Mitt Nya Liv

Direktlänk till inlägg 17 november 2011

Jag Är Med I Tidningen Jönköpings Posten I Dag / Artikel / GBP

Av Anneli Gustavsson - 17 november 2011 14:36


Sitter här med skallevärk ,, ja nu kan jag slappna av ,, äntligen =)

Jag skrev ju för ett tag sen att någon hade sett min blogg o kontaktade mig, men jag skrev aldrig vad det rörde sig om. 

Det var en journalist från Jönköpings Posten som hade hittat till min blogg o tyckte att jag hade gjort en livs resa, som jag själv alltid har sagt att jag gör.


Carolina ville göra en intervju med mig om detta o jag funderade på att tacka nej först , jag är ju den som vill stå på rätt sida om allt,,, mao bakom... Inte framför.. Men jag bestämde mig för att gå med på detta för att de är så många som idag behöver hjälp med just sin fetma..

De blev några turer innan vi kom till skott o då va de inte Carolina som kom utan de va Hanna o Andreas.. Två goa människor ..

De va ju givetvis när Andreas frågade mig om de här med drömmar som jag gjorde bort mig o berättade om min mardröm hahaha.. Jaja,, jag har ju sagt att jag gärna bjuder på mig själv. Jag skrattar åt de än.


Jag ringde till Andreas för en stund sen o tackade för de han hade skrivit, han hade "fångat" mig  som den jag är idag , ja min resa helt enkelt.

De va lite synd att inte Nina o Liam stod med för dom ,,, Marcus, Nina o Liam betyder precis allt för mig. 


Ja, så nu lägger jag ut artikeln här så den som vill få läsa =))

Nu ska jag göra mig en sallad till maten sen.. 


Ha en bra dag go vänner. 


Puss I Pannan ♥


(klicka för större bild)

 



   

 
 
Eriiza

Eriiza

17 november 2011 15:49

Det är klart, vet om allt det där. =)
Den här gången kommer jag få ha den här tabletten längre än 4 veckor....

http://eriiza.webblogg.se

Anneli Gustavsson

17 november 2011 19:02

Jo jag förstod att du redan visste de.
Hoppas verkligen att de funkar för dig nu.
Lycka till. Ha en bra kväll kram ♥

 
Kaisa

Kaisa

17 november 2011 16:37

Grattis för en fin intervju, men gick du ner 12 kg på 20 dagar? Det låter enormt mycket. Detta ger hopp till andra som vill göra något åt sin vikt... Du har varit så sabla duktig att du var mer en värd att få komma i tidningen. Stor Kram ♥♥♥♥♥

http://andestyrka.blogspot.com

Anneli Gustavsson

17 november 2011 19:01

Tack vännen så gullig du är. Ja jag gick ner så mycket, men jag åt inget heller utan drack bara nutrilett. De va kämpigt men de va de värt, jag skulle göra om de igen om de behövdes.

Kramar om ♥♥♥

 
Sussie

Sussie

17 november 2011 17:05

Hej vännen!
Nej men vad kul att du är med i tidningen! :)
Jättefin bild på dig och Teddy med :)

Kramar!

http://sussisviktblogg.bloggplatsen.se

Anneli Gustavsson

17 november 2011 17:25

Tackar tackar, ja Teddy är fin. Han fick bli stjärna för en dag =)
Kram kram ♥

 
Mariette

Mariette

17 november 2011 17:43

Vad roligt! Och vilken fin bild på dig och vovven =)

http://mariettesrora.blogg.se

Anneli Gustavsson

17 november 2011 18:59

Tackar.. Ja de är lite roligt, men de har varit nervöst..

Ha en mysig kväll kram ♥

 
Helena

Helena

17 november 2011 18:06

HHHEEEEEEJJJJJ!!!
Så jätte roligt att äntligen är den tryckt..Där är du ju..stjärnan och snyggingen:)
Finns tidningen på nätet så man kan läsa artikeln??
Kramizar i massor

http://hea71.bloggplatsen.se

Anneli Gustavsson

17 november 2011 18:10

Tack tack... Nä den finns inte på nätet, men om du klickar upp den så ska de funka att läsa den här..

Teddy är stjärnan , min lille bebis =)

Kramar om ♥♥♥

 
Geddfish

Geddfish

17 november 2011 19:27

Grattis till fin intervju och bildreportage!
Alltid pirrigt innan man ser det i tryck!
Konstigt, va? Jag la in en låt till dig, utan att veta om ditt reportage!
Och mitt hemliga blev inte av. Uppskjutet.
Dubbelkramar! ♥ Gerd

http://gerd-geddfish.blogspot.com

Anneli Gustavsson

17 november 2011 19:34

Hahaha ja de va lite roligt att se/höra låten inne hos dig.
De va pirrigt som 17 men nu känns de bra igen. Då får du säga till när de blir dags..

Kram kram ♥

 
ANITA

ANITA

17 november 2011 20:53

Mors skrev jättemycket råkade missa koden tryckte på fel knapp o jag orkar inte skriva om det..men det var fint kan jag lova 50 röda rosor till dej passar när du ska gå på röda mattan efter filmen som kommer puss o jäkla kod nu ser jag inte vad det står vänta lite hurra lyckades..ajaj jäkla tand:)ps fin intervju..kram

http://trollmorslillalya.bloggplatsen.se

Anneli Gustavsson

17 november 2011 20:59

Hahaha du är snurrig som vanligt. Jag har sagt till dig att inte trycka på allt jämt =)

Men jag tackar o niger o bockar o hoppar =)
Röda mattan jo jag tackar jag,, de är de minsta jag "begär" =)
Kram ♥

 
Ullissa

Ullissa

17 november 2011 21:32

Vilken himla bra intervjuv! Vilken Resa!
Du är värd allt berömm som går att få!
Kramisar
Ullissa

http://ullissa.bloggplatsen.se

Anneli Gustavsson

17 november 2011 21:48

Tackar o niger.
Ja vi båda har gjort en riktig resa med vikten. Visst är de härligt..

Kram kram ♥

 
Lena Lindberg

Lena Lindberg

18 november 2011 10:39

Hej!
Kanonbra skrivet i artikeln, blir rörd när jag läser den.
Precis så känner jag det oxå, det som sitter i huvudet går inte att operera, det får man fortsätta jobba med, säkert livet ut.
Jag vet inte hur jag skulle överleva utan min grupp med viktopererade..finns det nån sån grupp i din närhet?
Men du och mina viktvänner här på nätet är oxå oerhört värdefulla, uppskattar er massor !!
Hoppas att det är ok att jag länkar till din artikel i min blogg så fler får möjlighet att läsa?
Kramar ♥

http://lenalindberg.bloggplatsen.se

Anneli Gustavsson

18 november 2011 15:58

Tack vad gullig du är. Klart att du fick länka de... Tack.

Ja de är ett evigt jobbande med både vikt men även allt runt omkring. Allt ska bearbetas.
De finns en grupp här oxo, vi har en på fb. Men jag brukar inte vara med på träffarna, de känns inte riktigt bra än. Men de kommer. Jag har fått många fina vänner på detta sätt.

De är skönt att alla finns runt omkring.

Trevlig helg kram kram ♥

 
Tjocka Tanten

Tjocka Tanten

18 november 2011 13:08

Attans att jag har missat detta... jaja så är det när man inte har JP...Krameli Kram

http://www.tjockatanten.bloggplatsen.se

Anneli Gustavsson

18 november 2011 15:47

Jag har inte heller JP så jag köpte den =))
Ha en trevlig helg vännen kram kram ♥

 
Kerstin

Kerstin

18 november 2011 17:10

Det trillar en tår här när jag läser om dej...
Du är en så modig tjej Anneli!
Kramar om dej <3
Min syster Anita skickar med en hälsning till dej.

http://KerstinA.bloggplatsen.se

Anneli Gustavsson

18 november 2011 17:42

Oh mamsi tack vännen. Gullig du är.
Hoppas du mår bra. Du får hälsa så gott till Anita. Hoppas du ska till henne snart så vi kan träffas igen.
Va rädd om dig. Puss o kram ♥♥♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anneli Gustavsson - Tisdag 16 april 20:45


      Som veterinär kallades jag in för att undersöka en 13-årig hund som hette Batuta.Familjen förväntade sig ett mirakel.Jag undersökte Batuta och upptäckte att han hade cancer och skulle dö av detta och att det inte fanns något att göra för...

Av Anneli Gustavsson - Torsdag 11 april 20:45

    Den här bilden följer mig i graven. Den har jag tatuerat in på min arm =)       I dag har det varit en jobbig dag, det är det alltid den här dagen. I dag är det 9 år sen du somnade in o jag ser allt framför mig än, vilket är jobbigt....

Av Anneli Gustavsson - Torsdag 4 april 21:00

  Det är så mycket att hålla reda på när man är hemma o är sjuk. Inte nog med att jag har min fibro o allt annat.. Jag går ju o bryter tån,, ja för ca 2 år sen.. Sen halkade jag ju 22a dec 23 o slog i rejält.    Men nu så har jag pratat med Fol...

Av Anneli Gustavsson - Lördag 30 mars 21:02


      Ja nu tjejer får vi ta fram rakhyvlarna, epilatorerna mm o se   till så att vi har lena o sexiga ben =)          ...

Av Anneli Gustavsson - Lördag 30 mars 20:35

  I dag har det varit skönt väder, härligt att klä sig lite lättare. I dag skulle jag även gå hem till Rohde o plocka med mig lite kläder o lite annat smått o gott.   Det är så att hon har kommit till ett korttidsboende för hon har varit sjuk. ...

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards