Mitt Nya Liv

Alla inlägg under februari 2013

Av Anneli Gustavsson - 23 februari 2013 20:00


Ja då är det dags igen för lite "skäms" musik...


Oh nej va f-n ska Mede där o göra ?? Henne gillar jag INTE !!!

Ska Mede hålla den stora melodifestivalen ? Näää fyyyy, de vill inte jag. 


Ja där försvann hon.. Nu kan vi köra =)  Dom är väl ändå för söta Gini o Danny. Va fan kommer hon tillbaka igen. Det är pinsamt, pinsamt PINSAMT .......



Av Anneli Gustavsson - 23 februari 2013 18:23


Telefonen ringer o jag svarar.. Det är min goa vän M som ringer o pratar bort en stund. Han berättar att han har varit nära "döden" med en förkylning som har börjar bli pigg från =) 

Det kan inte vara lätt att vara man o förkyld   


Mitt i samtalet frågar han om jag vill ha en kram, o jag frågar var han är ? Då är han i närheten av mitt o jag vill bara säga NEJ för jag har inte gjort mig iordning eller fixat med hemmet. Men jag säger JA o frågar när han är här.

Jag lägger på telefonen o slänger på mig en tuttkasse så han inte får en chock,, ja han har väl varit med förr =)


Det ska bli så spännande, jag hann inte bli nervös utan jag bara längtade tills han skulle komma o krama om mig.. Vi har trots allt inte umgåtts på 25 år.... Jag har sett honom ett par gånger men det var när Marcus var ca 7-8 år.. 


Det ringer på dörren o in kommer min stilge M med ett leende... Oh vad glad jag blev.. Jag pussade på honom o kramades det var så mysig. Tänk att jag äntligen får träffa honom igen. 

Han är sig lik, det är bara de att han är sexigare idag =)


Vi drack lite kaffe, pratade om förr o nu.. Jag hämtade min kamera (självklart) o tog några bilder.. Vill ni se ?

Nä de får ni inte för jag behåller honom för mig själv =)


Han var tvungen att åka hem till sitt så det blev puss o världens goaste kram. Jag ville inte släppa taget. Det är bäst att han kommer o hälsar på snart igen   annars blir jag ledsen =)


Tack going för du kom förbi.. Vi ses o hörs snart igen.. Puss ♥


Nu ska jag fixa lite mat o sen ska Teddy gå ut.. Sen blir det tv;n ikväll.


Ha en mysig kväll alla goa människor.


Puss I Pannan ♥


Av Anneli Gustavsson - 23 februari 2013 16:20






Vädjar om hjälp efter hundens försvinnande..


Jag läste om den här hunden för några dagar sen men jag trodde självklart att hon hade kommit hem. Men nu när jag läser Jnytt igen så ser jag att hon fortfarande är borta.. Jag får rysningar o mår dåligt. Stackars lilla hund.


Jag kan tänka mig in i om min Teddy skulle försvinna, hur rädd o förvirrad han skulle vara. Han har aldrig varit utan mig o försvinna bland en massa människor o nu när det är så här kallt..


Hjälp till att leta efter Cindra alla ni som bor inne i Jönköping, ja även ni andra oxo.


Jnytt.se



 

Av Anneli Gustavsson - 23 februari 2013 16:07


Ja då är det ännu en kväll med lite musik. Undra om vi får skämmas igen eller om det finns några bra låtar ?


De åtta tävlande artisterna är: Ralf Gyllenhammar, Terese Fredenwall, Behrang Miri, Lucia Pinera, Army of Lovers, Ulrik Munther, Sylvia Vrethammar och Robin Stjernberg.

 

Ulrik Munther , Sylvia Vrethammar o Army of Lovers känner jag till. Dom andra kanske jag känner när jag får se o höra dom. 

 

Nån som jag INTE gillar är Army of Lovers !!!

 

Jaja, vi får se hur det slutar =)

 

Vad tror ni om det ? 

 

 

Av Anneli Gustavsson - 23 februari 2013 13:58


"Det finns bara två sätt att leva vårat liv. Ett är som om inget är ett mirakel. Det andra som om allting är ett mirakel."
Albert Einstein
 
 

Av Anneli Gustavsson - 22 februari 2013 22:01


Jag för ett tag sen skickade jag efter ett billigt anti skall halsband till Teddy.. Jag hämtade ut det idag o satte i batteriet.. Knapprade lite på knapparna o lät Teddy skälla som en dåre... Jag ändrade knapperiet o han fick fortsätta skälla, ändrade igen o han fortsatte att skälla o tyckte att det var så roligt, ändrade igen så nu fanns det inte så jag kunde ändra nåt mer. 


Det funkar INTE !!!


Jag pratade med svärdottern o lite senare sonen för dom har oxo beställt ett sånt här o deras tjuter hela tiden medans mitt inte låter något. 


Jag var först lite nervös att Teddy skulle bli rädd när det skulle ge ifrån sig höga ljud ( som inte är skadliga ), men nu får jag inte reda på det. Jag får helt enkelt köpa ett dyrt fungerande halsband.

Jag skrev att jag ville ha pengarna tillbaka, hoppas att han svarar annars går jag in o skriver till honom på tradera o det bli inget positivt.. 


Ja så ska ni skicka efter ett sånt här,,,, gör INTE det... Betala hellre lite mer pengar o få ett riktigt. 



 

Av Anneli Gustavsson - 22 februari 2013 13:51


"Människorna är som viner: med åren blir de dåliga surare och de goda blir bättre."
Marcus Tullius Cicero
 
 

Av Anneli Gustavsson - 21 februari 2013 22:02


Detta får jag inte missa, min darling =)


Brittisk matlagningsserie från 2011. Gordon kommer fram till ett viktorianskt fängelse i Brixton i södra London. Här sitter de intagna huvudsakligen fängslade för knarkhandel, rån och våldsbrott. Inledningsvis måste Gordon välja 12 män till sin verksamhet ”Bad Boys Brigade”, men de unga männen kan inte ens koka ett ägg. Senare får han reda på att vissa av dem är duktiga på att pynta kakor med glasyr och glitter. Gordon sätter samman ett lag som får i uppdrag att laga mat åt hela fängelset, vilket visar sig vara svårare än de först trott.
Medverkande: Gordon Ramsay
Avsnitt: 1 / 4 Produktionsår: 2011

 

 

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards