Mitt Nya Liv

Alla inlägg under maj 2012

Av Anneli Gustavsson - 26 maj 2012 21:52


ESTONIA - Den låter som början på en låt med Bette Middler,, kommer inte ihåg låten nu. Han är söt pöjken,, o han har en förförisk röst.. Go Estonia..  De är en låt som man vill kramas till. Att sitta o mysa tillsammans med någon.. 

Han har en underbar röst.. Han kan gå hela vägen... 


Kanske en vinnare.


Definitivt en ros ..


 

Av Anneli Gustavsson - 26 maj 2012 21:47


ITALY - Hmm en tuff brud i lyxförpackning.. Jaaa, vad tycker jag om den här ? Den låter som nån annan låt som jag inte kommer på nu. Klänningen va inte snygg, den ser ut som dom har slarvat när dom la upp den på sidan.  Den klumpar sig nästan. 

Va den här låten en favorit ? Njae.. Jo men man kan nog använda den som en stripplåt hahaha.. 


Den vinner Inte.


Av Anneli Gustavsson - 26 maj 2012 21:43


FRANCE - Ojj ojj ooojjj sexigt.. Vilka atleter,, komsi komsi .. Vilka långa smala ben hon har. Hon har en skön röst, ja hon är vacker. 

De ärä en bra låt, men jag tror inte att de vinner. Tyvärr, men hon kan få en liten ros av mig.


 

Av Anneli Gustavsson - 26 maj 2012 21:40


CYPRUS - Häftig scen,, rätta gunget i låten men jag tycker inte att den va så bra.. Enformiga toner rakt igenom förutom refrängen. Nää för mycket lala lala lalalala laaaa.. 

Hoppas inte att den här vinner.


Vem vet,, den kanske växer med tiden för mig...

Av Anneli Gustavsson - 26 maj 2012 21:36


ICELAND - Wow vilka ögon han hade killen.. Jag gillar scenen dom har.. De va lite mystik över den här låten,, jag gillar den.  Älskar fiolen till.. En låt som man kommer att lära sig utantill, många kommer att sjunga till den här.


Den är underbar.. Den kommer oxo att gå långt.


 

Av Anneli Gustavsson - 26 maj 2012 21:32


RUSSIA - Hahaha är detta på riktigt.. Men jisses vilken gammal gumma hon i mitten.. Hahahaha ja man blev ju glad av den i alla fall. 

Hahahahahaha ja smäller av hahaha.. Hon 17 kan den gamla tanten minnas allt hon ska sjunga hahahaha. 


De skulle inte förvåna mig om dom vinner hahahahaha



Hahahaha ja dom får ju helt klart en liten ros av mig..  

Av Anneli Gustavsson - 26 maj 2012 21:28


BOSNIA & HERZEGOWINA - Jag älskar piano,, jag vill kunna spela oxo men de kan jag inte för min höger o vänsterhand samsas inte alls =(


Jag har inte en aning vad den handlar om, men den låter väldigt sorglig.. Hon har en mjuk o behaglig röst.. 


Jo den här låten gillar jag, de bestämde jag mig för nu.. Den är underbar.. 


Den här låten kan gå långt..


Hon får en ros av mig.


Av Anneli Gustavsson - 26 maj 2012 21:24


LITHUANIA - En behaglig röst men de ser ju bara löjligt ut med ögonbindeln.. Jag gillar hans röst.. Låten är oxo bra,, ja kärleken är blind..  Den här kommer att ligga bra till.  Han får gärna mig mig allt han kan om han vill =)


Vilka moves =)  NÄÄ sluta, de är pinsamt...  Jag tycker att han ser ut som Bambi på hal is =)


Han är sexig,, han har sexig röst o låten är bra... 


Han har bra chanser att vinna.


 

Han får en ros...

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards