Mitt Nya Liv

Alla inlägg under maj 2012

Av Anneli Gustavsson - 28 maj 2012 16:12


Varning, måndagsfräckis:
En läcker blondin vinkar åt en man, han går fram till henne o ler stort,
-Jag känner inte igen dig, har vi träffats förut ??
-Om jag inte tar fel så är du far till ett av mina barn, svarar hon förtjust

Han funderar på den enda gången han varit otrogen
... -Jaaa!! du måste vara den kvinnan jag satte på, på biljardbordet medans din vännina piskade mig med en våt selleri och körde upp en gurka i röven på mig !!??

Efter en stunds tystnad :
-Nej , jag är din sons klassföreståndare ...

Av Anneli Gustavsson - 27 maj 2012 23:05


Jag har precis sett klart på filmen Änglavakt som gick på tv 4... Den va jättebra, men den fick mig att tänka på min son när han blev sjuk...


Jag fick åka in till akuten för några år sen för han hade fått så ont i magen.. Till slut kom dom fram till att han hade akut pankreatit.. 

Läkarna ifrågasatte honom då han sa att han inte dricker speciellt mycket alkohol.. Han va nästan aldrig ut på helgerna för han hade Nina, dom träffades när dom va unga o dom va alltid tillsammans.


Marcus va jättesjuk, han fick ligga på intensiven o de höll på att sluta illa.... Tack o lov så gjorde de inte de.. Jag glömmer aldrig när han låg inne, då ringde jag till min faster UllaBritt o grät.. Jag ville att hon skulle be för Marcus o de gjorde hon.. De va en fruktansvärd tid. Jag har förträngt mycket av den tiden. 


På min gamla blogg på expressen skrev jag upp precis allt från prover , temp osv.. De borde finnas kvar då jag kunde spara ner allt när dom skulle stänga ner alla bloggar. 


Kanske letar jag reda på de en dag,, men inte nu . De gör alldeles för ont att ens tänka på.


Vad som helst kan hända på en sekund, de gäller att inte ge upp o tappa tron..


Marcus hade Änglavakt ...


Jag skriver ofta hur mycket jag älskar Liam,, jag har även sagt att jag älskar Marcus.. De är som jag alltid har sagt till honom ända från de han va lite tills nu,,, jag älskar dig till månen o tillbaka.. 

Marcus är de allra bästa som har hänt mig ♥


Va rädda om er o varandra. 


Nu är de snart dags att stänga ner datoriet innan den stänger ner sig själv.


Dröm sött..


Puss I Pannan ♥

Av Anneli Gustavsson - 27 maj 2012 21:57


Hjälpsam som han är Liam så fixar han gamlamormors blommor med sin nya bazooka... Jag får nog kolla upp hur de stavas snart =)



 

Av Anneli Gustavsson - 27 maj 2012 21:44


Här diggar pajasen Sean Banan... 



 

Av Anneli Gustavsson - 27 maj 2012 21:19


Vilken perfekt dag de har varit,, ja för mig i alla fall. Hoppas att Marcus, Nina, Liam o Mamma oxo tyckte de. 

Mamma fick sin present i fredags,, jag köpte en hortensia till henne.. Undra om dom är perenna ? Får ta reda på de.


Vi satt ute på altanten o åt middag.. Den blev sådär,, jag fick inte till riktigt .. Den brukar bli lite mer syrlig i smaken,, jaja hoppas att den dög ..


Vi har pratat, haft vattenkrig, busat, promenerat lite med Teddy o fikat.. Gick in till mamma o hämtade lite sötsaker till kaffet.. 


Jag hade en present till Liam o jag fick en present av dom... Min va klart bäst. 

Till Liam hade jag köpt en stoooor vattenpicka,, ja en bazooka eller hur de stavas o av dom fick jag en så läcker mugg.. Den invigde jag nu ikväll i min ensamhet.. Den passar perfekt i mina händer, den är lagom tung o är go att dricka ur.


Klicka på bilderna för att få dom stora.


       


Titta vilken                Liams paket med julmotiv

läcker mugg



   

Akta dig fammoo, jag skjuter (vatten)


   

Coolaste killen                    Bazookan är nästan lika stor som Liam =)

i stan..   


   

                                  Nina & Marcus ♥                Gott med glass i värmen medans pappa solar..

   

                                       Nya shorts,,            Min älskade son ♥♥♥

                                       snygga va =)   


 

Liam skjuter skarpt =)


Fammoos älskade troll ♥♥♥   


Innan idag när jag fixade med kycklingen så hittade jag nåt som man inte ska hitta...

Kan ni gissa vad de va ?

JO men visst va de ett ben......... Jag hittar ALTID ben eller sån skit som inte ska vara där.

Se så stort benet är... Jag kände igenom resten av kycklingen noga..


 


De va lite om de som har hänt idag. Jo datorn jävlas med mig så jag skyndar på lite nu när jag skriver .. Den har redan stängt ner 4 ggr på 1 timme... Inte roligt alls..

Jag ska lägga upp 2 filmsnuttar på Liam strax oxo så nu avslutar jag detta..


Puss I Pannan ♥

Av Anneli Gustavsson - 27 maj 2012 19:45



4 pers
 
Kyckling file 4 st
2-3 Creme fraiche
Hackad persilja färsk eller fryst 1 pkt
Citronpepper, Salt . Kryddor efter egen smak
Riven ost
 
Bryn kycklingen, lägg i ugnsfast form.
 
   
Jag tog i lite vattenkastanjer oxo, de är gott. Bryn även dom.
 
 

 
Blanda resten av ingredienserna.

   
Häll över kycklingen tillsätt riven ost.

 

 
Mitten av ugnen 200 * i ca 20-25 min
 
Serveras till en god sallad, ris/potatis, vin eller öl. 
Smaklig Måltid.
(även gott med brynt bacon i)

Mer Trafik till din Blogg !!

De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.

Känner Ni för de så får ni gärna slänga en röst på min blogg

 BLOGGTRAFIK.NU    MER TRAFIK  BLOGG RIKET   PANELEN     SVENSKA SAJTER 


 MARKNADSFÖR DIN BLOGG HÄR   Gå Med I Blogstart



 BloggRegistret.se     Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" /> Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />


Superblogs  bloggtopplista  bloggtopplista Bloggrank.se


 BlogRankers.com   

 
 

Av Anneli Gustavsson - 27 maj 2012 13:37


Grattis alla mammor på Morsdag ♥


Har förberett maten tills Marcus, Nina o Liam ska komma.. Dom kommer vid 14 tiden o de ska bli så roligt.

De blir inget poolbad för Liam idag , jag tänkte ju inte på hans små öron.. Han ska på åb snart, så han får ta de lite lugnt med badanet.


Ha en underbar dag.


Drick mycket vatten, sola med måtta.. 


O för guds skull se till så att djuren har skugga o tillgång till vatten. 


Lämna dom INTE i bilen, dom kan dö.


Puss I Pannan ♥

Av Anneli Gustavsson - 27 maj 2012 00:16



Vilken rysare de har varit i årets ESC.. 



GRATTIS LOREEN TILL VINSTEN





Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards