Mitt Nya Liv

Alla inlägg under april 2013

Av Anneli Gustavsson - 7 april 2013 18:44


Det har varit sol idag o härligt väder, men jag fryser o hostar.. Gick ut en stund innan o träffade på lite folk. Jag längtar så till MINA vårlökar kommer ut, ja det är inga vanliga lökar utan nåt helt annat =)


Soffan står redo att ta emot mina tanter o gubbar.. Så fort dom börjar komma ut i sätta sig på soffan så är det vår,, dom är mina vårlökar..  Teddy o jag saknar dom hela vintern.. Innan i dag så kom Stina o Teddy blev helt galen när han såg henne. Det är roligt oxo att alla är friska o lever efter en lång vinter. Ja dom har ju en ganska hög ålder, men det behöver man ju inte trilla av pinn för de. Men det har varit nån vår nu då det har fallit bort nån liten gumma o dom saknar jag ju.. 


Det var ett gäng hundar oxo. Det var Molly, Teddy, Eddie o Freddie.. Ja de är sant,, Teddy älskar dom alla utan stackars Eddie.. Han går inte ihop med honom, men det är dels för att Rohde o jag har ställt upp för varandra innan så vi har haft hundarna hos varann men det går inte nu när hon har en hanhund, så Teddy är besviken som bara den på Rohde. De är konstigt hur det kan bli..


Freddies matte höll Teddy medans jag tog Eddie o myste lite med honom. Den lille rackaren blir så glad när vi gosar så han höll på att näcka mig.. Han kröp innanför min t-shirt o drog nästan ut mina "tvillingar",, ja de hade varit en syn för gudarna =)


Det blev kallt så fort solen gick i moln så vi gick in.. Undra om inte Molly är på väg att börja löpa snart för Teddy gnisslar här inne o vill ut.. Han ville visa sin kärlek till Molly men hon var inte alls med på noterna idag, vänta bara ett par veckor så skulle det kunna bli kärlek =)


Jag tog lite bilder när jag var ute innan, mina vårlökar vill inte vara med på bild, så jag tog på dom andra vårblomstren som kommit upp =)


Nu blir det lite mat, ha en mysig kväll. 


Puss I Pannan ♥


 

Titta vilka fina snödroppar.


 

Här har vi Eddie han som näckar mig =)


 

Lilla Molly, hon är så kelen o mysig.


   

Tulpanerna är på väg.


       


Jag brygger kaffe så jag bara har att värma på under dagen. Jag ställer alltid in lika mycket i muggen, på 1 minut så varför ska de bli så här vissa gånger ? 



Av Anneli Gustavsson - 7 april 2013 00:25


Liam ska bli kock när han blir stor. Jag kommer inte ihåg vad hans resturang ska heta nu men det hade nåt med "snabbt" att göra för att maten skulle komma ut fort när man har beställt den =)


Det är så roligt att stå o laga mat tillsammans, han ger verkligen allt..


Sista filmen för nu.. Dröm söta drömmar.


Puss I Pannan ♥



 

Av Anneli Gustavsson - 7 april 2013 00:15


Ett stort Grattis syster yster på din födelsedag. 

 

 


Av Anneli Gustavsson - 6 april 2013 23:42


Det är så roligt att prata med Liam om allt.. Man får riktigt goa svar ♥




 
 

Av Anneli Gustavsson - 6 april 2013 22:24


Liam tycker att det är skönt att ligga på min spikmatta, han är allt lite knasig den killen. 


 

Så här gör man fammoo, säger han =)


 

När han blir stor ska han bli kock o laga sån mat som man vill ha,, inte illa =)


 

I en sallad är det gott med frukt oxo =)


 

Lite kvällsmat framför tv;n är kanon =)


 

Fammoo,, titta på mig nu när jag tränar..

Oj säger jag, gör du plankan. 

Heter det så fammoo ? Visst är jag duktig ? O så har jag en träningsklubba ...


 

Köpte ju hem kex,, singoalla som trollet älskar.. Är inne o fikar hos gammelmormor Agneta..


 
Lite soffmys o film passar Liam medans Teddy håller reda på världen utanför ♥



Av Anneli Gustavsson - 6 april 2013 22:06


Sitter o tittar på lite bilder o filmer.. Jag har skrivit om det innan att Liam älskar plåster o här lurar han mig att han har slagit i näsan =)

Men det visste jag att han inte hade gjort , men jag måste ju spela med =)



 

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards