Mitt Nya Liv

Alla inlägg under januari 2012

Av Anneli Gustavsson - 21 januari 2012 20:30


Idag har de inte hänt mycket, jo har jag spelat betapet o vunnit =)

Jag har gjort något som jag hatar när andra gör. Låta mitt "mående" gå ut över den jag älskar o som älskar mig. 

De har inte varit nåt roligt de sista, men jag brukar aldrig låta de gå ut över nån annan. Jag har så fruktansvärt dåligt samvete för de. 

Min snutt har redan glömt de,,, MEN Inte jag ,, så nu fjäskar jag för fullt o han tycker att de är underbart.


Ibland blir de bara så jobbigt,, o jag önskar att andra kan förstå Utan att man behöver säga några ord..

Jag tar en dubbelsuck på de så lämnar vi de.


Jag är lite glad i alla fall att de kom snö igen för jag hade precis glömt bort o göra en sak. En sak som jag har gjort i några år nu... 


 


S N Ö   B O L L A R ! ! !


Jag sparar lite snö till sommaren o sen har jag krig med barnen.. Ja Liam fick vara med o kasta snöbollar nu i somras men man får passa sig lite för dom blir lite isiga så man inte kastar hårt. 

Ja,, de gör jag ju inte. Men man får ändå passa sig.


Lukas är den som har fått mest snöbollar när jag har haft, o en kompis till honom.. Dom kommer säkert hit i sommar oxo o vill ha.. Hoppas dom har sparat lite själv för nu är Liam så stor så han tycker de är roligt o jätteknasigt.


Så se till att gömma några snöbollar sen skickar ni iväg dom på ungarna när dom inte ser... Jag lurade ett par killar i somras att de hade haglat så stora hagel,,,, men bara på grannens altan =)


Ja,,, lite roligt måste jag ju få ha.. 


Liam har i alla fall en tokig fammoo......... Jag tror att han tycker de är skoj.


Jag har slarvat med kommentarerna, jag lovar att jag ska ta dom. Sen ska jag kika in hos er oxo,, men jag får se om jag gör de ikväll. 


Ha en mysig kväll, va rädda om er o varandra.


Puss I Pannan  ♥

Av Anneli Gustavsson - 21 januari 2012 14:04



"Krig löser inga problem och alltså fortsätter de."
 Henrik Tikkanen

Av Anneli Gustavsson - 21 januari 2012 00:15


Ni är några som har gissat mycket inne på facebook.. Lägger nu ut svaret här vad bilden föreställer =)

De va faktiskt glitter i den här flaskan. Bara att skaka om o de glittrade för fullt. 

Tack för att ni har gissat =)


Dröm söta drömmar.


Puss I Pannan ♥


 

Av Anneli Gustavsson - 20 januari 2012 20:31


Vad föreställer bilden ?

Någon som kan gissa  =)


 

Av Anneli Gustavsson - 20 januari 2012 19:03


Ja nu håller baket på för fullt. Första plåten blev jätteknasig men ok ändå. Får se hur den andra blir. Ja va fasen dom går att äta ändå.. 

Annars har jag inte gjort så mycket idag, mer än att jag va o handlade. De viktigaste va frukt, grönt o mjölk.... MEN jag kom hem utan mjölk.................  Kaffe utan mjölk går bara inte , så de va tur att mamma hade köpt de idag så nu klarar jag mig tills i morgon.


Igår kväll tittade jag som jag brukar göra efter gråa hårstrån. Jag hittade nåt som va mycket ljusare än mitt mörka hår. Men trodde först att de va lite slingor kvar,,, men den tanken fick jag slå bort direkt för mitt hår har vuxit ut o alla slingor är väck sen ett bra tag tillbaka. Det ÄR gråa hårstrån.. 


Jag visade mamma nu när jag gick in till henne med lite knäckebröd o hon sa att hon såg oxo.. Jag letade efter ett hårstrå o visade igen... 

Mamma - Jaaa jag ser ,, du har fullt.

Jag - Nä har jag ?

Mamma - Ja de har du.

Jag - Nähää

Mamma - Joo säger jag ju.. 

Jag - Wow,, har jag verkligen de ?

Mamma - Jaa men hör du inte. De är väl inget att bli glad för ?

Jag - JOOO jag har ju alltid velat ha grått hår..

Mamma - Ja du är ju inte klok.


Alltså jag har börjat få grått hår......... Taaaadaaaaam. 


Ja då ska jag tillbaka till köket o fortsätta mina brön........


Puss I Pannan  ♥




Mer Trafik till din Blogg !!

De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.

Känner Ni för de så får ni gärna slänga en röst på min blogg

 BLOGGTRAFIK.NU    MER TRAFIK  BLOGG RIKET   PANELEN     SVENSKA SAJTER 


 MARKNADSFÖR DIN BLOGG HÄR   Gå Med I Blogstart



 BloggRegistret.se     Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" /> Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />


Superblogs  bloggtopplista  bloggtopplista Bloggrank.se Svenska Bloggar


 BlogRankers.com   PersonligtPersonligt bloggar

Av Anneli Gustavsson - 20 januari 2012 14:06


Hur kommer de sig att folk dör som flugor ? De är döden hela tiden, då menar jag även såna jag inte känner. Dom dör i sjukdomar, olyckor, dom väljer att ta sitt liv ...


Förr när man va yngre så hörde man inte talas om döden så ofta som man gör idag. 


Vad beror de på ?


Kan de va så att man inte brydde sig förr ?  NÄ inte i mitt fall för jag har alltid varit rädd för döden o alltid tänkt på den. 


Kan de bero på att man är äldre  ?  Ja alla blir vi ju äldre ,,, men de är ju så att de är yngre o yngre som dör.  Oftast kan de kännas som att den som är gammal o ligger o väntar på att få dö får istället ligga o plågas medans nån ung människa får sätta livet till. 


Många tar både livet o människorna i sin omgivning för givet. Gör inte de. Ta vara på den chansen du har i detta livet. 

Vi har ETT liv o de har vi bara till låns. Även att jag har väldigt svårt att acceptera de, men jag kanske gör de någon gång. 

Ja de va bara lite tankar,, ibland kan man känna att man dom i min närhet tar mig för givet o de känns inte alls bra.


Idag är de fredag hela dagen.. Sitter o dricker kaffe o har ätit ett gott äpple. Ska ner o handla lite sen bla frukt o grönt. 

Sen blir de som de blir,, ja självklart måste de bli lite knäckebröd oxo. 


Trevlig helg, va rädda om er o varandra.


Puss I Pannan  ♥


Av Anneli Gustavsson - 20 januari 2012 13:51


"Det är en god vana att då och då ifrågasätta saker och ting som man i åratal har tagit för givna."

Tyskt ordspråk

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards