Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 6 november 2012

Av Anneli Gustavsson - 6 november 2012 23:10


Kära make.
Jag skriver detta brev för att tala om att jag lämnar dig för gott. Jag tycker jag har varit en god hustru i 7 år och tycker inte jag har fått något för det. De sista veckorna har varit ett helsike!! När din chef ringde och sa att du sagt upp dig då rann bägaren över. Den sista tiden har du kommit hem och inte märkt mig över huvud taget. Jag har klippt håret och fixat naglarna. Jag har 

lagat din favorit mat och till och med haft på mig ett raffset, men du kommer hem kastar i dig maten och sätter dig i soffan och tittar på sporten, sen lägger du dig och sover. Du talar aldrig om att du älskar mig, kramar mig aldrig, så antingen är du otrogen eller så älskar du mig inte längre. Hur som helst är du ute ur mitt liv för alltid. Om du försöker få tag i mig, glöm det. Jag har flyttat till din bror! Hoppas du får ett bra liv. Din ex-fru.

Kära ex-fru
Inget har gjort mig gladare än ditt brev. Visst vi har varit gifta i 7 år men du har varit allt annat än en god fru. 
Jag tittar på sporten för att slippa höra allt ditt gnäll, men det lyckas inte så bra...
Jag märkte att du klippt håret och det första jag tänkte på är att du såg ut som en kille. Naglarna håller du jämt på med. Min mor har lärt mig att jag inte ska säga något, om jag inte har något snällt att säga. Du måste ha förväxlat min favorit mat med min brors, jag tycker inte om fläsk. När du hade raffsetet på dig såg jag att du glömt ta bort pris lappen och såg att den kostade 499:- . Jag tappade lusten eftersom min bror lånat 500:- i förrgår, jag hade hoppats det var en tillfällighet men tydligen inte. Jag har trots det älskat dig och tyckt att det fungerat ganska bra mellan oss. 
Så när jag vann dröm vinsten på lotto i helgen kunde jag kvittera ut drygt 90 miljoner och blev jätte glad för vår skull. Jag sa upp mig idag och höll på att beställa en jorden runt resa till oss, men när jag kom hem läste jag ditt brev....allt händer väl av en anledning antar jag. Jag hoppas du får det liv du önskat dig hos min bror.
Jag har pratat med en advokat efter som du skrev det där brevet så får du inte en krona av vinsten. Så ta hand om dig.

MVH Rik som fan, fri som tusan.

PS Jag har nog aldrig berättat för dig att min bror Evert var född som Eva men det är väl knappast något problem. DS
 
 

Av Anneli Gustavsson - 6 november 2012 21:35


Cecilia är ganska ok i den här intervjun ,, men de är väl för att hon inte håller på att kyssa alla karlar som hon hade med. De va de som gjorde de så äckligt. 


Valet med Janne bestämde hon ganska snart,,, men är han kvar idag ? Eller har dom gått skilda vägar ?


Av Anneli Gustavsson - 6 november 2012 21:06


Jennifer är ju en himla gullig tjej, hon har sånt gott skratt. De har Jenny oxo,, de är dom två tjejerna som jag gillar .. 


Varför hoppade Kenneth av ?


Är Kristoffer kvar i Jennifers liv ? Eller har hon en ny ?  ;o)


Av Anneli Gustavsson - 6 november 2012 21:00


Hur går de med kärleken ? 

Är de Fredde eller Mc-Danne som hon träffar ? De får vi se i detta avsnittet =)

Ja de blev inte som jag trodde i alla fall =)))


Av Anneli Gustavsson - 6 november 2012 19:49


Just när John och hans fru börjat älska, kommer deras sexåriga son in i rummet.

- Vad gör ni, pappa? Frågade han.

- Du vet hur du alltid har önskat dig en egen bror, svarade pappan.
Jag sätter just nu in en bror i din mamma, och han kommer att förenas med övriga familjen om nio månader.

Pojken tackade sina föräldrar och stängde dörren. 

Kvällen efter när far kom hem från jobbet så såg han sone

n stå och gråta utanför huset.

- Hur är det fatt min son, frågade pappan.

- Pappa, det gäller min bror som du satte in i mamma i går, svarade pojken.

Brevbäraren åt upp honom i morse...
 
 

Av Anneli Gustavsson - 6 november 2012 16:25


Ingenting röjer tydligare en människas karaktär än de saker hon finner skrattretande..

 

Goethe



Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards