Mitt Nya Liv

Alla inlägg under januari 2012

Av Anneli Gustavsson - 24 januari 2012 14:52



"Kärleken kan få en åsna att dansa."
Engelskt ordspråk

Av Anneli Gustavsson - 23 januari 2012 22:17

 


Tilda som jag har pratat om flera gånger i min blogg. Jag va bara tvungen att "stula" hennes bild o lägga ut här. Hon är så söt mitt lilla ♥

Kika in på hennes blogg, klicka på bilden så kommer ni dit.



Idag har jag inte haft nåt vettigt att skriva om, ja inte för att jag brukar ha vettiga saker att skriva om =)


Jag satt innan o tittade på minimodellerna o deras mammor.

Vissa mammor ,, ja även deras barn är hemska. 

Jag skulle aldrig kunna vara sån som dom är mot sina flickor, dom trycker ner dom. Visar att dom inte gillar kläderna osv. De gör barnen osäkra.. 


Tre av mammorna gillar jag för dom har sunda åsikter ,,,,,, än så länge. Men de kan ju ändras oxo.


Jag reagerade på att några av mammorna inte vill att deras flickor ska sminka sig, o de förstår jag fullständigt o håller med om...

MEN som en mamma sa ( kommer nästa avsnitt ) att kan dom få ha mobil iphone o allt vad det heter så kan dom väl få ha lite mascara när de behövs för en plåtning ?


Vart går gränsen/ åldern för smink ?

Vart går gränsen/ Åldern för att få ha en egen mobil / iphone mm ?


Jag har suttit en stund idag o kolla inne på  MEINTO.SE  ,, är lite sugen på att handla nåt =)


Kika in där o se om ni oxo hittar nåt =)


Vad skönt, nu kan man snart lägga sig o hoppas på att man kan somna o sova gott.

Hoppas ni har haft en bra dag o en bra start på veckan.


Dröm söta drömmar, va rädda om er o varandra.


Puss I Pannan  ♥


Glöm nu inte bort att spara lite snöbollar så ni har till sommaren ,, medans snön ligger =)



Av Anneli Gustavsson - 23 januari 2012 16:52



"Stanna, är ett förtjusande uttryck i en väns mun."
Amos Bronson Alcott

Av Anneli Gustavsson - 22 januari 2012 22:50


Sitter o tittar på Mamma Mia.. De är första gången som jag orkar se hela,, ja den är inte slut än men jag kommer att se hela nu. 

Har tyckt att den har varit så jobbig. Men jag har fått mig många goa skratt.. Jag älskarde Julie Walters, ja allihop men Julia är så skön.


Innan ikväll ringde Liam till mig. Jag blev så glad. De värmer gott i fammoos hjärtat. Vi pratade en bra stund. Han hade varit ute idag o lekt i snön. De va kallt o man måste ha vantar på sig annars kan händerna bli sjuka. Så nu vet ni de,, de är jätteviktigt att inte bli sjuk om händerna heller.


Jag - Ska du gå till dagis i morgon ?

Liam - Nej, jag ska jobba

Jag - Ska du jobba ?

Liam - Ja de ska jag.

Jag - Jaha, men då måste du lägga dig snart så du orkar gå upp i morgon.

Liam - Men de orkar jag.

Jag - Ska mamma o pappa oxo jobba då ?

Liam - Nej, jag ska jobba

Jag - Vad bra, då ska du tjäna pengar

Liam - Ja de ska jag.

Jag - Du får du ge mamma o pappa veckopeng ,, men bara om dom är duktiga o städar upp efter sig.

Liam - Ja dom ska få stor veckopeng

Jag - Vad bra, då har ni så ni kan köpa mat, kläder o leksaker då.

Liam - Ja många kläder o cooooola kläder o leksaker

Jag - Ja de är klart att dom ska vara coola.. Sen får du inte glömma lördagsgodiset.

Liam - Nej det ska jag inte. ( säger han bestämd röst )


Liam visade mig även sin bilbana genom telefonen, ja de va nåt mer som han visade. Han tog på sig något o jag sa att de va  såååå tokigt.. När jag säger att något är tokigt så brukar de alltid funka på allt =)


Han berättade oxo att han har Bumbibjörnarna hemma, jag trodde att jag hade kvar en gammal video från när Marcus va lite men de hade jag inte så vi kom på att vi måste köpa de..

Fammoo köper de till trollet =)


Jag pratade även med Marcus igår.. De är som att få en vitamindos, så nu är jag gladare i själen igen =)

Tänk så lite de behövs för att göra en gammal gråhårtrås tant glad =)


Så är det med det som det är med det som är, sa han som ställde den i stillhet i stallet istället. 


Om en stund är helgen slut o en ny vecka börjar igen.


Dröm söta drömmar, va rädda om er o varandra.


Puss I Pannan ♥




Mer Trafik till din Blogg !!

De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.

Känner Ni för de så får ni gärna slänga en röst på min blogg

 BLOGGTRAFIK.NU    MER TRAFIK  BLOGG RIKET   PANELEN     SVENSKA SAJTER 


 MARKNADSFÖR DIN BLOGG HÄR   Gå Med I Blogstart



 BloggRegistret.se     Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" /> Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />


Superblogs  bloggtopplista  bloggtopplista Bloggrank.se Svenska Bloggar


 BlogRankers.com   PersonligtPersonligt bloggar

Av Anneli Gustavsson - 22 januari 2012 19:56


  1. Anneli Gustavsson
  2. 22 januari 2012 - 19:54
  3. Träning - ZUMBA
  4. 0:40:00
  5. 0 / 0
  6. 40 min express
    4779 steg
    127,52 kalorier
    3,39 km

Av Anneli Gustavsson - 22 januari 2012 16:17



"Optimisten påstår att vi lever i den bästa av världar och pessimisten fruktar att det är sant."

J. B. Cabell


Av Anneli Gustavsson - 22 januari 2012 14:25


Då är räkningarna betalda så jag har tak över huvet i en månad till,, härligt. 

Kaffet skvalpar i magen o äpplet är bara skrutten kvar. 


De känns som jag får lägga mig en stund o hoppas att skallevärken ska försvinna. Jag har inte jätteont, men molande jobbig värk.


Helgen lider mot sitt slut, hoppas att den har varit snäll mot er.


Puss I Pannan ♥


Av Anneli Gustavsson - 22 januari 2012 13:45


Läkarstudenten tenterade för professorn.
- Ge fem skäl till varför bröstmjölk är bättre än mjölkersättning till små barn.
- Den är näringsriktig, finns alltid tillhands, har rätt temperatur, ingen risk för att det kommer med bakterier och .... och ... och ...
Studenten tänkte förtvivlat för att komma på ett skäl till. 
Sen kom han på det.
- Det är snygga förpackningar..........ibland.



Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards