Av Anneli Gustavsson - 18 maj 2013 21:29


El Sueño de Morfeo - "Contigo hasta el final"


Här var det bling bling, söt är hon oxo o klänningen är perfekt till henne.. Jag älskar Spanien ... Låten var helt ok, uppträdandet var som en friskt sommarfläkt..



Av Anneli Gustavsson - 18 maj 2013 21:26


Krista Siegfrieds - "Marry me"

 


Marry me - det ser ut som det ska börja strippas.. Texten är tjatig men låten är go o jag sitter o diggar med.. Men den var bara bra ca 1 minut sen blev det för mycket ding dong...... Nä ,, ingen vinnarlåt.........


Ja ge henne en riktig kyss......



Av Anneli Gustavsson - 18 maj 2013 21:22

 

Aliona Moon - "O mie"

 


Hon ser ut som en liten porslingsfigur där hon står.. En sån figur som många äldre tanter har i sina bokhyllor =)

Låten är behaglig  o den skulle nog vara lite bättre bara man förstod vad hon sjunger.. Den kommer inte heller vinna..

Läcker scen,, oh fan där åkte hon i skyarna.. Snyggt.  Men nu är låten lite jobbig.. Undra om detta är den bästa scenen som kommer att visas ikväll ?





Av Anneli Gustavsson - 18 maj 2013 21:17


Andrius Pojavis - "Something"


Han var lite snygg den killen.. Låten var ju betydligt bättre än första låten. Njae, låten är ok, men den var lite långdrgen.. Det kanske blir bättre o bättre =)

Det låter som den håller på att ta slut hela tiden men så börjar han om att sjunga igen =)



Av Anneli Gustavsson - 18 maj 2013 21:13


Hon ser ut som en dålig kopia av ,,, ja va fasen heter hon nu ? Hon ser ut som hon har skitet ner sig.. Jaja, jag kommer väl på det vartefter. Tina Turner heter hon nog..

Nä den här låten var inget att ha. Den kommer Inte att vinna...  Gud vilken hemsk låt..




Av Anneli Gustavsson - 18 maj 2013 21:12


Vad 17 gör Mede i melodifestivalen. Hon är bara så jobbig !!!



Av Anneli Gustavsson - 17 maj 2013 23:15


Ja nu har man suttit o kollat på Let ´s dance o det var rätt som åkte ut,, Erik.. I morgon är det visst Melodifestivalen då får vi hålla alla tummar vi har på Robin Stjernberg... 

 

Fick ett telefonsamtal innan ikväll som ändrar min dag i morgon. Ja, jag skriver om det då för nu orkar jag inte =)

 

Dröm söta drömmar, var rädda om er o varandra.

 

Puss I Pannan ♥

 

 

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards