Mitt Nya Liv

Alla inlägg under september 2012

Av Anneli Gustavsson - 19 september 2012 23:00


Jag satt innan o tänkte på döden, varför jag kom att tänka på de vet jag inte. Jag säger ofta, eller så ofta jag kan till min son att jag älskar honom. Jag säger de även så ofta jag kan till Liam o ja,, jag har även sagt de till minstingen Jack att jag älskar dom.. Jag älskar dom mest i hela världen o de kan ingen ta ifrån mig.

Men så blev jag lite lessen när jag tänkte på att den dan jag inte längre finns,, vem ska säga de till dom ?

Vem ska säga till min son att jag älskar honom till månen o tillbaka ? Att han är de bästa som har hänt mig. Att jag gör vad som helst för honom. 

Vem ska prata med honom, o vem ska säga till honom att hans mamma älskar honom  ?

Marcus kan ju föra min talan när de gäller mina barnbarn. Han kan tala om för dom att deras fammoo älskar dom över allt o att jag va så glad att just dom fanns i mitt liv. Att jag har fått vara delaktig i mina barnbarns liv, de är inte alla som får de eller vill vara de.

Hur kan man välja bort sina barn, sina barnbarn ? Jag förstår inte de.

Jag blir lessen bara jag tänker på nu att jag en dag inte kommer att kunna säga dom 3 viktiga orden.

Jag älskar dig/er.


Marcus, Liam & Jack ni är mina hjärtan o jag älskar er ♥



Av Anneli Gustavsson - 19 september 2012 14:14


Såg ni Hollywoodfruarna igår ?

Gunilla Persson smörade så för den nya frun Margareta.. Hon hade bjudit hem henne för att fira sin mammas födelsedag & att visa upp dotterns video.. 

Stackars gamla mamman hon visste inte ens om att de va hennes födelsedag, men hon fick fira den med lite tårta så de va mysigt för henne, sen fick hon gå o lägga sig.


Gunilla va helt till sig i brallorna av allt fjäskande till Margareta.. Hon visste inte vilket ben hon skulle stå på av allt fjäskande.. När de va dags för videon så sjönk Margareta i fåtöljen,, vad jag skrattade.. De va de bästa jag har sett på länge.. Hon sågade Gunilla vid fotknölarna på ett ganska snällt sätt. Hon sa sanningen o Gunilla trodde inte sina öron.. Gunilla kunde inte förstå att Margareta kunde dissa låten o därmed blev Gunilla skitsur o jag skrattade ännu mer. 


Jag älskar Margaretas rakhet o hur hon vågar säga ifrån,, de skulle många ta efter så skulle man slippa en massa smusslande ...


Nu är Gunilla jättesur o vill absolut inte vara vän med Margareta hahahaha.. Hon sa att hon absolut inte kunde vara vän med någon som inte tyckte om videon.. Vilket förskolebeteende hon har den kärringen. 



Har sovit ganska bra inatt, men min värk, ja ischiasen har börjat strula igen ännu mer. De har varit ganska lugnt ett par dagar , men nu är de igång igen. De är bara att gilla läget o ta dagen som den kommer. 


Nu blir de ryggläge en stund. Ha en bra dag allesammans, va rädda om er o varandra.


Puss I Pannan ♥


Av Anneli Gustavsson - 18 september 2012 23:51


"Mer arbete betyder större framsteg. Men framsteg betyder också mer arbete."
 Deng Xiaoping
 
 

Av Anneli Gustavsson - 18 september 2012 19:44


Jag är med & tävlar,, va de ni oxo =)


 

 

 

”Jag tävlar om ett presentkort från Footway.se värt 500:-! Tävlingen hittar du hos Zara Wahlberg



♥ Gå in på Footway.se och välj ut dina favoritskor och länka till dessa i kommentaren som ni lämnar under detta inlägg.

♥ Gilla Footway.se och Zara wahlberg  på facebook

♥ Tipsa om tävlingen i din blogg (låna gärna bilden och den kursiva texten här ovan) ELLER länka till tävlingen på facebook

Tävlingen avslutas den 25 september kl 18:00

LYCKA TILL!


Av Anneli Gustavsson - 18 september 2012 16:17


Varför är de så svårt att glädjas åt andra ? 

Bara för att jag inte klarar av att göra vissa saker behöver jag ju inte ta ifrån andra de dom klarar av att göra. Eller att jag prioriterar vissa saker före andra saker.. Varför ska andra inte få prioritera på sitt sätt ?


Vem är Jag att säga hur Du ska göra ??


Det spelar ingen roll vad de gäller. De kan vara att nån vill köpa en snygg tröja o den kostar hur mycket som helst, men jag har inte råd att köpa den. Ska Du då inte få köpa den bara för att jag inte har pengar ?


Eller om Du vill kosta på dig att träna på ett gym för att du klarar av de , ska jag då ta ifrån dig de bara för att jag inte har dom pengarna eller bara för att jag inte klarar av de pga min muskelvärk ?


De är ju sjukt !!!


De är de värsta jag vet när man inte kan glädjas åt andra. Men de finns tyvärr dom som är såna, som måste hacka på andra pga sånt här tjafs. 


Att man talar om vad man har köpt eller hur man har tränat gör man inte för att de ska sticka i andras ögon utan för att man är glad , att man hade råd med tröjan eller att man klarade av sitt mål med träningen idag. 


Jag kan förstå, hur folk tänker när man inte är glad för andras skull men de är bara för att jag själv skulle vilja vara i den personens kläder o kunna tex träna. 

Jag kan inte de som jag sa pga min muskelvärk, viljan finns där o jag skulle verkligen önska att jag kunde "springa" 

på gym o ge järnet, men de funkar inte för mig o de måste jag acceptera. Så ja,, jag kan bli väldigt avundsjuk men inte så jag låter de gå ut över andra o talar om de för dom.


Jag får helt enkelt träna utifrån de JAG klarar av o inte vad andra klarar av. Jag måste hitta de som känns bra för mig, även om jag inte är på hugget så måste jag tänka på mig själv o inte på hur andra gör. 


Var glad när andra kan o vill, Du mår bara dåligt själv o de tar på krafterna att sura på andra .. Lär dig att dela andras glädje så får du tillbaka ...


Negativa surpuppor är hemska, såna vill jag inte ha i mitt liv... Skärpning....



Av Anneli Gustavsson - 17 september 2012 23:34


 

Av Anneli Gustavsson - 17 september 2012 21:25


Fy fan på ren svenska vad äcklig hon är. Hon pussar alla killar o de är inför dom andra killarna oxo. Att ingen säger till henne. Jag hade inte velat ha en sån, jag hade sagt tack o hej..

Tycker de är så slampigt gjort. 

Hon tänker ju inte ett dugg på sina barn som är runt henne o ser på. 


Nä han den ljusa killen som bjöd ut henne ska vara glad att han va förkyld så slapp han kyssa henne + alla hennes killar.......... Kysser man henne så kyssar man ALLA.


Hon kan sköta de på ett bättre sätt.....



Av Anneli Gustavsson - 17 september 2012 19:14


Jag sitter o håller på lite med datorn när jag hör ett pipande, gnisslande. Jag tänker inte mer på de utan fortsätter med mitt, men de slutar inte.

Jag sänker ljudet på tv;n men jag hör de fortfarande. Jag säger högt till mig själv att nu kommer min nya tv att gå sönder.... Jag stänger av tv;n o de gnisslar fortfarande. Jag får för mig att de är en liten mus som har kommit in i lgh så jag tittar runt, men de hörs mest inne i sovrummet.. 

Jag blir lite full i skratt när jag tänker på att de är grannen som humpar bumpar lite,, jaja de är ju inte lördag idag men dom kanske vill ha lite roligt i alla fall... 

Men sen hör jag lite mer o de slår mig,, jag går in till mamma o de låter som f-n nu.. Visst lät de hos mamma, de va hon som gnisslade.. Nä då,, de va inget humpa bumpa där men hon höll till inne i sovrummet trampandes på min stegmaskin hahahahaha...

Där står mamma o räknar stegen samtidigt som de gnisslar utav bara den.. 

Lilla mamma, du får smörja den nu så jag slipper leta små musar eller tro att de är grannen som har lite lördagsnöje.


Jag fick mig ett gott skratt i alla fall...



Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards