Mitt Nya Liv

Alla inlägg under maj 2013

Av Anneli Gustavsson - 19 maj 2013 11:31


God morgon, ja vi har ju varit vakna ett tag nu. Liam vaknade halv 10, sen låg vi o tittade på barntv;n en stund innan vi gick upp o åt frukost. Han åt först en macka o sen tog han yoghurt o musli när jag åt lite senare. 

Jag dricker mitt kaffe medans Liam tittar på spöket Laban o Teddy ligger i sitt fönster. Vi ska strax ut med honom så han får göra sitt. 


Det duggar ute, så det lär inte bli nåt fint väder idag. Tråkigt för vi hade det så skönt ute igår.. 


Oj nu ringde min granne på o ska hjälpa mig att sätta upp gardinen i vardagsrummet. Den rasade ner i golvet härom natten, det small till så jag flög ur sängen. Jag trodde att det var någon i lgh, jag o Teddy blev så rädd.. 


Lika bra att skynda oss på nu. Ha en bra dag. 


Puss I Pannan ♥


Av Anneli Gustavsson - 19 maj 2013 00:44


Liam kom till mig idag så det har varit full rulle. Vi har haft det roligt. Jag ska skriva mer om det i morgon. Men innan när vi satt o kollade på melodifestivalen så tittar Liam fundersamt på mig.


Liam - Fammoo ,, är du gammal ??

Jag - Jaaa ,, jag är jättegammal..


Liam börjar gråta som bara den o jag blev lite rädd.


Liam - Jag vill inte att du ska dö.

Jag - Va ? Vad säger du ?

Liam - Jag vill inte att du ska dö.

Jag - Jag ska inte dö nu.

Liam - Jo men man dör ju när man är gammal o du är ju gammal.

Jag - Nej, så gammal är jag inte.

Liam - Hur gammal är du då ?

Jag - 47 år så jag ska leva många år till.

Liam - Men varför måste man dö ?

Jag - Men först måste man leva. Man är en bebis o sen blir man en stor o söt kille som dig. O sen blir du lika stor som pappa o får egna barn som kallar dig pappa.

Liam - Men jag vill inte ha några barn.

Jag - Varför vill du inte det då ?

Liam - Nä för då bara tjatar dom på mig o det vill jag inte.

Jag - Nej men alla barn tjatar inte o barn o barnbarn är det bästa som finns. Men om du inte vill ha barn när du blir stor så behöver du inte det.

Liam - Men fammoo, om du dör kan jag ju inte komma till dig mer.

Jag - Men även om jag dör så kommer jag alltid att älska dig..

Liam - Du får inte dö för jag vill komma till dig o det kan jag ju inte göra om du är död. Fammoo jag älskar dig.

Jag - Jag älskar dig oxo min allra bästaste Liam. 


Under den här stunden som Liam var ledsen så höll jag på att bryta ihop, jag kände hur tårarna brände i ögonen på mig.. Men han lugnade ner sig sen o jag började busa lite med honom så han glömde bort döden.. 


Usch, ja tänk den dagen när man inte får följa sonen, svärdotter, barnbarnen o syrrans barn. Bara tanken på att jag en dag ska dö är så skrämmande.


Hoppas att ni har haft en bra dag. Det har vi haft.

Dröm söta drömmar.


Puss I Pannan ♥


Av Anneli Gustavsson - 19 maj 2013 00:21


Jaha då var det klart. Danmark Vann..


Jag tycker absolut inte att Sverige var så dåliga som poängen visar.  Tråkigt för Robin, han gjorde sitt bästa men tyvärr räckte det inte hela vägen. 



Av Anneli Gustavsson - 18 maj 2013 22:58


Ryan Dolan - "Only love survives"


Här var det lite mer go i den här låten.. Unga snygga killar med bara överkroppar ,, det gillas =)

En glad o pigg låt. Dansar gärna med.. Liam tycker oxo att låten är jättebra, så den gillar vi..Den kommer oxo att få bra poäng.. Ja det var faktiskt några bra låtar med ikväll. 



Av Anneli Gustavsson - 18 maj 2013 22:56


Nodiko Tatisjvili & Sophie Gelovani - "Waterfall"


Oj den här låten var mäktig.. Den här gillade jag, dom sjunger fantastiskt.  Man kan nästan se hur dom seglar iväg.. Den här kommer att få bra poäng.. 


Av Anneli Gustavsson - 18 maj 2013 22:54


Missade den här låten för jag fick trösta Liam... Han blev lite ledsen...



Av Anneli Gustavsson - 18 maj 2013 22:47


Marco Mengoni - "L'essenziale"


Ja det här är ju lite av min smöriga goa slemmiga som jag gillar. Ja inte låten men jag gillar Italienare o Spanjorer.. 


Amore amore amore mi amore oh yeeeaaaah.. Nä ingen låt som ligger bra till..



Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards