Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 7 maj 2012

Av Anneli Gustavsson - 7 maj 2012 22:36


Inatt gick de inte lika bra att fota månen när den skulle vara som störst.. Ibland har jag turen på min sida =)

Innan i dag när jag handlade köpte jag en solros som jag tänkte att Liam o jag ska vattna så den blir superstor,,, OM jag inte har ihjäl den ... Jag har nämnligen ingen större tur med blommande blommor.. Men de lär tiden utvisa om jag klarar den.


Jag pratade lite med sonen innan o Liam har fått tillbaka sin öroninflammation. Stackars liten, usch jag tycker så synd om honom. De är jobbigt för honom att inte vara pigg, de tar så på krafterna. Han fick ingen ny antibiotika nu , dom skulle vänta o se .. Vänta ut de helt enkelt.. Blir de värre så får dom ju åka in såklart.


Ska snart ringa in till mamma o kolla hur hon mår i magen. De är nog bara resnerverna, hoppas jag.


Hoppas att ni har haft en bra dag..


Min vän Hea gjorde i alla fall bra ifrån sig på Vårruset,, bra kämpat vännen. Du är duktig. Kanske hänger jag på nästa gång hahaha..


Dröm söta drömmar..


Puss I pannan ♥


         

Av Anneli Gustavsson - 7 maj 2012 20:55


Snart går planet till Boston för mammas del..  Planet går från Kastrup på torsdag men hon ska sova på hotell.. Allt är fixat o planerat. Jag tjatar på henne om hon har med sig de o de,, o hon får inte glömma de eller de.. Packa si o packa så ifall resväskan kommer bort,, ja de gäller lite medicin... 


Lite orolig är hon, men jag är nog mest orolig av oss.. Kan ju säga att hon sitter o njuter av lite vin för att lugna neverna hahahahaha.... 

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta av nervositet men hon kommer att fixa detta galant.. De är bara jag som tror att hon inte ska de.. Eller jag är väl mest rädd för att nåt ska gå galet... 


Skål på dig lilla mamma hahahahaha  ♥


Ps,,,, va inte nervös,,, jag är de så de räcker åt oss båda...........



Av Anneli Gustavsson - 7 maj 2012 16:37


Har sovit oroligt inatt, jag har drömt mycket men kan inte komma på just nu vad de är jag har drömt.. De är skönt för så slipper jag grubbla på detaljerna ...


De är kallt som tusan idag, inget väder för mig.. Känner fortfarande att jag är lite besviken på mig själv för att jag inte klarade av att gå hela rundan igår, men de berodde ju på att jag slarvade med maten o inget annat. Jag lär ju inte göra om de i alla fall.


Fick åka ner o handla lite så jag klarar mig tills jag ska handla i morgon. Får passa på nu innan hon åker så hon kan ha Teddy... Ja han får väl vara ensam en liten stund om de skulle behövas, de är bara de att han skäller o ylar tills jag kommer hem igen. 


Vems fel är de ?  MITT såklart. Skaffar jag en till hund så kommer jag aldrig att göra om de jag har gjort med Teddy, de är inte snällt mot hunden.. 


När jag åkte hem från Ica så såg jag en liten liten sädersärla som gick tvärs över vägen.. Jag saktade ner o tänkte att nu flyger den iväg men inte då... Den gick där o lullade sakta o tittade sig om så jag va tvungen att stanna för att inte köra på den.. Jisses så söta dom är dom små liven =)


Nu är de dags för lite kaffe, sen ska jag göra lite fruktsallad till kvällen.. De är ett måste. 


Ha en mysig kväll ..


Puss I Pannan ♥




Visste ni att ;  Om du skriker i 8 år, 7 månader och 6 dagar, har du producerat tillräckligt med ljudenergi för att värma upp en kopp kaffe.



Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards