Mitt Nya Liv

Direktlänk till inlägg 7 november 2012

Den Hemska Osminkade Versionen - No Krulls At All

Av Anneli Gustavsson - 7 november 2012 17:16


Ja jag slingade ju håret i förra veckan, de blev jättebra men jag fick slinga om de mitt uppe på skallen.. Sagt o gjort så är jag fortfarande mycket nöjd att vara blondin igen... Jag har aldrig varit så mörk i huvet som jag va nu när jag klippte mig...

O vad hände ???

Var i helsingland är mina krullor ?? Dom är borta !!!

Jag är så lessen ska ni veta, för jag trivdes jättebra med dom. Jag älskade mina korkskruvade krullor... Nu är de bara lite vågigt o de gillar jag inte =(


Ja de lär inte komma tillbaka heller, jag hade tur som fick ha dom lite drygt 1 år... Farväl älskade krullor..


Ja här ser ni den osminkade versionen av mitt jag idag... Förstår inte varför de ska vara så svårt att le på korten ? Men jag har fortfarande svårt att vara på den sidan om kameran... 


 


Teddy ligger o gnisslar i min säng, han har varit ute o gjort sitt o han har fått mat så de är väl kärlek han vill ha.. Eller så vill han in till mormor för han hör henne i köket,, han tror nog att hon bakar =)

Nä nu blir de en liten omelett till mig, jag orkar inte göra nåt annat.. 

Är lite trött o tung i kroppen idag..


Hoppas att de blir träning i morgon, de blev inget i tisdags ...


Puss I Pannan ♥



 
 
Kaisa

Kaisa

7 november 2012 18:25

Hallå där snygging! Du är jättefin ljus eller blondin :-) Dina skruvar kommer nog tillbaka efter ett par tvättar, och då blir du både skruvad och ljus, hi hi hi.... Skojar, men inte om att skruvarna kommer tillbaka..... Kram på dig vännen!

http://andestyrka.blogspot.com

Anneli Gustavsson

9 november 2012 23:45

Tackar,, men skruvad är jag ju redan så de går inte göra nåt åt.. Krullorna dom är borta ,, jag saknar dom..
Va rädd om dig vännen kram kram ♥

 
Helena

Helena

7 november 2012 20:04

Så tråkigt att dina krullor är borta
Jag tycker du är supersnygg även utan dem)
Var stolt och LE !!
Kramizar till dig

http://hea71.bloggplatsen.se

Anneli Gustavsson

9 november 2012 23:44

Nä du,, dom är borta helt nu.. Men men, jag får väl göra som många andra o permanenta mig.. Men jag saknar mina krullor ....
Kram kram o tack förresten =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anneli Gustavsson - Torsdag 11 april 20:45

    Den här bilden följer mig i graven. Den har jag tatuerat in på min arm =)       I dag har det varit en jobbig dag, det är det alltid den här dagen. I dag är det 9 år sen du somnade in o jag ser allt framför mig än, vilket är jobbigt....

Av Anneli Gustavsson - Torsdag 4 april 21:00

  Det är så mycket att hålla reda på när man är hemma o är sjuk. Inte nog med att jag har min fibro o allt annat.. Jag går ju o bryter tån,, ja för ca 2 år sen.. Sen halkade jag ju 22a dec 23 o slog i rejält.    Men nu så har jag pratat med Fol...

Av Anneli Gustavsson - Lördag 30 mars 21:02


      Ja nu tjejer får vi ta fram rakhyvlarna, epilatorerna mm o se   till så att vi har lena o sexiga ben =)          ...

Av Anneli Gustavsson - Lördag 30 mars 20:35

  I dag har det varit skönt väder, härligt att klä sig lite lättare. I dag skulle jag även gå hem till Rohde o plocka med mig lite kläder o lite annat smått o gott.   Det är så att hon har kommit till ett korttidsboende för hon har varit sjuk. ...

Av Anneli Gustavsson - Lördag 30 mars 12:35


    Jag förstår inte varför bilderna blir så suddiga när man lägger upp dom på bloggen ? Det är ju inte roligt alls. Har lagt ut dom på andra ställen o där är dom inte så här suddiga.   Önskar er alla en riktigt     GLAD PÅSK      ...

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards