Mitt Nya Liv

Alla inlägg under februari 2013

Av Anneli Gustavsson - 16 februari 2013 20:29


Här har vi en liten sötnos =)


Vem var det som stod i en glasbur sist ? Var det Saade ? Kunde han inte hitta på nåt annat ? Nä det känns som jag har hört låten innan o jag gillade inte deras scenuppträdande, den påminner om Saades.. 


Låten är bra, jättebra o han är så duktig. Han sjunger bra, rösten är fantastisk ... 

Ja den kan ligga bra till.... 


Ja tell it to me baby,,, tar du hem detta ?



Av Anneli Gustavsson - 16 februari 2013 20:24


Är det dags för nästa att skämma ut oss nu ???


Hon ÄR bra i vanliga fall, men nu är det ju schlagerfestivalen o där samlar dom all skit. 


Jag älskar hennes röst o hennes sätt att ta scenen.  Det är nästan så hon älskar med kameran. Jag gillar hennes kläder o henne stil. Hon är skön o hon borde komma till finalen tycker jag. Låten är bra, det kanske inte är nån direkt schlager men den är superbra !!!


Hon SKA vidare !!!  Skulle hon vinna så skulle inte Italien rösta på henne,, dom hänger inte med musiken =)



Av Anneli Gustavsson - 16 februari 2013 20:19


Men herre gud hur ska detta sluta ?  Men alltså tar dom inte detta på allvar ? Jag ska kanske inte säga nåt förrns dom börjar sjunga... 


Ja jag hoppas att det blir en riktig jävla schlager... 


NEJ NEJ NEJ NEJ vinner den här så kommer Sverige inte få ett endaste poäng när den riktiga går !!!


Allvarligt ? Allvarligt ??? 4 gamla gubbar som står på scenen o berättar en liten historia om en schlager näää jag får tuppjuck........


Skit !!!


Ja nu får det vara bra !!!!



Av Anneli Gustavsson - 16 februari 2013 20:14


Ja se nu till att "berätta" vem du är så vi får veta det.. 


Va fan ska hon jojka eller ?


Nä nu blev den bättre, usch blev lite nervös ett tag =)  


Låten är väldigt behaglig, hon har en underbar röst. Vacker är hon oxo. Hon har nåt visst.. Hon ler med hela ansiktet. 

Jo men låten var bra, men den kanske inte tar sig hela vägen.. Njae,, får nog tänka lite på den =)



Av Anneli Gustavsson - 16 februari 2013 20:05


Då kör vi Eddie.. Ge järnet... 


Ja han har ju ett sött leende o ser bra ut.  Mmm det börjar bra med pianon..  Men herre gud ta bort örhänget !!!


Låten är helt ok o han sjunger bra. Dansarna är oxo duktiga. Kläderna är helt ok, o han har med sig publiken o scenen är hans =)


Ja den kan gå vidare, fast jag hade velat ha lite mer jädra anammat =)


Av Anneli Gustavsson - 16 februari 2013 20:00


Ja då är det dags igen för lite musik.. Hoppas man slipper skämmas ikväll.  Det har verkligen varit många dåliga låtar, men även några bra så dom får vi hålla tummarna för. 


Jag gillar Gina o Danny, dom är toppenvärdar ....


90 1950-6 Sätt in en slant.



Av Anneli Gustavsson - 15 februari 2013 22:02


Jag o Teddy var ute o gick lite innan. Jag kunde inte sitta still för jag har så jädrans ont så vi tog på oss o traskade ut. Vi gick lite rundor här omkring.. När jag rundar av in på Parkvägen så hör jag hur flera killar ropar - ANNELIIIII..

Jag blir full i skratt.. Det är cykelkillarna o den enes syster som är ute o har byggt en stor snöborg.. Dom har snöbollskrig men dom hann ändå se när jag kom gående.. 

ANNELIIII HEEEEEJ ropar dom så det ekar på gatan =)


Jag stannar o pratar med dom. De är så härligt dom är alltid så glada o fulla av liv för att inte tala om bus.. Jag frågade om dom kom ihåg vad dom ska göra nu innan snön försvinner o det gjorde dom.. Dom ska spara snöbollar i frysen för vi ska ha snöbollskrig i sommar.. Jag har ju sparat snöbollar i flera år o jag vet inte var jag har fått det ifrån, det bara kom.. 


Så nu ska vi ha både vattenkrig o snöbollskrig i sommar, så dom får allt passa sig =)

Ja de kanske är jag som får passa mig =)


Hur som helst så blev jag väldigt glad av min promenad med Teddy o när jag mötte ungarna ute fulla av bus ...


Känns lite lättare nu.. Ska se om det är nån mer skit på tv;n ikväll eller om det kanske är något bra =)


Puss I Pannan ♥


Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards