Mitt Nya Liv

Alla inlägg under juli 2012

Av Anneli Gustavsson - 15 juli 2012 16:01


Knubbig & Go Trollhand ♥♥♥

 

 


Av Anneli Gustavsson - 15 juli 2012 14:54


"En av de saker som jag tror på, om du vill veta det, är att vi är här för att njuta av livet."
 
 Leilani - "Himlen är nära" av Dean Koontz
 
 

Av Anneli Gustavsson - 14 juli 2012 20:38


Som jag har letat efter sonen för att kunna hjälpa honom. Han är puts väck, o jag har fått nåt konstigt meddelande på min mobil..

Han har varit jättekonstig i flera dagar nu o jag är orolig för honom, jag vet inte hur jag ska fixa detta ?


Han ska infinna sig på Torsvik området kl 18 o han ska då betala hela summan som han är skyldig "maffian". Om han inte gör detta så kommer han att få stå till svars inför den högsta "maffialedaren" o han befinner sig inne på skogskyrkogården o dit vill man absolut inte gå.. Alltså måste jag få tag i honom innan kl 18 ..


Han har varit så urbota korkad så han har lånat av "maffian" bara för att han inte hade pengar själv att slösa bort. Slösa bort på vadå ???   En sketen jävla kickbike med flames på,, alltså eld på.. 6000 kr för en kickbike som han nu till råga på allt har slarvat bort.. O självklart måste han ju betala sin skuld. 


Jag åker runt nere vid Råslätt för att leta efter sonen men även hans kickbike ... Jag får höra av några barn att de va en ung tjej som hade snott en exakt likadan o sålt till "maffian" för 66 kr.. 

VA 66 ynka kronor ?!!.. 


Jag åker upp till Torsvik för att göra upp med den här snubben o han är riktigt läskig. Han börjar hota mig för att jag kommer dit utan sonen... Jag talar om för honom att jag inte har sett honom på länge o försöker verkligen få tag i honom för att han ska kunna göra rätt för sig för jag vill inte att han ska bli hotad osv.


Jag åker vidare, jag får tag i tjejen som sålde biken o sa till henne att hon får köpa tillbaka den för den va inte hennes.. Jag fattar inte varför jag envisas med att ta tillbaka den för de är pengarna som ska betalas tillbaka.


Jag försöker sälja de lilla jag har av värde, men de blir inte många kronor.. Alltså måste jag ta mig till skogskyrkogården för att göra upp med den högste "maffiagubben"...


Jag åkte där inne i mörkret o va livrädd, jag visste precis vart dom va nånstans. När jag kommer dit så är dom flera  där o jag går fram o frågar vad jag kan göra för att "rädda" sonen ur detta ?


Ja,, sonen hann jag inte träffa o jag hann inte heller få reda på vad jag skulle göra för jag vaknade sen tack o lov.


Vilka sketna drömmar jag får till. Inget av detta finns ju ens i närheten av min vardag .... Jisses amalia, sonen är ju för 17 ,,, 27 år......


Vad ni än gör så köp inga dyra kickbikes =)


Puss I Pannan ♥


Av Anneli Gustavsson - 14 juli 2012 19:32



  Klicka på bilden så kommer du till sidan.. Dela gärna med dig av roliga saker.




Av Anneli Gustavsson - 13 juli 2012 16:03


Väder o vind = Kallt, molnigt o delvis regnigt.. Fy vad jag vantrivs med den här sommaren. Så nu va de avklarat.


Har varit hos Rohde o hjälpt henne att klippa klorna på Eddie, han va så duktig.. Ja han är så go den hunden o han blir alltid överlycklig när man kommer dit. Han nafsar mig försiktigt i hakan, örat o dubbelhakan. Kunde han så skulle han nog busa o gosa hela dagen. 


Ska strax in o kolla lite på mammas internet o se om jag kan få ihop de. Mitt verkar inte bli bättre i alla fall.


Ha en bra dag, trevlig helg o allt som hör till.


Puss I Pannan ♥

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards