Mitt Nya Liv

Alla inlägg under juli 2012

Av Anneli Gustavsson - 22 juli 2012 14:08


  Ni får gärna ta bilden om ni vill.

Av Anneli Gustavsson - 21 juli 2012 19:16


Ja idag har de varit mer sol än regn. Kommer inte ihåg om de har regnat idag ?

De känns nästan som att hela landet utan Jönköping har sol o fint väder.. I morgon blir de molningt o jag ser EN regndroppe över Jönköping.. Stackars alla som har semester, som har haft semester som inte har fått njuta av solen. Man behöver få en dos av den oxo för att orka resten av året..


Igår hade jag Marcus, Nina, Liam o Jack här.. Ja Liam hade ju sovit hos mig så resten kom på eftermiddagen. Vi åt lax med citronsås,, ja de va en fusk variant för den är så otroligt god.. Köper den på Ica.. De räckte så mamma, jag o Teddy fick middag idag oxo.. Jag kan räkna mitt lax-ätande på 1 hand tror jag. Jag är ingen fiskälskare. Men de är gott med den här fusk såsen till.


Jag har letat efter en cykel till Liam ett tag nu, jag har inte velat köpa en ny . I förrgår så hade mamma pratat med grannen R o hon sa att hon hade en så jag gick till henne igår o frågade vad hon skulle ha för cykeln ?  Kostade gratis,, fick ett stödhandtag o en hjälm oxo... Tack snälla R för den fina cykeln.. Liam är så glad för den.  Han är så försiktig vilket är jättebra för de kommer en tid då de blir racer för hela slanten =)


 

Titta här så fin Liams cykel är, o de är hundar på hjälmen..


 

Teddy gjorde sig illa på tassen igår, undra om de inte va en humla för han blev jättevarm på lilla tassen. Han fick lite xylocaingel o ett bandage ,, nu är han bra igen.


 

Mammas kakbak.. Hon har gjort egna cocos bollar , ja fyrkanter o dom är jättegoda. Men jag gillar inte cocos för de bara växer i munnen på mig.. 


           

Ingen betalande hyresgäst så tyvärr blev han utslängd.


 


Teddy är lite trött efter allt stojande.. Han är som Ferdinan som älskar sin kork ek, Teddy älskar att ligga i sitt fönster.. 

Självklart tog jag bilder på mina små troll, men dom kommer jag att lägga in på min facebook.. Ni mina vänner kan se dom där inne om ni vill. 


Ha en mysig kväll, va rädda om er o varandra.


Puss I Pannan ♥


Av Anneli Gustavsson - 21 juli 2012 10:35


"Vi föds gråtande, lever klagande och dör besvikna."
Thomas Fuller
 
 
 
 

Av Anneli Gustavsson - 20 juli 2012 12:39


Liam är ute o jagar humlor med sin nya håv.. En knallrosa håv ville han ha o de fick han. De är mörkt på himlen o de börjar blåsa så snart kommer väl regnet.. Vi sov till 10 i morse, de va så skönt. 

Har fixat o bäddat lite, ska fixa de sista för senare kommer sonen, svärdottern o lille goingen. Jag längtar så. 


Jag hör hur Liam går där ute o pratar med sig själv medans han jagar humlorna.. Han hittar inga hahaha.


Nä nu ska jag sätta fart. Ha en trevlig helg.


Puss I Pannan ♥


Av Anneli Gustavsson - 20 juli 2012 12:37


"Livet skall räknas i gärningar och inte i dagars tal."
 Pietro Metastasio
 
 

Av Anneli Gustavsson - 19 juli 2012 21:59


Idag har jag haft en underbar dag.. Lilla ,, eller stora trollet blir de ju nu kom till mig o nu ligger han o sover gott. Vi har lekto busat, varite ute med Teddy..

Mmmm han va så pussig o go kväll nu när han skulle sova. Innan ikväll så hjälpte han mig att diska o plocka.. Tur att jag har honom.


Nu ska jag kolla på Hells kitchen o sen blir de duschen..


Hoppas ni har haft en bra dag allesammans.


Puss I Pannan ♥



Av Anneli Gustavsson - 19 juli 2012 13:33


Blir du uppringd av någon som utger sig från att vara från Microsoft ska du lägga på luren. Det uppmanar Jönköpingspolisen som den senaste tiden fått in flera anmälningar om bluffsamtal.

 

LÄS MER HÄR

 

 

 

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards