Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 29 november 2012

Av Anneli Gustavsson - 29 november 2012 17:44


Jag , Marcus o en kompis till honom reste till Turkiet. Allt blev fel.. Vi ville resa hem direkt. Hotellet var äckligt o personalen oxo.. 

De gick inte att bada i havet för de flöt allt möjligt, poolen va liten o den va full med folk som badade. Vissa harklade o spottade medans andra snöt sig rätt ut i vattnet så där badade vi inte heller. 

De va så varmt så när vi köpte en glass smälte den på några sekunder. 


Vi visste inte riktigt vad vi skulle göra för att få tiden att gå, men vi hittade en marknad där dom hade billiga kläder mm. Så där gick vi o spanade in vad vi skulle köpa. 


Vi sa att vi skulle gå o äta innan vi handlade så vi slapp ta med oss alla kassar. Vi hittade ett ställe, de liknade en skolmatsal .. De fanns lite att välja på men de mesta va bara skräp. De va bla sockervadd, godis, stenhårda våfflor. Marcus frågade om dom inte hade nåt till mig eftersom jag inte ska äta sån skit. Så dom gjorde i ordning en skål med potatis som dom "bankade" ut med kanterna på skålen, la i köttbullar o sen fyllde dom den med en soppa som såg ut som vanlig sky.  Marcus o jag tittade på varandra, ja de såg ut som nån hade spytt upp min mat. 

Marcus klarade sig för han o hans kompis skulle köpa sockervadd..

Jag hade inte växlat några pengar eftersom jag hade med mig mitt visa kort. När jag ska ta upp kortet så har de vikt sig 2 ggr o de gick inte att få upp de igen. De va alltså så varmt så kortet hade smält ihop. Där stod vi utan att kunna betala för oss. 


De va bara att gå därifrån, tomma i magen.. 


Ja, ännu en gång som jag va glad att vakna upp o inse att de bara va en hemsk dröm. 


Nu ska jag ut o fixa med frukten till i kväll. De är ett måste. Sen ska jag försöka dammsuga lite så jag slipper de i morgon. Liam kommer redan vid 13 tiden o sen ska jag ner o träna igen kl 14. Vet inte hur jag ska få ihop de för jag måste ner o handla oxo. Men de får vi göra efter jag har kommit hem o duschat. 


Idag när jag tränade va där en snygg kille som tränade oxo. Lite att vila ögonen på =)


Sen när jag går på bandet kommer en,, vad heter de nu ? Ja hon jobbar där oxo men hon är ingen sjukgymnast. Ja skit samma, hon stannade till vid mig o utbrister att jag måste ha gått ner väldigt mycket i vikt.. Så jag förklarade för henne att jag har gått ner 48 kg, men jag har mycket kvar. 

Då sa hon att de va inte meningen att gå förbi dig innan , men jag kände inte igen dig. De är ju lite roligt när folk inte känner igen mig. 


Nä nu måste jag lyfta "räven" o göra lite nytta. Ha en mysig kväll.


Puss I Pannan ♥


Av Anneli Gustavsson - 29 november 2012 17:42


  1. Anneli Gustavsson
  2. 29 november 2012 - 17:40
  3. Styrketräning - Allmänt
  4. 0 km
  5. 2:00:00
  6. 0:00 min/km
  7. 0 / 0
  8. CYKEL 1 MIL PÅ 22 MIN
    ÖVRIGA REDSKAP
    GÅBAND 5 KM PÅ 52 MIN 

    120 MIN

    Idag va de jobbigt att cykla o gå på bandet, jag kände mig orkeslös direkt. Men jag kämpade på.

Av Anneli Gustavsson - 29 november 2012 13:45


Har inte sovit bra dom sista nätterna. Annars har jag längtat så jag får lägga mig så skönt har jag sovit. 

Ska snart ut med Teddy, sen ska jag göra mig iordning o åka ner o träna igen. De blir 3 ggr den här veckan, så skönt.


Får inte glömma att hänga upp lite mat till fåglarna sen för nu har dom inget kvar, dom äter mig ur huset =)


Nä va fasen jag har inget vettigt att säga ,, ni får ha en härlig dag. Halka inte när ni går ut..


Puss I Pannan ♥



Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards