Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 4 maj 2012

Av Anneli Gustavsson - 4 maj 2012 21:49


Då har jag spelat betepet o vunnit båda gångerna , men ändå sjunker mina poäng... Får inte ihop de riktigt..  Men men, de är roligt att spela.. Men nån dag ska jag allt kriga mot Anita haaa haaa..


Skulle gotta mig med lite popcorn, så jag satte på micron o låter de poppa tills de knappt poppar längre. Ja jag gör som jag brukar göra, men när jag öppnar micron så ryker de som bara den.. Då har jag bränt popcorna o dom smakar blääh.

De va visst inte meningen att jag skulle äta några så jag tar av min goa fruktsallad istället.. 

Visst är de så underbart gott med frukt... I den här har jag äpple, päron, banan o galiamelon,, smaskigt..


Vad jobbigt de är när man får popcornflarnen mellan tänderna.. Måste ta lite tandtråd så jag blir av med skiten.


Hoppas att ni har haft en bra dag. 


Va rädda om er o varndra


 




Visste Ni Att ; Varje dag ges 21 nyfödda barn bort till fel föräldrar.

( de är skrämmande )


Av Anneli Gustavsson - 4 maj 2012 21:08


Jag får lite frågor att ni vill bli länkade från min blogg till er blogg, så nu har jag skapat en ny länkblogg där jag lägger in vissa bloggar... 


Ni hittar den HÄR ........ 


Har Ni frågor så säg till......



Av Anneli Gustavsson - 4 maj 2012 17:54


De är ju som man säger att från barn o fyllehundar får man höra sanningen.. Ibland sårar de som bara den.


Innan när jag va på väg ner till Konsum så stannade jag till vid "cykelhoppen" o sa till killarna igen att dom måste fixa till så att jorde inte ligger så nära vägen.. Händer de något så får jag de på mitt samvete eftersom de är jag som skaffar jorden till dom.


De är Ingen som har bett mig om något, utan de är jag själv som har kommit på de o jag har gjort de för att jag tycker att det är roligt att se när barnen har skoj... Jag kontaktar kommunen o beställer jord o killarna bygger hopp o där kan dom cykla hur länge som helst.


Innan så fick jag höra att jag va en tjock tjatig kärring med en vit jävla hund...  När två av killarna sa detta till mig så kunde jag knappt hålla gråten borta, men jag lyckades.  Jag frågade vem som hade sagt detta o förklarade för dom att jag gör detta för deras skull o inte min ...... Jag har varken yngre barn eller tillräckligt stort barnbarn som utnyttjar jorden o hoppen så de va inte alls roligt att höra detta,,,,,, igen. 


Jag hörde detta för nåt år sen,, ja jag har hjälpt killarna i 5 år o lite till. Jag kommer inte ihåg när jag började hjälpa dom..  Men jag blev precis lika ledsen då som idag. 


Jag har verkligen inte varit där o tjatat, men jag har fått säga till dom att flytta in sista jordhögen så inget ska hända. 


Jag gick förbi där igen när jag va ute med Teddy så jag pratade lite med dom,, den här killen som skulle ha sagt detta vill inte hålla med om de.. Jag vill inte gå på för hårt för jag tycker samtidigt synd om dom. Men jag sa att de va slut med min hjälp o att dom måste göra som jag har sagt så att ingen ska skadas... 


Jag frågade samtidigt om vi va överens om detta, de va vi o dom lovade att fixa högen så snart dom kunde.. 


De hoppas jag verkligen att dom gör, för jag vill inte att de ska hända en olycka...


Men fy att man kan bli så sårad av barn/ungdomars ord.. 


Nu ska jag äta lite omelett. Ha en mysig kväll.


Puss I Pannan  ♥


Av Anneli Gustavsson - 4 maj 2012 16:56



En kvinna gnuggar en lampa och ut kommer en ande. ”Du är en vänlig dam,

 så jag skall ge dig en önskan”, säger anden.

”Ser du den här katten? Jag skulle vilja ha en stark, snygg man,” säger hon.

Anden håller med, och med ett POFF blir katten klon av Brad Pitt. Kvinnan

hoppar genast upp i knäet på honom.

”Har du något att säga innan vi älskar?” frågar hon.

”Jajamen,” svarar han. ”Nu ångrar du allt att du lät kastrera mig förra veckan,

eller hur?”





Till sist:

Nya arbetsgivarregler:

Eget dödsfall accepteras som frånvaro. Arbetsgivaren måste dock meddelas

två veckor i förväg så att en efterträdare kan läras in.  


Av Anneli Gustavsson - 4 maj 2012 14:22


Fågelkvit o doften av kaffe som bryggs, Teddy ligger i min säng med sitt nya tandborstben vid sin sida. 

Natten har jag kunnat sova men har haft såna hemska mardrömmar. De är väl för att min värk är som den är o väldigt "aktiv" även på nätterna ... 

Jag drömde om att någon satte eld på huvet på mig, jag har ont i huvet o har haft i flera dagar nu. De kommer från mina axlar o nacken.. Ja de hände mycket mer i drömmen men de orkar jag inte skriva om för nu ska jag gå ut till köket o ta lite kaffe... Hold on =)


Så där ja,, kaffe o äppel de kan inte bli mycket bättre...


Ska åka till apoteket sen + att jag ska städa o plocka iordning lite...  Jo just de,, jag ska åka ner till Konsum med en vara som jag köpte för några dagarsen som redan har legat i 2 ÅR............ Bläh.....

Jag ringde upp grossisten o sa detta men jag fick till svar att den går inte ut förrns i augusti så testa att tina upp några för dom är jättegoda.

Dom är isiga o ser torra ut. Visst såg jag detta för jag sa de till henne i kassan men glömde helt bort att kolla datumen som jag är så noga med.

Nä de är dålig stil o så vidrigt äckligt.


Oj vad magen började leva rövare nu då... De blev visst lite protester mot något, men de är ingen fara. De är nog bara tarmarna som rullar runt lite.. Ja de är dom enda som rullar runt för jag gör de inte =)


Ha en underbar fredag/helg.


Puss I Pannan ♥



Sverige var först med sexualkunskap i skolan.


Av Anneli Gustavsson - 4 maj 2012 14:21


"Jag kan sammanfatta allt jag har lärt mig om livet i tre ord. Det går vidare."
 Robert Frost

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards