Mitt Nya Liv

Alla inlägg under maj 2012

Av Anneli Gustavsson - 25 maj 2012 22:26


NEJ NEJ NEJ de bara hackar så man hör bara vartannat ord..  


Jaja,, man hör ju de mesta i alla fall,, än så länge. 


Nu är de inte så mycket mer att säga än att Marcus Schenkenberg åker ut.... 

Men jag hör knappt vad Marcus säger,, han mumlar så hela tiden.. Prata ut karl.......


Oh vad dom tjatar...


Men för fan Tony,, du kan inte säga att Anton ska åka hem.. Dra nåt gammal över dig...


Vidare är ; 


ANTON JAAAAAAAAAAAAAA


MOLLY JAAAAA SÅ RÄTT... 


Den som åker ut är då Marcus Schenkenberg........ Tack o hej...........


Av Anneli Gustavsson - 25 maj 2012 22:25



JAG HAR INTE RÅD MED MAT, FÖR JAG HAR PRECIS TANKAT BILEN-dieten!


Av Anneli Gustavsson - 25 maj 2012 21:27


Ja nu gäller de.. Alla 3 har varit duktiga,, men Anton har varit bäst.. Jag måste säga att Molly har gjort ett himlans bra jobb oxo..


Jag vill ju som sagt va att Anton ska vinna ,, de har jag sagt från början. Men gör han inte de så måste Molly vinna.. Egentligen spelar de nog ingen roll vem som vinner av Anton & Molly ,, dom är båda värdiga vinnare. 


Tyvärr så gillar jag Inte Marcus Schenkenberg,, men man kan ju inte gilla alla.. Eller hur =)


Toodles ♥


Av Anneli Gustavsson - 25 maj 2012 21:16


MOLLY NUTLEY -  Ja nu jädrans gäller de Molly.. Samma klänning, se nu till att inte fastna i den.  De är nog en stor skillnad när de gäller om du är man eller kvinna.. Som kvinna blir du förd men som man måste Du föra. 


Ja den satt som en smäck.. Bra jobbat Molly...  Hon har verkligen vuxit i mina o allas ögon... 


Av Anneli Gustavsson - 25 maj 2012 21:02


MARCUS SCHENKENBERG - Hahaha de liknar min zumba när han övar... Nej, han ser så klumig ut.. Där kom han efter lite.. Han för inte henne riktigt ordentligt, hon får sköta de oxo.  Nä jag gillade inte detta. Allt ser så inövat ut, de ser inte ut som han har roligt. 


NÄ han ska ut.......... Inget bra......


Av Anneli Gustavsson - 25 maj 2012 20:45


ANTON HYSEN - Heja Anton,, de är nu du ska visa att du ska gå till final som Sigrid säger..


Nej, jag tror att han missade lite i början.  Jaaa de går skitbra,, heja heja, snyggt jobbat. Jag ryser... JAAAAAAAAAA vilket jubel från publiken.. Jag är helnöjd.. 


Du Satte Den.............


Av Anneli Gustavsson - 25 maj 2012 20:36


MOLLY NUTLEY - Ja jag måste ju ändå säga att Molly har vuxit fruktansvärt mycket med dansen ,, hon har mognat oxo.. 

Nu gäller de.... Hon är ju väldigt söt.. Hon har på sig en söt klänning..  De är vackert.. Jag gillar inte när hon har håret uppsatt på ena sidan o hängande på andra. De ser ut som dom har glömt att fixa resten.  

Dom dansar med inlevelse,,  de va nästan så man satt o såg på en spännande film.. Hon kom av sig lite lite..


De va magiskt.........

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards