Mitt Nya Liv

Alla inlägg under augusti 2011

Av Anneli Gustavsson - 24 augusti 2011 17:10


De är inte lätt att samsas med alla som vill bo här hela tiden. Som jag har sagt innan så den som inte betalar hyra åker ut...


Men så fort jag kan o hinner så försöker jag få med dom på bild. De Är Inte lätt alla gånger =)


   


Mer Trafik till din Blogg !!

De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.

 BLOGGTRAFIK.NU    MER TRAFIK


PANELEN     SVENSKA SAJTER 


 MARKNADSFÖR DIN BLOGG HÄR


 BloggRegistret.se


Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" />


Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />


Superblogs




Av Anneli Gustavsson - 24 augusti 2011 13:52


Ja då sitter jag här igen o lyssnar på ösregnet utanför. De är bara regnet jag hör, inget annat så egentligen är de ganska mysigt.


Jag är i alla fall glad att jag har tak över huvet så jag kan hålla mig varm o torr.


Igår fick jag reda på att gymmet inte öppnade förrns lite senare så de va faktiskt stängt när jag va där, så jag hade inte behövt få panik.

Men just då kändes de som hela min värld rasade medans alla såg på så de va ingen rolig dag alls.


Även när jag va ute på min promenad så kändes de som alla tittade på mig, på hur jag gick, vad jag hade på mig osv. Jag började få lite ångest o blev rädd för att gå där alldeles själv, jag ville ha nån vid min sida.. Så i början kunde jag inte alls slappna av o de gjorde att jag gick o spände mig, de känns i kroppen idag =)

Men när jag hade gått ca 30 min så sa jag till mig själv att sluta upp o fjanta mig. OM de nu va nån som ville titta på mig o min goa promenad så fick dom väl göra de så de kändes genast lättare att gå..


Tänk vad lite kan ställa till med Mycket... Men även att jag har gått ner ca 47 kg så sitter de fortfarande i huvet o de är där jag Måste fortsätta jobba med. 

Nog om de.....


Snart mina vänner händer de nåt mycket roligt.. Ja innan de allra roligaste ska hända så kommer de att hända nåt mindre men som är precis lika roligt...

Inte många dagar kvar till de som är "lite mindre" ,,, men desto längre till de som är lite större =))


Mer kaffe,, måste sluta. Ha en bra dag, hoppas inte att ni regnar bort.


Puss I Pannan  ♥


Mer Trafik till din Blogg !!

De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.

 BLOGGTRAFIK.NU    MER TRAFIK


PANELEN     SVENSKA SAJTER 


 MARKNADSFÖR DIN BLOGG HÄR


 BloggRegistret.se


Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" />


Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />


Superblogs

Av Anneli Gustavsson - 24 augusti 2011 00:00


Ska strax lägga mig. Har tittat på Hells kitchen o Nona vann jippiiii =)

Sen missade jag att de handlade om Att växa till en jätte / Acromegalic gigantism...

De är helt otroligt vilka sjukdomar de finns. De va så synd om en tjej där, hon va den "värsta" läkaren hade  haft att göra med när de gällde sjukdomen. 

Men det slutade med att medicinen hon hade fått har börjat hjälpa henne så hon skulle i alla fall inte växa nåt mer. 


Nu är de Ice Road Truckers Dödens Väg,, de gillar jag att se på. Där kan man snacka om rysare,, vilka körningar dom har.. 


Jag hann ta lite bilder när jag va ute innan så dom kommer här.

Dröm sött, va rädda om er o varandra.


Puss I Pannan  ♥



         



Mer Trafik till din Blogg !!

De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.

 BLOGGTRAFIK.NU    MER TRAFIK


PANELEN     SVENSKA SAJTER 


 MARKNADSFÖR DIN BLOGG HÄR


 BloggRegistret.se


Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" />


Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />


Superblogs

Av Anneli Gustavsson - 23 augusti 2011 22:15


Hmm båda två är jätteduktiga. Men Russell är så drygt säker på att han ska vinna allt jämt o ständigt.


De ska bli intessant att se vilka dom väljer sen till sina lag..


Hoppas Raj kommer med i alla fall så man får skratta =))))


Jag håller på Nona,,, men bara för att jag gör de så kommer Russell att vinna !




Mer Trafik till din Blogg !!

De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.

 BLOGGTRAFIK.NU    MER TRAFIK


PANELEN     SVENSKA SAJTER 


 MARKNADSFÖR DIN BLOGG HÄR


 BloggRegistret.se


Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" />


Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />


Superblogs


Av Anneli Gustavsson - 23 augusti 2011 21:07


Hea,,,, nu är det dags för Hunken Gordon..


Han är bäst !





Mer Trafik till din Blogg !!

De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.

 BLOGGTRAFIK.NU    MER TRAFIK


PANELEN     SVENSKA SAJTER 


 MARKNADSFÖR DIN BLOGG HÄR


 BloggRegistret.se


Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" />


Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />


Superblogs


Av Anneli Gustavsson - 23 augusti 2011 18:37


Kände av vä - höft o korsryggen men de gick ganska bra ändå.


Kvälls runda tisd 23 aug

  1. Anneli
  2. 23 augusti 2011 - 18:37
  3. Övrig träning - Gång
  4. 6,16 km
  5. 1:07:00
  6. 10:53 min/km

Mer Trafik till din Blogg !!

De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.

 BLOGGTRAFIK.NU    MER TRAFIK


PANELEN     SVENSKA SAJTER 


 MARKNADSFÖR DIN BLOGG HÄR


 BloggRegistret.se

                                  

Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" />


Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />


Superblogs


Av Anneli Gustavsson - 23 augusti 2011 16:57



Nää fy fasen nu går jag ut !!!!



Av Anneli Gustavsson - 23 augusti 2011 15:20


Usch vad jag blev lessen innan. Jag tog mod till mig o åkte ner till gymmet men kommer inte in. 

Jag fick panik o lite lätt ångest för jag kände att jag stod där o gjorde bort mig så ALLA ,,, precis alla såg mig.


Att jag inte ens kunde öppna en dörrjävel !!!


Jag har aldrig varit där sen dom bytte ägare så allt va nytt för mig.


Innan jag åkte hemifrån så va jag så nervös men kände mig så stolt för nu skulle jag kolla upp om jag hade råd att träna där. Jag nästan skakade när jag klev ur bilen o gick mot deras dörr. 


Första dörren va inga problem, de va andra dörren.. Jag försökte ett par gånger men sen såg jag nån som gick där inne så jag vände snabbt om o gick till bilen.

De va säkert nån som tränade eller nåt.?.

Men jag såg ingen annan som verkade jobba där, mörkt va de o PINSAMT blev de.


Fy fy fy fy fy fyyyy vad hemskt. Jag höll på att börja gråta när jag satt i bilen, ja då släppte väl nervositeten oxo. Jag kunde ju inte börja tjuta för en sån sak o sen skulle jag ju till Ica o handla lite oxo.. 


Så nu är jag hemma o har fullständigt misslyckats idag ,,, baaaah !

De är Inte roligt att heta Anneli nu kan jag säga....

Jag berättade de när jag va på Ica o försökte skoja bort de, men fy vad det kändes...

Nu ska jag försöka äta en omelett o se hur de funkar.


Puss I Pannan  ♥


Mer Trafik till din Blogg !!

De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.

 BLOGGTRAFIK.NU


MER TRAFIK


PANELEN 


SVENSKA SAJTER 


 MARKNADSFÖR DIN BLOGG HÄR

BloggRegistret.se


Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" />


Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />


Superblogs


Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards